Diskuze
Autofotka týdne: off-road na plný plyn
Děkujeme za pochopení.
Host
Re: Debilové ničící krajinu, kéž by se v tom pozabíjeli
Tak ty asi nevis jakou spoust udelaji lesnici pri kaceni lesa ! Jasne, nejak to udelat musi, ale aspon tady v okoli se s tim vubec nemalujou. Od lakatose jsou projezdeny takovy diry, ze je mas po kolena.
Sorry, ale citim zavist !
Host
Off road - skvělá zábava
Čtu příspěvky a chci napsat svůj postřeh.
Při své cestě po Malajsii jsem letos narazil na partu nadšenců (i češi se tam našli)kteří o víkendech jezdí do pralesů na stezky po černých těžařích dřeva. Bahno, hic, pijavice, opravu terénní auta s navijáky, lopatami atd a odhodlaní chapi. Po 300m metrech v pralese začlo vyprošťování a tak to šlo celý den, odměnou bylo koupání v nádherné říčce, pivo atd. Přespání v pralese je také zážitek. Všichni si auta upravují, vyšší, světlost, pneu (žádné nízkoprofily), je pravda, že mají i druhá auta a to normální osobáky pro chvíle pracovních dní.
Nic lepšího jsem nezažil. Kdo zažil, ví o čem mluvím.
habr
Re: Off road - skvělá zábava
Pracoval jsem v lesnictví a zemědělství. Když nebyl krumpáč či lopata po ruce, pracovalo se s kladivem jako s motykou. Vymýšlelo se lecos - když je člověk desítky kilometrů od civilizace aby se člověk dostal domu. Výkřik moderní komunikace vysílačky byl jen pro vyvolené.
V zemědělství to bylo lepší, domu bylo jen pár kilometrů. Ale občas muselal přijet armáda a vytahat nás vyprošťovákem tanků. Takže technika někdy ležela i několik dní v močálu až po kabinu zabořená.
Odměnou byly snížen platy, nesplněné výkonové normy a nižší plat, dny čištění brzd, spojky, kardanek, a i převodovky když do ní nateklo bahno. Ale jinak skvělá zábava když se člověk dokázal sám dostat z lesa ven. Když, šel daleko pěšky..
Offroad jízdy považuji za jednu z největších zbytečností a zejména pokud se jezdí do velmi citlivých tropických pralesů. Je to zneužívání chudoby tamních ekonomik. .
habr
Offroad - neštěstí pro krajinu
, lesy, louky a pole, pokud se dostane do nesprávných rukou. Pokud někdo respektuje vlastnická práva, tak skoro s offroadem nikam do terénu nemohu. Do lesa je vjezd zakázán zákonem, pole, louky jsou soukromé, tak kam jezdit, pokud to nejsou trati k tomu uzpůsobené. Nevím jak by se majitel tereňáku díval, kdyby mu třeba hajný obešel auto hřebíkem. Řvalby, hnal by ho k soudu, vyhrožoval, protože mu poškodil jeho majitel. Ale že ta auta v lese ničí porosty, plaší zvěř, ohrožují chodce, i cyklisty je pro něj v pořádku. Je rozdíl, jestliv lese jede stroj z důvodu výroby dřeva, tedy pracovně a nebo někdo jen pro zábavu. Stejně tak na polích, loukách.
Host
Re: Offroad - neštěstí pro krajinu
pracuji jako lesník a s nárustem počtu čtyřkolek a SUVček samozřejmě narůstá počet omezenců co se jedou do lesa jen vyblbnout a je jim naprosto jedno jaké škody působí. S tím hřebíkem dobrý nápad - zkusím to ale nesmí mě při tom nikdo chytit, aby nebylo zle.
Host
offroad
Ano zde je na místě mluvit o "teréňáku". Suzuki Samurai a jemu podobní = nosný rám + pevné nápravy = opravdu teréňák. Koupí některého velkého SUV si jeho majitel opravdu jenom něco kompenzuje, obzvlášť když je to 4x2.
Andee
Re: offroad
Mě spíš přijde, že si něco kompenzuješ ty. Je spousta lidí, co prostě nepotřebují terénní auto, ale mají třeba chalupu s horší dostupností. K tomu chtějí dostatečně velký vůz - a pro ně je SUV dobrá volba. Rozdíl mezi snobem v Q7 a snobem v Land Roveru nevidím. Dokonce bych řekl, že procento snobů je v obou kategoriích +/- stejné.
Stripe
že to je zrovna ta rozmazaná fotka
z celýho alba jsou snad dvě fotky rozmazaný a ta jedna z nich je fotka týdne??? to i amatér pozná že to je špatná fotka ne?!
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...