Diskuse k článku

Češi touží po kupé škodovky: Škoda Tudor dvakrát jinak

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

24. 5. 2008

mazec elektra  jeste tam hodit poradny motor at to leti  a myslim zeby se to chytlo

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

19. 4. 2006

Jo je to pěkný, ale ta Electra to by bylo...R^R^R^VVVVVV>->-

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

2. 9. 2005
hosi by si kurna meli udelat taky jednu kupecko at se tu ma taky co prohanet neco pekneho po tech nasich cestickach... kupecka vypadaji super a urcite kazdy by chtel jedno vlastnit....tak proc se skoda auto  do toho nejak neobuje at udelaji marketingovy pruzkum a hned budou vedet jake kone si lide preji vlastnit) proberte se uz tu neni komunismus - nebo ANO?
 
0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

31. 8. 2005
  • K uvedenym studiam: ten "natuneny" Tudor II p. Vlcka nie je az tak pekny - zadok okopirovany od 645i, stred tiez, segmenty predku: svetla, maska chladica su zbytocne zvacsene (zoskareduju cele auto). Electra je uplne bez chyby, ale nebudu konkurovat supersportu od Audi, takze nebude. Podla mna, keby povodnu studiu Tudor II 2002 v Skode upravili podla pripravovanej dalsej generacie Superbu (hlavne by to chcelo upravit predok - malo by byt vidiet, ze je to Skoda, ale trochu viac ju odlisit od Superbu, co by slo aj u sucasnej verzie, len trochu modernizovat tvary, stred je fajn, zadok je bez chyby). Motor: Ked Superb konkuruje Passatu, tak Tudor II by mohol konkurovat 645. Tomu by vsak museli zodpovedat aj motory a koncern VW ich ma mnoho. Stacili by 3 motory: 2.8 VR6, 3.2 V6 (ako v R32) a najostrejsia verzia TUDOR Nemesis by mala 4.2 z S4. Ceny: 37.000-60.000,-EUR. Draha krasa, ale dokazali by ju predavat (world market).
0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít
Reklama

2. 3. 2005
Skoda Tudor 2 je supr auto, meli by ho dat do prodeje!!!
0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

28. 2. 2005
Šel bych do toho.. pokud by cena byla do 750 tisíc. Ti kluci udělali hezkou práci. Moc jim gratuluji!!
0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

28. 2. 2005
 oba vozy  jsou nápadité vzhledově zajímavé a unás(ČR) kupé vždy sklízela ůspěch u řidičů
0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

27. 2. 2005
Vetsinou kritizuji spise negativne (protoze si to vsechny ty studie zaslouzi),ale tenhle ten kousek vypada vcelku dobre...chtelo by to trosku "doresit",ale ty hlavni rysy jsou, na rozdil od te studie toho jejich roomsteru, dobre...Neni to sice na urovni designeru Mazdy nebo Peugeotu,ale mnohem lepsi nez je tomu u spousty jinych slavnych znacek posledni doby...
0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

26. 2. 2005
mimochodem..kdybyz se najdou rejpalove s otazkama typu:..o cem to tu meles??...tak je to reakce po precteni celyho fora......jooo abych nezapomel..ty studie tech 2 lidi maj neco do sebe a Elektra vypada fakt uzasne......
0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

26. 2. 2005
Mno tak jak tu na to koukam, tak akorat par lidi vi o cem mluvi..hodnotite tu studie 2 lidi, ktery se skodovkou nemaj nic spolecnyho a kritizujete skodu. Kdyztak si ty clanky poradne ctete!!...Spolehlivost O2..mno.. je nova tzn ze mouchy se najdou..jsou u vsech novejch aut, ale Skodovka ma tu vyhodu ze je opravuje a odstranuje, coz se u nekterych automobilek tvrdit neda!!..V poslednich letech sla Skodovka hoooodne nahoru..kvalita zpracovani, materialy atd...to ze O2 je podobna O1 je tim ze si to kupujou lidi, ktery jsou znacne konzervativni...a ze skoda nema image???...to jsou jen reci lidi, kteri si mysli ze image je spojena s exlusivitou!! Kdyz uz i Anglicani ji ocenuji a to byli jedni u nejvetsich kritiku a rejpalu..ne-li nejvetsi..Mno osobne si myslim ze Skoda by mela coupe vyrabet a Tudor je naprosto skvelej myslim tim ten z r.2002..mimochodem je tu jen jeho pocitacova studie, kdyby tu bylo foto realu bylo by to lepsi.......
0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

26. 2. 2005
Škoda Octavia RS 1.8T ! ! Tudor taky nevypadá špatně, ale na cestu na chalupu se fakt nehodí. Myslím že mluvím za spoustu škodováků. Tudor je fajn, ale dost nepraktickej. Semtam je potřeba něco odvézt, třeba pár pytlů cementu atd. Proto je lepší volba Škoda Octavia RS, která je jak sporťák bez kompromisů - task i užitečné auto pro celou  rodinu a jejich nároky . RS
0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

28. 2. 2005
Takovouhle káru si ale nekupujes, abys v ní vozil cement, joudo
0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

26. 2. 2005
zase nemecka sracka
0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

26. 2. 2005
A co tam dát rovnou motor z letadla ?  Tahle honba za výkonějšíma motora je fakt srandovní.
0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

26. 2. 2005
Tudor II. i Electra jsou povedená auta po stránce designu. Jenže tu je problém s motorem do Electry, je to sporťák, tudíž by naprostý minimum bylo 1.9 TDI, ale lepší 2.5TDI (např. v Passatu) z benzínu 2.0 a 2.8 by nebyla k zahození...
A do Tudoru to samé, možná by to sneslo i benzínovou 1.8...
Jenže o VW motorech si myslím že nic moc, drahý, malej výkon oproti konkurenci...Museli by je ve Škodovce trochu upravit:-D
 
Jinak chválím
0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

26. 2. 2005
"...je to sporťák, tudíž by naprostý minimum bylo 1.9 TDI..." ježíšikriste, to myslíte vážně? :-O
0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

7. 6. 2005
Naopak. 1.9TDI ze Superbu je skvělý motor. S 96 kW s ním jede těžký Superb nějakých 220 a žere naprostý minimum. Byla by to taková levná frajeřina. 2.5TDI by už stálo hodně. To už by možná bylo levnější si koupit čtyřlitrového Mustanga za milion.
0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít
Reklama

26. 2. 2005
Udělat si ještě vetší ostudu a nechat tenhle(další) paskvil se prohánět po U.S. silnicích...jste se zbláznili?Škodovka nikdy neudělá pořádné dělo za které by jsme se nemuseli stydět viz.Ochcavia, Filcka atd. ...
0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

27. 2. 2005
ses d.bil ...
0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

26. 2. 2005
tohle auto je voostuda!!!
0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

26. 2. 2005
Pochybuju, že by se kupé od škody prodávalo ve větších počtech na západních trzích. U nás by si to lidi kupovali, protože je to přece škodovka. Ale na západě? V tomhle segmentu nejde o velikost kufru, ale hlavně o ty "nepraktické" vlastnosti - image, vztah ke značce, výkon motoru(spotřeba se zde neřeší).
0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

26. 2. 2005
Za volantem nákladniho vozu zjišťuji,že na naše totálně rozbité silnice(všichni mi dají za pravdu) se hodí nová škoda Yeti než navoněné modely škodovek.....Jinak škoda se mi moc líbí,jde s dobou a přeji jí,aby neustávala v nasazeném tempu......ahoj Máťa
0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

25. 2. 2005
za 999.900 Kč bude disponovat osvědčeným tříválcovým motorem 1.2 6V, 40kW, el. stahování předních oken bude za příplatek, jako v Octávii II., tedy za 11.000 Kč, vůz bude mít čirá okna (příplatek za tónování 5.000 Kč) a bude postrádat všechny stěrače, kvůli ,,zachování čisté linie vozu", kus za příplatek 2.700 Kč.
0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

25. 2. 2005
Hehe, tak 1.2 HTP snad ne, ale nedivil bych se kdyby do toho nacpali 1.6 FSI. A samozřejmostí je bohatá základní výbava VW - tedy čtyři kola + volant. Za ty prachy neberte to Skoda Simply Clever a jste OK.
0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

25. 2. 2005
...a podle mne nebudete stacit vyrabet (ted nemluvim o servisech a kvalite vyroby) protoze to co jsem videl se nutne zalibi vsem.Jsou to nadherny Skodovky. VW , ty krabice predrazeny co se tady prodavaji, by sly na buben. Nadherny auta, krasa...
0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

25. 2. 2005
Neblázni to matřská VW bikdy nedovolí, aby se šjkodovka cpala na US trh, akorát nevím jestli by amíkům vyhovovala velikost, přece jen na US poměry jsou škodovky malý auta. Snad jen Superb, Octavia je zhruba jako Golf.
0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

25. 2. 2005
Tak sem si to poctive precet o vsem co ste tu psali a muzu rict ze je to hruza k dilum a servisu co se tu hadali zaprvi ty lidi co to delaj potrebujou taky zrat a srovnanim cen predni sklo u skody necelejch 5 tisic u golfa necelech 9. Dost se zajiam o skodu mam knizky ke stemu vyroci zalozeni meli byste si to nekteri z vas aspon prolistovat a myslim ze byste na skodu zmenili nazor. I za komance meli dost svetovejch napadu jenze je soudruzi nepustli. Ja osobne bych si skodovku koupil me se libi. A libi se i ve svete pac jinak by se neprodavala a nemela tak ohromny zisky. A kazde nove auto auto ma mouchy proto je tam ta zaruka na odstraneni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Je to tak se vsim.
0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

24. 2. 2005
Electra vypadá super, opravdová designová konkurence i pro nejlepší značky
0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

24. 2. 2005
Už by bylo na čase aby se konečně proháněl po silnicích pořadný sportovní vůz s českou  značkou ŠKODA.
Některé ostatní známé automobilky už vyrobily spoustu různých aut od osobních.sportovních,teréních.atd.ale ŠKODA posledních pár let stojí jen u osobních.Jsou povedená ale chtělo by to změnu.Pořádnej sporták nebo i nějaký hustý teréní vozidlo.
0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

25. 2. 2005
Octavia RS, Fabia RS nejsou sportovní?
0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

26. 2. 2005
Octavia RS a Fabia RS sice sportovni jsou ale jen "tak trochu"..porad jsou to rodiny auta s vykonejsim motorem a predelanym podvozkem. Chce to sportak se vsim vsudy!!.. :-))))
0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

24. 2. 2005
Já nevím, stále zde jen čtu kritiku snášející se na Škodovku. Ať se objeví jakýkoliv článek, stane se fórum místem, kde se ve velké míře hromadí příspěvky s negativní kritikou Škodovky. Místo aby jsme byli hrdí na to, že se postavila na nohy a produkuje vozy které dokážou konkurovat zahraničním značkám. Existuje snad nějaká jiná země bývalého socialistického bloku která takové vozy vyrábí? Jaké je třeba spojení Renaultu a Dacie? Samozřejmě, Škoda je součástí koncernu, ale která značka dnes není? Přesto funguje a její podíl na trhu hovoří za vše. Neříkám že je to ideální auto, ale které je? Vůz je složitý mechanizmus skládající se z velkého počtu součástek, které dodávají různí výrobci. Budem tedy kritizovat za poruchy na řídící jednotce Škodu nebo Bosch či Siemens jako dodavatele této komponenty? Vždycky půjde o nabídku a poptávku. Pohled bude vždy subjektivní a žádný výrobce se nikdy nezavděčí všem.
0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

24. 2. 2005
Docela souhlasím,
0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

24. 2. 2005
Co to tady plantáš za nesmysly? ;-) "Existuje snad nějaká jiná země bývalého socialistického bloku která takové vozy vyrábí"?! Vozy nevyrání žádná země, ale soukromá fabrika. A v každé druhé zemi "bývalého východního bloku" je fabrika vyrábějící "takové" (nebo i lepší) vozy. Takové fabriky sice patří nadnárodním automobilkám, ale to Škoda taky. A co sem taháš spojení Dacie a Renaultu? Dacia patří Renaultu necelý rok a Logan je první výsledek po tomto spojení. Tedy něco jako u Škodovky Felicia. Nepochybuju, že za deset let to bude někde úplně jinde...
0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

24. 2. 2005
Než jsi se dostal k Dacii a Renaultu, ještě to byla jakž takž pravda (záleží na úhlu pohledu), ale když jsi začal plácat o tom, že Renault vlastní Dacii teprve necelý rok a za tu dobu stihl vyvinout a uvést na trh nový model auta, ukázal jsi, že víš kulové a jsi jen další žvanil.
0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

24. 2. 2005
Je mi líto, ale žvanil a kulověd jsi Ty. Ukaž mi, kde píšu, že Renault za necelý rok vyvinul a uvedl na trh nový model auta. Odpověď je jednoduchá - nikde. Takže si vyndej oči z trenek a pohov! ;-) Jinak nevím, co se Ti vlastně nezdá - to, že Renault vlastní Dacii necelý rok je pravda (předtím tam byla volnější kooperace na jiné bázi). A že Logan je prvním výsledkem po koupi Renaultem je taky pravda (je to první auto, uvedené na trh po koupi Dacie Renaultem). Taže kde je problém?
0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

25. 2. 2005
Jo, jen je škoda, že Logan nemá pozinkovaou karoserii, což např. Felicie má.
0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

25. 2. 2005
Felicia nemá pozinkovanou karoserii.
0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

26. 2. 2005
Aha, jsem si říkal, že jsou ty filcky už po pár letech rezatý, jsem myslel, že nějakou ochranu mají. Tak sry.
0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

25. 2. 2005
Dobrá, věta "Existuje snad nějaká jiná země bývalého socialistického bloku která takové vozy vyrábí" byla volena možná trošku neobratně. Chtěl jsem tím říci vazbu na značku a její historii, práci lidí podílejících se na vývoji a výrobě, dodavatele. V každé druhé zemi "bývalého východního bloku" je sice fabrika vyrábějící takové vozy, jenže zpravidla jde jen o montážní závody. Ano škodovka je stavěna z velké části na koncernové platformě, jenže touto cestou se vydává většina výrobců. Součástí koncernu VW jsou i třeba takové značky jako Bentey nebo Bugatti a budeme jim snad upírat jejich původ. Co se týká Renaul vs Dacia. Renault převzal kontrolu 51% kapitálu již v roce 1999. A samozřejmě přeji Dacii aby byla někde úplně jinde mnohem dřív než za 10 let.
0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

26. 2. 2005
Taká krajina existuje. Slovensko :-). VW tu vyrába Touaregy, Porsche Cayenne a koncom tohto roka bude VW Bratislava vyrábať nové terénne AUDI A7 (výroba Seatov sa vráti naspať do Španielska). :-)
0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

26. 2. 2005
Koukam malimko jsi to nepochopil...na Slovensku se sice vyrabi ty vozy co jsi napsal, ale ani jeden z nich neni Slovenskej!! Kdezto Skoda je Ceska..at si rika kdo chce co chce o tom ze je to nemecky auto...proste neni!!...V ramci koncernu ma svuj vlastni zivot (samozrejme spada pod vedeni VW a tim padem VW museji odsouhlasit modely, ktery jdou do vyroby)
0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

20. 4. 2005
Na Slovensku se milý bratře nic nevyrábí. Tam se to tak maximálně akorát kompletuje :) Jste totiž tak neschopní, že kdybyste měli něco vyrobit, tak byste to posrali :)
0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

24. 2. 2005
Škodováčtí konstruktéři se evidentně přeinspirovali BMW řady 5. Škodovka je to model jen podle názvu. Stejně jako nová verze Škody Octavia vypadá jako Audi A 8, Tudor je škodovka podle názvu starého modelu vyráběného ještě za ČSSR. Konstruktéři se pravděpodobně snaží držet krok se západní technologikou doktrínou. Ale trocha originality by měla cenu zlata, pánové.
0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

24. 2. 2005
Drive, jine automobilky kopirovali od Skody, od dob komunismu se to obratilo. Mohu rict, ze auta desingoveho typu fordu ci sportovnich znacek, mela Skoda jiz 10-20 let drive, ale pouze v papirove podobe a zadna jina automobilka nemela desingove studio jako v te dobe Skoda. Dokonce to bylo i odvysilano v TV a videl jsem ty modely a mohu prohlasit,ze je to opajcovane od Skody. Samozrejme za to vsechno mohla doba a penize. Bohuzel takova byla doba a jedna z nejlepsich automobilek sveta skoncila ve stoce,do ktere ji dostal komunismus. Postupne se z toho dostava. A v dnesni dobe, je vsechno na jedno brdo, jestli jsi si nevsimnul:-).
0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

24. 2. 2005
Nová Octavia že vypadá jako Audi A8? Ty seš fakt dobrej komik.... :-) Když už jsi slepej jak patrona, tak si aspoň vezmi metr a změř si ty dvě auta. ;-P
0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

24. 2. 2005
MÁŠ PRAVDU!!!!!!
0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

26. 2. 2005
Cece kam jsi dal oci?????.....nova Octavia a A8???....to fakt ne..ani nahodou
0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít