- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
..řekl kapitán Titanicu a loď se potopila.
nakonec prijde ke slovu animak Roboti :-) EU vyda zakaz vyroby a dovozu nahradnich dilu, kazdy stary stroj bude nemilostrdne sesrotovan a mozne budou jen apgrejdy novych, nablejskanych a jiste zcela ekologickych povozu
Obávám se, že v současné situaci budou automobilky spíše krachovat.
Pokud budou za pár let v nabídce pouze elektromobily a cena nejmenšího modelu bude začínat na 1 mil. pak zcela určitě
Rostou platy, rostou i ceny. Auta nejsou žádnou výjimkou.
Alespoň se přestane plýtvat. Místo nových se budou opravovat stará. Jsem zvědav , co budou dělat, až se jim začnou hromadit před fabrikou ? Automobilky se zvláště orientovaly na výrobu SUV. Ale kam s nimi ? Do garáže se pomalu nevejdou, na silnici taky ne. Pneumatiky drahé, jak na náklaďák, spotřeba o dost vyšší než normální osobák(vyšší, těžší), opravy drahé. Stejně to tu brzy skončí, jak v Indonésii, Číně, Indii, většina jezdí na motorkách.
Automobilky se na ně orientovaly, protože je o ně u kupujících zájem.
Auta se neprodávají za nákladové ceny, ale co trh unese. Když rostou mzdy, zdražují i auta.
Jak konec levných časů? Auta vždycky zdražovala. Občasný výkyv dolů o pár tisíc není žádný důkaz toho, že zlevňovala.
No nic proti, ale tak pred 20 lety byly auta bezne drazsi nez dnes, a to s nulovou vybavou a pri temer tretinovych mzdach....
V tabulce jim ujela Fabia směrem dolů, správně měla být o 3 pozice více - větší zdražení...
Tak predaj novych aut asi fakt hodne klesa, ked vysiel takyto članok...
Tak ať zdražují, lidé budou jezdit ve starých autech a ještě starších mnohdy i spolehlivějších a nové budou jen ve firmách, dokud na to firmy budou mít.