Diskuze
Čeští řidiči padesátku stále nedodržují
Děkujeme za pochopení.
Pepan
Co nejkratší dobu!!!
davexx
Re: Co nejkratší dobu!!!
Tak právě pro Vás tady mám důležité informace: Vážení rychle jezdící řidiči - dobrovolní dárci orgánů Velmi si vážíme Vašeho neutuchajícího zájmu o dobrovolné dárcovství orgánů, který denně prezentujete na silnicích. Věřte, že ani ten nejlepší chirurg by se bez Vašich orgánů při transplantaci neobešel, proto si Vašeho rozhodnutí velmi vážíme a uvádíme několik rad, které Vám usnandní Vaše rozhodnutí a nám práci.Já
Dodržujte
Správně - přesných 50 je třeba dodržovat za každou cenu! Třeba při jízdě po Václavském náměstí nebo Ve Smečkách... Stejně tak na Chlumecké mezi Rajskou zahradou a nájezdem na R10 a D11.Radek
Re: Dodržujte
50 není povinnost ale maximum, takže přizpůsobit. A na Chlumecké to vypadá úchylně ale je to podle mne stejný důvod jako v Tyrolsku na dálnících 22-06 - hluk. Jinka samozřejmě jsou tisíce míst kde rychlostní limity navrhoval spíš nenavrhoval úředník od stolu. BTW: na Václaváku je všude přednost zprava...Em50C
Na Slovensku
je v obci povolená 60-tka a je to podľa mňa aj lepšie než 50-tka. Vás to ťahá na 60-tku a nás už zase na 70-tku, najmä ak sú obce dlhé. Ale viem, že mám problém, keď idem do Brna (som zo Záhoria, t.j. záp. Slovensko), tak sa "zabudnem" a idem 60km/h u vás a dostanem pokutu.davexx
Re: Na Slovensku
On jeden zásadní rozdíl mezi 50 a 60 je. A je to brzdná dráha. Víte, že na dráze, na které auto jedoucí 50 km/h zabrzdí stihne auto jedoucí 60 km/h jen přibrzdit na 33 km/h? Tohle je čistě teoretický výpočet, v praxi s ohledem na reakční dobu by to dopadlo ještě hůře. A to, jestli před dítětem, které mi vběhlo nečekaně před auto stihnu zabrzdit a nebo do jej 30 smetu, to je obvykle rozdíl života a smrti.Kraken
PF - 2005
Přeji všem, úspěšný rok 2005 ! ! PROSÍM DODRŽUJTE 50, 90, 130 KM/hod. Já se snažím, pouze na dálnici mám občas problém. Omlouvám se.Václav
Re: PF - 2005
To seš pěkně měkej. Já jezdim 55 - 100 - 140 . A ani novej bodovej system mně nezmění. Navíc je to malý přestupek.MS
Absolutni prednost chodcu
Chodci na přechodu mají "absolutní přednost" (krom vůči tramvajím), de facto "jsou na hlavní" a auta a motorky apod. jsou na přechodu "na vedlejší". Vyplývá snad z nějakého předpisu, že ne?kuba
Re: Absolutni prednost chodcu
S pojmem "absolutní přednost" bych operoval velmi-velmi opatrně. Absolutní je totiž zcela iracionální a pouze teoretický pojem a v běžném životě se proto ani nemůže vyskytovat. A bohužel právě proto, že řada chodců na tuto "absolutní přednost" bláhově - především díky mizerné osvětě zákonodárců - příliš spoléhala, pak způsobilo, že byli nechtěně zařazeni do kategorie "bývalých chodců". Je totiž zcela nezbytné aby o tom, že konkretní situaci je možné pokládat za vhodnou pro bezrizikové využití této přednosti věděli jak chodec tak i řidič. Mnoho chodců si totiž myslí, že když oni vkročí do vozovky, tak taždý řidič je povinen okamžite prudce dupnout na brzdy aby oni mohli ležérně přejít. Nic při tom nevědí o tom, že existuje nějaká brzdná dráha a že pokud řidič skutečně velmi prudce zabrzdí tak riskuje že do něj ze zadu narazí auto jedoucRoumen
Pocty...
Zajimalo by me, jakym vypoctem se doslo k tomu, ze 60 je nebezpecna, rychlost zatimco treba 50 uz je bezpecna. To musej bejt nejaky divny pocty. Teba pro lidi v zemich, kde maji ve meste povinnou 40 (napr. Andora) musime bejt desny vrahouni, kdyz jezdime nebezpecnou 50. A to jen proto, ze u nich nekdo spocital, ze bezpecnych je 40? Stejne divny mi pripada hadat se o 130 na dalnici. Vsichni osklivci, co jezdi 140, jsou nebezpecni a zli. Pritom kdyby poslanci odpadlovali, ze povoleno je 140, tak by to bylo v pohode? Rozdil je jen v tom, co nam kdo z paralamentu nakuka, ze je spravne...kdyby odhlasovali 100, tak vsichni co tu sedime a jezdime 130, jsme nejvetsi osklivci na svete a jezdime nebezpecne....2Mac7
Re: Pocty...
Zatímco náraz vozidla jedoucího šedesát kilometrů za hodinu přežije pouze patnáct procent chodců, při střetu s automobilem jedoucím padesát kilometrů za hodinu se šance chodce zvyšuje až na padesát procent, ....samozřejmě, že 40 by byla ještě bezpečnějšíTomstersson
50
50 , ne50 .. i chodci se musi umet chovat a kolikrat za volantem s udivem sleduju, co vymysli... Od te doby, co ridim sam, tak jsem se hodne zmenil i jako chodec...chanchez
Pane ministře, zamyslete se.
Úvaha, že situaci na HOROROVÝ stav na našich silnicích pomůže zlepšit nějaká billboardová kampaň, mi přijde zlehka infaltilní a albistický.Myslím, že je spíše potřea přitvrdit tresty, více kontrolovat, a opravdu nemyslím kontroly typů huráakce KRYŠTOF a s tím související buzerování řidičů za prošlou lékarníčku, a v neposlední řadě se zaměřit na výchovů řidičů.Jak je možný, že v autoškole stačí zalepit 3000.- navíc a náte řidičák bez zkoušek?Pane ministře a Vy všichni co máte dopravu v kompetenci, začněte s tím něco dělat, nebo si opravdu budu myslet, že si Vás z dání platíme jen tak na okrasu!!!!!Leon
O co na silnici vlastně jde?
Lidi, kdyz to tady čtu, tak z toho mám takový divný pocit. Řídit auto je přece hlavně o zodpovědnosti. Za sebe, za všechny ostatní, se kterými se na cestě setkáme. Já si nedělám iluze o tom, že bych byl zrovna dobrej řidič, jezdím teprve rok a mám za sebou jen necelých 20 tisíc kilometrů "zkušeností" a občas se mi povede udělat nějakou botu. Ale snažím se ze sebe nedělat supermana, který dokáže všechno a rychlá jízda mu zvyšuje sebevědomí a tak, ale hlavně jezdit ZODPOVĚDNĚ. Ta situace na silnicích je fakt děsná. Snažím se jezdit podle předpisů a dodržovat rychlost. Není mi ale veselo, když vidím, že třeba zrovna tu rychlost opravdu dodržuje snad každý desátý... Zalovmě v paměti a přijdeme na to, že snad všichni známe někoho, kdo sám, a nebo nějaký jeho příbuzný, měl autonehodu nebo při ní dokonce zahynul. Zbytečně. Chce to fakt jen víc ohleduplnosti a zodpovědnosti. Řekl bych, že to není tak těžký.petrumr
50
Víc soukromých firem na měření rychlosti,jestli zhánějí lidi,tak se hlásím.to by bylo policajt nepolicajt-2000,pěší zona-pekař 32Km-2500Kč,autobus-5000,šalina6000Kč pánové tady sou rezervyTest prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...