- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Vylezu na nejvyšší strom," "Proč?" " Abych viděl toho ....., který si koupí Harley Davidson na baterky."
Harleye v tom segmentu, kde jsou teď, si na baterky představit moc nedovedu. Ale třeba u té krosky, kterou ta firma, co koupili, vyrábí teď, to docela smysl dává. Zvuku je škoda, ale hluk je jedna z věcí, kvůli které zaříznou skoro každý pokus o motokrosovou nebo enduro trať. Tohle by přineslo spoustu nových možností, kde jezdit. A výdrž baterie je na motokros už dneska dostačující, MS se jezdí na nějakých 45 minut a je vidět, že toho na konci mají dost...
vždycky mě pobaví ta "novinářská důslednost" při přepočtů měny, stop, palců, mílí.....
Takže pak jim vyjde rozptyl 521,4 milionu až 1,04 miliardy Kč, nebo 1989,6 až 2506,3 metrů apod....
Motorka a skůtr na baterie na rozdíl od dvoutunových aut smysl má. Menší baterie lze bez problému nabít z běžné sítě a ten poměr přidaných kg k přepravě jedné osoby vychází dobře. V našich podmínkách a nárocích to ale většinou na denní ježdění bohužel není.
I elektrokolo je bezva, akorát ta cena...
Konečně dostali rozum a místo těch páchnoucích hlučných oblud budou vyrábět tíchá ekologická vozítka.
Teda pane sobotko, vase veta je primo perla. ...nekam vytesat...