Lék na nudu na penzi je elektrické BMW, radí Schwarzenegger a Salma Hayek

  • 126
Americký sportovní svátek, finále ligy amerického fotbalu, známý Super Bowl je tady, hraje se 14. února. Už tradičně se na něj připravují automobilky se svými originálními reklamami. Ty jsou v čase sportovního zápasu extrémně drahé. BMW vsadilo na „božský pár“ Salmy Hayekové a Arnolda Schwarzeneggera.

Zeus a jeho žena Héra (zároveň je jeho sestrou) jdou na odpočinek. Nejvyšší z bohů řecké mytologie je ovšem aktivní penzista, a tak pomáhá lidem v nesnázích – když je potřeba, dodá jim „šťávu“, stačí ukázat prstem a vybitý golfový vozík zase bzučí. Však taky Zeus, který měl za aktivní kariéry v gesci počasí, ovládal i blesky, které používal jako zbraň.

Jenže i tak je v Palm Springs pro božský pár trochu nuda. Zeus se rozhodne se zahálčivým životem na odpočinku skoncovat. Hera ví jak na to: pořídí svému muži nejnovější elektrické BMW. Však taky sám Schwarzenegger za poslední roky přepřáhnul i mimo filmový plac na elektro, dokonce nechal na bateriový pohon přestavět svůj hummer. I když, naposledy tedy po terminátorovsku svým plnotučným americkým SUV rozmašíroval hybridní toyotu.

BMW iX je aktuální elektrická novinka mnichovské značky. Amerika je pro bateriového obra veledůležitým trhem, proto dostává prostor při vrcholné sportovní události roku.

Uveřejnění půlminutového spotu při finále Super Bowlu stojí až sedm milionů dolarů, což je v přepočtu asi 154 milionů korun (čtěte víc). Spot s Diem a Hérou je minutový, takže BMW zaplatilo za reklamní prostor klidně dvakrát tolik. A k tomu připočítejte výrobu reklamního videa a honorář pro hvězdné duo. Arnold Schwarzenegger se ovšem díky BMW iX naučil něco nového – umí přepínat zelenou na semaforech na dálku, stačí ukázat prstem a poslat blesk.