Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

RZ

jo můžeme se jim smát jako korejcům když jdysi začali s Kia a Hyundai, ale cílevědomost asiatů nakonec stvoří lepší auta než je Ferrari, Lambo a další. Technicky v tom nebude rozdíl, a zbyde jen tradice a nostalgie za kterou si u italů budeme sakra připlácet.

MB

Kia a Huyndai doteraz nestvorili lepšie autá ... určite nie v prémiovom segmente

TZ

Ten vlak, co nejen Evropě ujíždí, není žádná lokálka, ale pořádně rychlý Šinkanzen, nejen v automobilismu. Zaplaťbůh, že se nám tu obrovskou propast podařilo zasypat aktivismem ve všech jeho nekonečných podobách.

JK

Všem fanouškům supersportů bych rád doporučil, aby si našli na YouTube film, kde a hlavně jak se vyrábí Ferrari. To není tovární pásová výroba, ale spíš velká umělecká dílna, kde tvoří umělci jak v renesanční Itálii. Také je na YouTube film z francouzské doslova manufaktuře Bugatti. Kolika testy jen prochází každý díl karoserie , podvozku atd. Nebo mistři u Bentley, RR. U Aston Martin například je nutné projít čtyřletým cyklem odborného výcviku, než vás pustí do ‘trimming dept.’ - trimovací dílny, kde se tvarují a skládají díly interiérů. Ani Porsche Manufaktur není žádná masová výroba, ale laboratoř, kde je hodně mladých skvělých techniků a směle se jim vyrovnají i jejich mladé kolegyně. Evropský produkční model s tím čínským nikdy konvenovat nebude, a není žádný důvod, aby evropská superauta byla laciná.

FK

Stojí to 1/3, vydrží to 1/3, při havárii se to zlisuje na 1/3, servis přijde na 1/3, po 20 letech bude hodnota 1/3, a vás to při bouračce zmáčkne také na 1/3.

TV

A vaše znalosti o rostoucí čínské kvalitě aut (nákupem západních technologií i celých automobilek) jsou tak z 1/3 pravda, respektive ty znalosti odpovídají tak době, kdy Čína byla v 1/3 své cesty...

Foto

A50l14e46š 82B86a75l45o25u79n

24. 3. 2024 11:05

Kdo to nepoznal osobně - čínské produkty stále nejsou a patrně nikdy nebudou na stejné kvalitativní úrovni, jako renomované znaky zbytku světa. Pracoval jsem u Koncernu v Číně... Tragédie, co tam vznikalo čínskýma rukama, je sbe slovo. Oni mohou jen cenou - často z velké část dotovanou - nabídnout "cosi", co napodobuje originál. Můžete být super inženýr z Ferrari u Čínské automobilky a výsledek stejně bude "čínský". Snaha ušetřit na všem je čínské motto ve všem.

RO

R96o29m89a22n 95O54l36á49c43h

24. 3. 2024 20:41

Přesně. Správné je, když továrna na každém Veyronu tratí 117 milionů - takové lidi bychom měli obdivovat, a ne trapné šetřílky!

MG

Číňané už tak zbohatli, že tyhle supersporty se tam budou prodávat více, než u nás Mercedesy.

OS

Jo? Hdp na obyvatele Ciny

14k $

Hdp na obyvatele Ceska

53k $

Foto

Majitelé Ferrari, Lamborghini a Tesly se jistě klepou na Hyper SSR

MV

Kdyby jste tam nedal tu Teslu, tak by to i dávalo smysl...(bráno pohledem hodnoty značky a prémiovosti)

MK

Mně to přijde, že Lambo, Ferrari, Koennigsegg, Bugatti, Zondu, McLaren, pozná člověk už jen podle siluety. Tohle je prostě tuctovka bez osobnosti.

RZ

za 10 let to bude jinde. Zaměstnají slavnýho designéra a královsky ho zaplatěj. A technice se italům taky za pár let vyrovnaj.

Foto

Fakt někdo chce srovnávat čínský elektromobil s Ferrari?

V klasickým čtyřhodinovým závodě tomu naloží i dieselová oktávka :D

TZ

Bohužel asi budou srovnávat nejen čínští zákazníci, což může být pro zmíněné značky vážným problémem. Ono ale zamrazí to srovnání Číny s ostatními světem, ta změna za posledních ne 30, ale 10 let.

MT

Auto chudých hýřilů. Vlastnictví takového auta je jako mít fake Vuittonku.

PS

Proč? Stejně jako v jiném segmentu i auta procházejí vývojem..kdysi vysmívané Japonce jsme přijali a až na vyjímky patří mezi současnou špičku. Podobně to předvedli Korejci. Dnes jich jen Evropě jezdí mraky. Zatímco Evropa spala, EK komlikovala vývoj a zaváděla řadu omezení, tak se tyto firmy posouvaly a v podstatě už dnes hrají prim. Další nesmyslné tlaky EU pohřbívají kdysi dominantní evropský segment a Číňané ho nahradí velice ochotně, levně a bohužel i kvalitně. To, že nemá zatím značka jméno je nepodstatné, získá ho rychle případně mu pro evropského zákazníka dají logo Opel, Datsun, Simča,MG, Saab... Současná auta už nemají duši, stává se z nich spotřební zboží a Evropa se svou politikou postupně vzdává role a ustupuje do pozadí. Těží z toho Američané a Číňané.

  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily

27. dubna 2024

Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...

Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování

27. dubna 2024

Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...