Velká trojka z Detroitu (koncerny Ford, GM a americká část Stellantisu) tentokráte chyběla, po stávkách odborů a navýšení platů se tradiční americké automobilky z úsporných důvodů nezúčastnily, zbytek světa to ale plně vynahradil. V Las Vegas Convention Center, ale i na dalších místech v hlavním městě neřesti, toho bylo hodně zajímavého k vidění.
Baletní show a jiné zajímavosti
Tradičně nechybělo BMW, Mercedes a ani Volkswagen, který přivezl lehce maskované nové provedení Golfu GTI. Velkolepou „baletní“ show předvedly na Vegas Strip během CES čtyři prototypy Mercedesu EQG, když se blýskly synchronizovanými otočkami o 360 stupňů, jak to dokážou jen tanky.
Umožňují to čtyři elektromotory, které jednotlivě ovládají kola, když se na jedné straně otáčí v opačném směru než kola na té opačné. Tzv. G-Turn se aktivuje tlačítkem na palubní desce a ovládá se páčkami na volantu, kterými se u normálního auta ovládá sekvenční převodovka. Přidržením příslušného pádla to umožňuje autu provést téměř dvě otáčky doprava nebo doleva.
Velkou pozornost poutala vietnamská značka Vinfast, která předvedla mj. i koncept elektrického pick-upu amerického střihu s názvem VF Wild. Po loňské nečekané premiéře modelu T10X se do Las Vegas vrátila turecká značka Togg s řadou modelů, včetně zbrusu nového elektrického sedanu T10F s dojezdem až 600 km.
Kia odhalila pět koncepčních aut, které jsou ukázkou sériových vozů uvedených na trh od příštího roku. Honda ukázala ochutnávku dvou nových elektrických modelů.
Americká firma Mullen poprvé vystavila svou řadu komerčních a spotřebitelských elektromobilů, a to včetně výkonného crossoveru Mullen Five RS s výkonem přes 1000 koní a maximálkou 200 km/h.