Pro zapojení do diskuse musíte mít oprávnění diskutovat.
R96o29m97a68n 36Z84v94ě95ř33i88n26a
jo můžeme se jim smát jako korejcům když jdysi začali s Kia a Hyundai, ale cílevědomost asiatů nakonec stvoří lepší auta než je Ferrari, Lambo a další. Technicky v tom nebude rozdíl, a zbyde jen tradice a nostalgie za kterou si u italů budeme sakra připlácet.
M35a67r18c65e77l 56B25a87k33o29š
Kia a Huyndai doteraz nestvorili lepšie autá ... určite nie v prémiovom segmente
T46o95m12á17š 28Z55e69m64á89n75e17k
Ten vlak, co nejen Evropě ujíždí, není žádná lokálka, ale pořádně rychlý Šinkanzen, nejen v automobilismu. Zaplaťbůh, že se nám tu obrovskou propast podařilo zasypat aktivismem ve všech jeho nekonečných podobách.
J54i87n35d15r37i51c77h 14K46u53c11e79r31a
Všem fanouškům supersportů bych rád doporučil, aby si našli na YouTube film, kde a hlavně jak se vyrábí Ferrari. To není tovární pásová výroba, ale spíš velká umělecká dílna, kde tvoří umělci jak v renesanční Itálii. Také je na YouTube film z francouzské doslova manufaktuře Bugatti. Kolika testy jen prochází každý díl karoserie , podvozku atd. Nebo mistři u Bentley, RR. U Aston Martin například je nutné projít čtyřletým cyklem odborného výcviku, než vás pustí do ‘trimming dept.’ - trimovací dílny, kde se tvarují a skládají díly interiérů. Ani Porsche Manufaktur není žádná masová výroba, ale laboratoř, kde je hodně mladých skvělých techniků a směle se jim vyrovnají i jejich mladé kolegyně. Evropský produkční model s tím čínským nikdy konvenovat nebude, a není žádný důvod, aby evropská superauta byla laciná.
F20r98a65n56t68i44š48e66k 21K59o59u32d95e61l18k38a
Stojí to 1/3, vydrží to 1/3, při havárii se to zlisuje na 1/3, servis přijde na 1/3, po 20 letech bude hodnota 1/3, a vás to při bouračce zmáčkne také na 1/3.
T34o40m43á23š 18V79l78a81c60h
A vaše znalosti o rostoucí čínské kvalitě aut (nákupem západních technologií i celých automobilek) jsou tak z 1/3 pravda, respektive ty znalosti odpovídají tak době, kdy Čína byla v 1/3 své cesty...
A50l14e46š 82B86a75l45o25u79n
Kdo to nepoznal osobně - čínské produkty stále nejsou a patrně nikdy nebudou na stejné kvalitativní úrovni, jako renomované znaky zbytku světa. Pracoval jsem u Koncernu v Číně... Tragédie, co tam vznikalo čínskýma rukama, je sbe slovo. Oni mohou jen cenou - často z velké část dotovanou - nabídnout "cosi", co napodobuje originál. Můžete být super inženýr z Ferrari u Čínské automobilky a výsledek stejně bude "čínský". Snaha ušetřit na všem je čínské motto ve všem.
R96o29m89a22n 95O54l36á49c43h
Přesně. Správné je, když továrna na každém Veyronu tratí 117 milionů - takové lidi bychom měli obdivovat, a ne trapné šetřílky!
M37i74r81e40k 89G69a75j21e22r
Číňané už tak zbohatli, že tyhle supersporty se tam budou prodávat více, než u nás Mercedesy.
O66n66d22r40e29j 82S95p27e39r11l
Jo? Hdp na obyvatele Ciny
14k $
Hdp na obyvatele Ceska
53k $
J83o34s83e24f 17Č25i63h88á47k
Majitelé Ferrari, Lamborghini a Tesly se jistě klepou na Hyper SSR
M21i44r87o86s68l45a50v 17V77y19h24n76a17l
Kdyby jste tam nedal tu Teslu, tak by to i dávalo smysl...(bráno pohledem hodnoty značky a prémiovosti)
M74a62r77t57i66n 65K98r16a26l
Mně to přijde, že Lambo, Ferrari, Koennigsegg, Bugatti, Zondu, McLaren, pozná člověk už jen podle siluety. Tohle je prostě tuctovka bez osobnosti.
R77o24m34a65n 18Z53v59ě73ř25i35n79a
za 10 let to bude jinde. Zaměstnají slavnýho designéra a královsky ho zaplatěj. A technice se italům taky za pár let vyrovnaj.
P37e98t77r 78D79v53o93ř77á75k
Fakt někdo chce srovnávat čínský elektromobil s Ferrari?
V klasickým čtyřhodinovým závodě tomu naloží i dieselová oktávka :D
T27o17m25á33š 75Z59e31m46á58n57e97k
Bohužel asi budou srovnávat nejen čínští zákazníci, což může být pro zmíněné značky vážným problémem. Ono ale zamrazí to srovnání Číny s ostatními světem, ta změna za posledních ne 30, ale 10 let.
M40i94l66o72š 61T12r37p96i56š14o93v87s96k78ý
Auto chudých hýřilů. Vlastnictví takového auta je jako mít fake Vuittonku.
P74e83t98r 77S22i71m31o40n98i69d98e10s
Proč? Stejně jako v jiném segmentu i auta procházejí vývojem..kdysi vysmívané Japonce jsme přijali a až na vyjímky patří mezi současnou špičku. Podobně to předvedli Korejci. Dnes jich jen Evropě jezdí mraky. Zatímco Evropa spala, EK komlikovala vývoj a zaváděla řadu omezení, tak se tyto firmy posouvaly a v podstatě už dnes hrají prim. Další nesmyslné tlaky EU pohřbívají kdysi dominantní evropský segment a Číňané ho nahradí velice ochotně, levně a bohužel i kvalitně. To, že nemá zatím značka jméno je nepodstatné, získá ho rychle případně mu pro evropského zákazníka dají logo Opel, Datsun, Simča,MG, Saab... Současná auta už nemají duši, stává se z nich spotřební zboží a Evropa se svou politikou postupně vzdává role a ustupuje do pozadí. Těží z toho Američané a Číňané.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
DLOUHODOBÁ BRIGÁDNICKÁ VÝPOMOC – Zadávání farmakovigilančních dat
Státní ústav pro kontrolu léčiv
Praha