Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Pozor, aplikace na sledování radarů jsou v Německu zakázané

V Německu se v poslední době staly velmi populární aplikace, které varují řidiče před rychlostními radary. Netrvalo dlouho a bylo rozhodnuto, že používání těchto aplikací se bude trestat pokutou. Pokud však někdo varuje ostatní řidiče před radary přes rádio, žádná pokuta mu nehrozí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Říkalo se že v Rusku je všechno možné. Nevím jestli je to změnou klimatu, ale Německo to rychle dohání, od přijímání uprchlíků, dieselgate až po takovýhle nesmysly.

4 0
možnosti
TP

Staci jezdit dle predpisu a takove blb*sti nemusim resit... :-/

0 0
možnosti
JK

Žejo. Pak vás zastaví, běžná silniční kontrola. Všecko máte vpořádku, zadní žárovky jste během jízdy kontroloval, jestli nepraskly, gumy mají 5 mm vzorek ikdyž jsou letní. Je plka července. POlicajt nikdy nepoužije odhad k tomu, aby řekl, že 5 mm je méně než 1,6 mm a tudíž okometricky a mylšenkovým mozkem NIKDY nedojde k závěru, že pneu je sjetá.

Ano, stačilo podle předpisu přijít na roh ulic a odevzdat doklady. Pak byl dotyčný podle předpisu zastřelen. Bylo to podle předpisu, takže to bylo zcela určitě správně.

3 0
možnosti
MK

Koukam opet je hlavni problem v diskuzi jestli je potreba dodrzovat povolenou rychlost a jestli teda rychle jedouci auto je nejak nebezpecne nebo ne.

Rekneme ze hlavni duvod pro omezeni rychlosti neni ten, ze by clovek jedouci rychle mel vyrazne vetsi pravdepodobnost nehody - vetsinou jezdi rychle ridici, kteri vicemene maji nejakou zkusenost a riziko ze to kvuli vyssi rychlosti do neceho napali je minimalni. Pokud by na cestach jedili jenom sami zkuseni a vyjezdeni ridici (a idelani i mladsiho veku, nez zacnou zpomalovat reflexy) tak by pro nejake omezeni rychlosti ani nebyly moc duvody (mimo treba obce kde se pohybuji chodci).

Hlavni duvod pro omezeni rychlosti je ten, aby v dusledku vasi rychlosti nezpusobil nehodu nekdo jiny - at uz duvodu toho ze je slabsi ridic a vasi vysokou rychlost neumi odhanout, nebo proste jedete prilis rychle na neprehlednem miste a nekdo vam vjede pred auto. Ono je to velmi dobre videt napriklad na nehodach motorkaru - velka cast nehod je neni zpusobena tim, ze by motorkar nevladl rizeni, ale tim ze ho pri jeho rychle jizde nekdo prehlidne a trefi autem.

Zkratka omezeni rychlosti je potreba kvuli tomu, aby se na silnicich mohli pohybovat vsichni ridici od zacatecniku pres vyjezdene profiky pro svatecne jezdici duchodce. I kdyz verim ze sposuta lidi je schopna jezdit bezpecne a zaroven vyrazne rychleji nez dovoluji predpisy, tak tim snizuje bezpecnost provozu protoze tim prave zvysuji riziko ridicske chyby mene zdatnych ridicu.

Pak je tu jeste dalsi faktor a to ten, ze i dobry a zkuseny ridic obcas narazi na nepredvidatelnou situaci kterou potrebuje rychle vyresit - a kazdy ridic to vyresi snaze v 80 km/h nez ve 130 km/h. Takove situace se obcas stavaji - mne takhle treba jednou necekane vysprintoval chodec uplne mimo prechod primo pred auto - jel jsem tehda asi tesne pod 50 a nastesti jsem se mu vyhnul (i kdyz jsem mel malem v kalhotech...), vyhnul bych se mu i v 70? mozna jo, mozna ne....

1 0
možnosti
JK

Pak je tu jeste dalsi faktor a to ten, ze i dobry a zkuseny ridic obcas narazi na nepredvidatelnou situaci kterou potrebuje rychle vyresit

A proto je na rovném úseku silnice I. třídy omezení na 50 km/h, viditelné ze vzdálenosti půl kilometru. Protože i dobrému a zkušenému řidiči se může z ničeho nic na autobusové zastávce (jenom tyčka s JŘ, bez přístřešku) zničeho nic materializovat chodec přebíhající před autobusem, který tam po celou dobu, co se řidič blížil, nestál. MAterializovali se tam totiž jak chodec, tak i ten autobus.

Problém nastane, když pak člověka policejní transit vyložene nutí k porušení předipsů, protože jede NECELÝ METR za zadkem, takže zpomalení na 50 km/h znamená šlápnout na berzdu a to znamená mít bouračku. Můžete tomu nevěři, ale bohužel nemám v autě kameru, jen zpětné zrcátko.

0 1
možnosti
Foto

A aplikace získávají data jak? Telepaticky a nebo přes rádio?

1 0
možnosti
OU
KD

nejak se nam ta evropa fasizuje

3 0
možnosti
MM

A jak vidím,

i hloupne;-D

0 0
možnosti
Foto

J38i68ř40í 49Č60e72c64h

5. 1. 2016 22:50

a teď tu o té červené karkulce...

0 0
možnosti
OU
LN

L32a28d72a 13N38o68v63a29k

5. 1. 2016 22:45

by do toho někdo u nás musel cpát data.. a ještě ne falešný..., což se do česka moc nehodí...

0 0
možnosti
LN

L12a44d84a 27N76o34v16a39k

5. 1. 2016 22:31

a co když mam aplikaci s hlasovým ovládáním a když mě zastaví policajti použiju formulku "neplecha ukončena" a ona se odinstaluje...?

0 0
možnosti
JH

J78a69n 45H76a65v32r54d34a

5. 1. 2016 20:49

Nemci jako lidri EU jsou hodne tragicti.

11 0
možnosti
JR

A není jednodužší do té aplikace přidat funkci navigace. A nebo přidat tam oblíbená místa benzínky, hotely a radary.

0 0
možnosti
LS

Nejjednodušší je jezdit podle předpisů.

3 5
možnosti
  • Nejčtenější

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

28. dubna 2024

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně

29. dubna 2024

Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...

Přehlídka automobilových perel vzdala hold zapomenutým českým značkám

29. dubna 2024  10:30

Výstava automobilových veteránů v pražské Hostivaři připomněla výročí 90 let Jawy a 100 let...

Seat jede dál, přijdou facelifty a větší odlišení od značky Cupra

29. dubna 2024

Evropské automobilky se možná až příliš shlédly ve velkých vozech, na kterých je větší marže, a...

Sdílení aut není jen doménou mladých. Zájem mají i padesátníci

29. dubna 2024

Carsharing je alternativou ke klasickému vlastnictví automobilu, na kterou sází města i...

Získejte ZDARMA dětskou opalovací kosmetiku Lirene
Získejte ZDARMA dětskou opalovací kosmetiku Lirene

S příjemnými hřejivými pocity ze slunečních paprsků k nám ale míří i nebezpečné UV záření. To na nás působí celoročně, a proto je důležité sebe i...