- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já pořád čekám, kdy si designéři všimnou, že jim pak vždycky jejich vypiplaný výtvor někdo zkazí takovou přízemní záležitostí, jako je nějaká RZ tabulka. OK, chápu, uprostřed na ní prostě prostor udělat nechcete už z principu, ale tak snad aspoň na to vyčlením na boku nějaké místo, aby to vypadalo esteticky, ne? A ne že to vžycky vychází zrovna nějak šikmo přes přechod mezi barvou a černým plastem.
Zepředu je to pěkné, ale zezadu a i z boku je to disproporční a není to ta Alfa jak má být. Všimněte si, že v interiéru se to naštěstí obešlo bez zbytečných velkých dotykových ploch na volantu a podobně
No..nejspíš ne. Praktické auto to není a pro nějaký ten pocit z řízení bych pořád koukal po Giulii.
Auto vypadá hezky a ačkoliv se považuji za petrolheada a furt něco kupuju, tak Alfu jsem nikdy neměl a ani tahle mě nijak zvlášť neláká.
Vypadá moc hezky, ale já jsem vymírájící milovník kombíků...
Mi se teda moc nelíbí,hlavně ten zadní boční pohled mi disproporcí připomíná Fabii II. Ale souhlas s těmi kombíky,já bych k nim připojil i sedany.
Opět nová éra u Alfy ? kolikátá už? Stelvio mělo značku zachránit ,ale prodeje jsou tristní , před tím Giulia která měla sesadit německé prémiové vozy , hlavně BMW , včetně M3 , roční prodeje jsou v desetitisících , a bájný Fenix pořád nikde a nebude jím ani Tonale
Giulia a Stelvio jsou prodejně za očekáváním. Ale aspoň jsou to skvěle jezdící a zároveň spolehlivá auta. Tohle Tonale bohužel bude jen dalším běžným SUV, navíc bez výkonnějších motorizací.