Diskuze
Nové Jawě vyvinuli motor Italové, je to maskovaný Ind
Děkujeme za pochopení.
D77a95v41i52d 66H28o86l31m19a36n
Ze všech Jaw, které jsem kdy olítával (05,20, 23, 90cross, 250 panel, 350- kývačka, 634) byly pouze dvě, které mne přirostly k srdci. 90ka pro svůj vyjímečný charakter a výkon a panelka, která si na nic nehrála a krásně se na ni plulo krajinou. Vše ostatní poruchové, kroutící se krumply, přičemž ten největší byl ten nejnovější. Kdybych se ve třiadevadesátém nesvezl na japonci, tak jsem s motorkama definitivně skončil. Teprve svezení na výborně fungujícím a precizním stroji mne přesvědčilo, že pokračovat má smysl. Yamaha XJ a následně velký cesťák od Suzuki, (který mám dodnes) mi ukázaly, že ježdění na motorce je skutečná radost. Nejsem tedy z těch, kteří roní slzu při pohledu na produkci Jawy ze 70-80ých let.
P91e21t12r 28M11u78d78r28y92c94h
O vzniku názvu Yezdi se ve své knize zmínil Franta Šťastný, když se začala licenční výroba Jaw v Indii tak přítomní Čeští technici údajně začali vesele pokřikovat "Jé ono to jezdí" a Indum se to zalíbilo, ale možná je to jen legenda ale hezká ;)
R86a44d94e48k 83H56o10l10í40k
Charouzova chlouba.....já to říkal, že je to schopný podnikavec
M58a54r13i97a67n 32K33a71r80a76b32a
Neviem kde je ten krásny kvapalinou chladený jednovalec, ale na obrázku ten zaoblený je vzduchom chladený.
V54i52l69é58m 94K28l68i80k21a
Njn holt nejsme na Technetu, tady se na takové "detaily" nehledí..
V12á29c72l32a53v 18H71o79s12c73h
Jawa v Indii pod nazvem Yezdi, to mi prijde taky ceske, i kdyz spis Nejezdi :-)
A19n36t60o62n56í24n 12S21e55b93e31r23a
Já měl Jawu 350 a nic moc. Pořád se muselo něco štělovat nebo ladit.
Už bych to nehctěl a s Italským motorem vůbec.
V56l81a28d44i74m45í53r 65F87i28b88i80g55e35r
Tak veterány chápu, ale dělat nové motorky jako retro mi přijde ujetý. Mám 250tku a s tou nikdy problém nebyl. Jen ten výkon je nevalný a v zatáčkách se to pěkně kroutí.
J39i74ř23í 23Z61ý90k78a
slušný výsledek na to, že se do Jawy nalilo 40 milionů v dotacích ... navěsit na "cizí" motor ozdoby. To je vážně kumšt
L28u90k16á11š 79D25o57s34t26á38l
S timhle ceska Jawa ma spolecneho jen to ze poskytla logo. V Tynci by nikdy nic takoveho nevzniklo.
L87e72o90š 14N18a43v36r36á46t85i90l
hlavni mesto Indie je Mumbai.... takze sidlo automobilky je v Mumbaji...
P46e79t17r 31S84i37m96e42k
příteli,hlavní město Indie je Dillí, město divokých prasat, býků a opic..
J42a39n 44M53a69c98h53á67č
JAWA,Indie,Mahindra....mě to nějak pořád nejde dohromady.JAWA byla moje mládí.Pionýr 05, potom 250,a nakonec krásná červená panelka.Prostě je to škoda.
M43a72r50t40i92n 71P51e66c61i48n70a
JAWA 250 se v Indii montovala v licenci. Akorát se tam nejmenovala JAWA, ale Yezdi.
https://auto.idnes.cz/jawa-yezdi-v-indii-0m7-/motorky.aspx?c=A071130_160256_motorky_fdv
J14o78s35e64f 41V26o30s80i21c98k79y
On ten Royal Enfield vyrabi take dieslakove motocykly, jednovalce. Ma to velke problemy s akceleraci, ale potom uz to spolehlive jede.
M94i87c59h91a83l 97H53r28u31b15o64š
No, podla toho co mi vraveli v predajni RE v Prahe, tak naftaky nevyrabali a nevyrabaju, to co sa objavi obcas je udajne samodomo. Nejaky majitel takeho kusku co to predaval aj na bazosi to chcel cez nich legalizovat a to sa neda, nie je to podla toho co mi povedali origo, lebo som sa pytal priamo na toho naftaka...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...