Diskuze
Chrysler Voyager v crashtestech s ostudou
Děkujeme za pochopení.
eidos
Co to je za blbou kritiku???
Podle toho, co se v clanku pise, tak je to o kolennim airbagu, s nimz dostane solidni ****
pozorovatel
Re: Co to je za blbou kritiku???
No to je právě průšvih Chrysleru Voyager když i po dovybavení došáhne stěží na **** čtyři hvězdy. Takovej Renault Espace má pět hvězd už od roku 2003 v základu bez dovybavení ! Mám Nissana Almeru a ta taky nemá pět hvězd, tak mě neberte jako zaujatýho pisálka.
Ben
nezájem
EuroNCAP je šitý na míru evropským značkám, a ty toho náležitě využívají /Renault/. Já je proto ignoruju.
A ochrana chodců je zvlášť dementní kategorie- zřejmě si někdo myslí, že po srážce s autem budou zdravější než předtím OMFG
Stíhací bombardér Havel
Re: nezájem
"EuroNCAP je šitý na míru evropským značkám..." to jako že čelní náraz do krychle betonu probíhá v Evropě jinak než v Americe?
Jan Gutbayer
nefér
Voyager není bezpečné auto, to je pravda.
Ale porovnávat auto na konci životního cyklu, místo nového modelu, to je ze strany EuroNCAP vysoce nefér jednání, které je motivované pouze touhou po zvyšování vlastní moci. Navíc 99 % laiků si to neuvědomí a vztáhne si hodnocení na nový model.
Chrysler: shame
EuroNCAP: double shame!
mp3,14
Jak jsou na tom jiné velkoprostorové vozy?
Voyager přímo svádí ke klidné a vyrovnané jízdě. Což už samo je bezpečnostním faktorem č.1. Abych napsal něco k tématu. Opakovaně špatné výsledky crash testů mě již v době kdy jsem s Voyagerem jezdil přiměly podívat se na jiná srovnatelná auta ... tehdy jsem se díval na Reanult Espace a jiné srovnatelné "krávy" ... a všechny na tom byly po této stránce prachmizerně. Obecně totiž platí, že vozy typu VAN apod. mají mnohem horší crash testy než nějaké VW Polo či Golf, které jsou tvrdé jak malý lískový oříšek. Ovšem po střetu s Voyagerem je lískový oříšek 100 m v poli a osádka Voyageru jej musí jít hledat. Už jen zvýšený posez a celková hmotnost takových vozů dává osádce při běžném střetu v silničním provozu mnohem větší šance. Navíc se obávám, že když má někdo 5 ti hvězdičkové Volvo má pocit, že to může napálit ve dvoustovce do mostního pilíře a je v pohodě a podle toho také často jezdí ... i když řidiči Volva zrovna takoví nebývají.
Mirka
Re: Jak jsou na tom jiné velkoprostorové vozy?
Pro ty, co nechtějí hledat na níže uvedeném odkazu, stručný výcuc: CH.V. má jednoznačně nejhosrší výsledky, že je měl i v roce 99, kdy platil komentář autora mp3,14, to by tak nevadilo, ale on je má i v době, kdy ostatní mají 3 až 5 hvězd.
Ford Galaxy 2006 5*, Renault Espace 2003 5*, Peugeot 807 2003 5*.
I ta blbá Kia Carnival, což není nic víc než kopie Voyageru, má v roce 2006 4*.
Abyste si nemysleli, že někomu něco závidím - mám 2 CH.V. doma, jeden z roku 1993, už nepojízný, a novější z roku 2005. Moc mě mrzí, že je na tom tak, jak je, doufala jsem, že za tu dobu udělají nějaký pokrok aspoň v té bezpečnosti. To auto miluju kvůli jeho řešení vnitřního prostoru a výšce a vůbec, mám pro něj slabost, ovšem až tento doslouží, asi si další CH.V. rozmyslím.
řidič
*****
Kdo chce bezpečí koupí si RENAULT, kterej má nejvíc aut s pěti hvězdama. Jako první auto na světě dostala Laguna pět hvězd v EuroNCAP už v roce 2001 ! !
Test
Re: *****
Renault prostě první pochopil, že je třeba podřídit konstrukci auta tak, aby dopadlo co nejlépe v EuroNCAP - někdy mi ale přijde, že je staví JEN kvůli EuroNCAP.
divim
nechapu
vubec nechapu, jak si nekdo muze poridit Voyager. Spolehlive posledni auto v zebricku spolehlivosti, mizerne crash testy, drahe ... a navic nic moc vzhled. Potadnej americkej kram.
Kviiik
Thyronx
Uz se tesim na Thyronxovu rohorcenou prednasku na tema bezpecnosti americkych aut a zaostalosti Evropanu a Cechu zvlast. ;-)
cernobila_televize
Re: Thyronx
on, ale nikdy neobhajoval Chrysler, o tom vzdy rekl, ze je to srot
Phantom2005
"Ochrana chodců"
Už se nemůžu dočkat doby kdy se budou montovat nárazníky z pěnové gumy + airbagy, aby si chodci neudělali bebí. Už teď nesmíte na nových autech haubnu dovírat rukou, protože hrozí, že ji pomačkáte - plech je tam jak staniol od čokolády
MK
Tak nevím
Jel jsem zmiňovaným autem, ( a jezdím pořád ) škoda 120 mi vjela ( řidič nedal přednost ) přímo přede mne. Narazil jsem do ní v rychlosti 45 km/h, mě se nic nestalo ( nic je nic, čili ani odřeninka ), ze škody byl totální vrak a zraněná posádka.
...
Re: Tak nevím
Víš, kdy se stodvacítka vyráběla? A ještě předpokládám, že to byl boční náraz a v tom by v opačném gardu neobstála ani tvá americká dodávka.
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Tip pro autaře, na Prvního máje je veteránský závod s devadesátiletou tradicí
Okruh Českobrodský, slavný závod s devadesátiletou tradicí odstartuje svůj jubilejní ročník už...
Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa
„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...
Analýza: EU by k zastavení ataku elektromobilů z Číny potřebovala 50% cla
K zastavení přílivu levných elektromobilů z Číny by Evropská unie musela na dovoz těchto vozů...
Hračka do terénu CFMOTO v akci. Novinku roku jsme zkusili jako první z Česka
Exkluzivně Největší novinka letošního roku je tady. Enduro CFMOTO 450MT jsme vyzkoušeli mezi prvními na světě....
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!