- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ovšem v článku není vše. Od poloviny roku 2022 budou všechna NOVÁ vozidla v EU, myšleno nová modelově, netýká se to tedy vozidel, která budou již ve výrobě, ta se budou moci ještě 2 roky vyrábět v nezměněném stavu a až od poloviny roku 2024 jimi budou muset být vybavena VŠECHNA nově vyrobená auta, takže ta skladová se také budou moci ještě doprodat, takže je možné, že si ještě koncem roku 2024 koupíte nové skladové auto bez těch serepetiček.
Je to paradox. Čím víc jsou ty auta chytřejší, tím víc se bourá. Že by někde soudruzi v Bruselu udělali chybu?
nebourá a neudělali chybu, chybu jste udělal vy, když nebyla auta chytrá, tak se jen u nás zabilo třikrát tolik lidí jako teď, když jsou chytrá a zabilo se jich méně, když k tomu připočteme to, že jezdí 6x vic aut, tak nám výjde, že neudělali chybu soudruzi, ale vy
přesně tak, vlak nikdy nemůže nikam nabourat a je naprosto dokonalej, tak třeba to tak jednou bude, ale zatím to tak není a my se musíme snažit lidem zajistit bezpečí i bez kolejí
rozkývaný návěs žádná elektornika nezastaví. nesmyslné nařízení, jen to otravuje život. např. hlídání pruhu - to musím vypnout,protože nemohu zatočit a reagovat na situaci na cestě. nebo nesmyslné vypínání motoru v koloně - to je cesta akorát do pekel. nesvoboda nás začíná obklopovat v nepředstavitelném rozsahu
na druhou stranu nebýt nesvobody, tak jsme se na silnicíchch už dávno vybili, je to daň za to, ze nám je umožněno užívat společné státní silnice spolu s jinými lidmi dohromady v nebývalém rozsahu, kdo chce zůstat svobodný, tak může sedět v hodspodě a nebo chodit pěšky, jezdit vlakem a neužívat s ostatními státní silnice, v individuální dopravě jde dnes už o životy a zdraví a pro osobní svobody pak logicky není prostor, ten kdo chce jet mezi jinými po státní silnici musí obětovat část své svobody, aby ochránil sebe i ostatní
Cokoliv co jde vypnout ihned vypínám. Bohužel to vypadá, že po nastartování budu muset vypínat 30 minut asistenty, o kterých jsem se nikomu neprosil.
Spíš by jsem šel opačnou cestou, zpřísnit testy v autoškole a nedávat ji každému. Aby řídili jen řidiči. Protože polovina lidí co dnes jezdí, nejsou řidiči ale majitelé ŘP.
cokoliv co mně do auta namontovali nechávám zapnutý, nikdy nevím, kdy se to bude hodit, ušetřím 30 minut 15x denně a nemá s tím žádný problémy
Ony tyhle vyspělé asistenty dost často potřebují čáry na silnici. Dokud tedy bude stav značení na okreskách jaký je je polovina asistentů k ničemu. jenže vysvětlete to řidičům, že jejich asistent v tom případě nebude fungovat.. Oni na to prostě budou spoléhat.
řidiči, který spoléhá na čaru která na silnici není nic vysvětlovat nebudu, na to nemám nervy, tohle je předem ztracený, takový řidič prostě ze silnice vyletí a bude po něm, my ho nemáme jak zachránit
Neni jednodussi stanovit minimalni cenu auta na 5 milionu a ojeteho na milion? Skoro nikdo si to nekoupi, takze nebudou zacpy a pocet mrtvych taky dramaticky klesne. Kdo nebude mit auto, bude platit solidarni dan, aby neklesly prijmy z dani.
Mám skoro plný ŘP, ač i s busem jsem uměla, nicméně již jezdím jen osobákem. V počáteční eufórii jsem jízdní, couvací, brzdící, upozorňující a nevímjaké asistenty (v osobáku) milovala. Byla jsem původně tak nadšena, tak šokována vyspělolu technologií, vše bylo prostě úúžasné!
Dnes, po 3 letech užívání je fakt nemusím. Nelze se na ně spolehnout, jsou to prostě "asistenti lekaví". Není se čemu divit, nepředvídají, jako člověk. Furt to pípá, troubí, hučí, zbytečně brzdí, nezrychluje, když to zrovna před stoupáním/předjížděním potřebujete, ... odvádí to pozornost od dění na silnici, neb se musíte podívat na palubní desku a mnohdy ještě i vedle na obrazovku ve středovém panelu, abyste vůbec mohli zjistit, proč zas ten nervák huláká.
Přitom nová Oktávka NEMÁ KONTROLKU SVĚTEL Jedete na automatické svícení a vůbec nevíte, jaká světla zrovna svítí! To lze odtušit jen z obrazovky navigace, která se pak dle světel přepne do nočního režimu. To považuji za skandální. Nepotřebuji vědět, že se blížím středové čáře (to vidím), ale potřebuji vědět, zda-li správně svítím v tunelu, v šeru, přítmí a pod.
Závěrem: co lze vypnout, vypnu, neb jsem zvyklá se spolehnout sama na sebe.
PS pro řidiče, kteří občas zkouknou i teplotu oleje a podobně: je to k neuvěření, ale nemá ani kontrolku baterie. Kontrolky - ani ty nejdůležitější - zřejmě nikdo v novějších autech nekontroloval, neb kontroloval hlášení asistenta
Takže Brusele, platí to i pro Česko? Tak zařiďte aby česká vláda už konečně dala do pořádku silnice. Jinak se na těch stávajících, dělaných pro trabanty, můžete jít se zlepšováky vycpat.
platí to i pro nás, schválila to česká vláda, takže to tu bude platit i taky, česká vláda zjevně nemá prioritu v opravách silnic, ale peníze dává rodičům, důchodcům a učitelům, pak samozřejmě na opravy silnic toho moc nezbude a na výstavbu nových už vůbec ne