- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud bude požívat své exkrementy, jistě se dostane i na euro 7.
Myslím si, že když jsme ty hnusy z výfuků těch aut dokázali vydýchat my zde, Afričané to taky dokážou a časem svůj vozový park omladí. To je přirozený vývoj.
Tak podle OSN nesplňují normu Euro 4...
Kdyby to nemysleli vážně, je to k smíchu.
Bohužel, ta tlupa tabulkářů naprosto odtržená od reality podobně jako europarlament, řeší tohle a zda rýže v pytlu co jim pošlou , tak jestli má řádně namalováno OSN.
No jo no, asi nechápou že ještě pár stanic na AdBlue nebo na elektroauta v Africe chybí...
Tak ať si Afroafričani vyrobí svoje, moderní...
Pozor...oni je vyrobit umí! Do google stačí dát Kantanka car.... a překvapení za 20 tis USD je zde.
OSN nechť procitne a jede se do Afriky podívat! Já tam byl a takovou bídu tady nikdo nezná. Ale např. v Ghaně jsou lidé šťastní i když chudí. Většina má platy kolem 600GHC (za těžkou rasovinu) tj asi necelé 2,5 tis. Kč. Nájem asi 200GHC, jídlo 200GHC a zbytek na další živobytí. Kde by vzali na auto za 50000 GHC tj 250 tis? Všichni dělají jediné - recyklují auta co to dá. Ve finále je to možná víc ekologie než výroba dalšího high tech elektro křápu.
Jestli splňují normy Afro 1, tak je to v pořádku, ne? Zakažte vývoz takových aut a bude to mít efekt jako na Kubě. Budou se snažit držet při životě ty staré vraky donekonečna. Bude to lepší, než kdyby se čas od času vyměnilo auto 40 let staré za 20 let staré?
Proč by si někdo kupoval auto s nejnovější evropskou normou, když mu ho v Africe nikdo levně neopraví a ani nepojede na nekvalitní palivo.
videl som dokument na norskej TV o priekupnikoch s takymito autami, nie su to az take stare auta, v podstate su to ojazdene auta v cenovej kategorii cca 5000 euro, akych jazdi na nasich cestach plno. V Afrike sa predavaju za dvojnasobok, pretoze je tam akutny nedostatok aut. Pred tym, ako ich nalozia do kontajnerov ich doplna naplnia starou elektronikou, chladnickami a pod, ktore vykradaju z miestnych zberni. Na aute zalepia skla a vyexpeduju v kontajneroch. Konci to vacsinou v Nigerii, co je pouzitelne sa preda, co sa neda opravit, z toho vyberu med a vsetko dalsie co sa da spenazit. Tie pouzite chladnicky sa tam predavaju drahsie ako nove u nas.
Já jim přispěju jedině na sterilizaci.
To mě hodně rozesmálo: "Tyto automobily způsobují dopravní nehody."
A k tomu vymývání mozků tím, že zrovna tyhle auta přispívají ke změně klimatu a raději už nepíšou, k jaké změně.