Diskuze
Vysněné jednostopé SUV má posuvnou vačku. Umí díky ní odklonit emise
Děkujeme za pochopení.
J21i75ř69í 61K58m28e10n98t
GS nemá jen klady. Trčící válce dnes už nedávají technicky smysl když jsou částečně chlazeny vodou, navíc velmi překáží při manipulaci a zásadně komplikují průjezd úzkými koryty, motorka je dole moc široká. Na válcích musí být masivní a těžké padací rámy, jsou velmi náchylné k poškození. Dnes je ideálním řešením pro cestovní enduro řadový, vodou chlazený motor chráněný uvnitř rámu. U 1200 je hlavním problémem odlehčení o 30 kilo oproti starším GS. S tím šla do kopru životnost. Odchází ozubená kola, ložiska, dokonce se lámou kyvky. Myslím si, že třeba V-strom 1000 nebo netypický Versys 1000 za polovinu na rozumných gumách projede to co GS.
J77i36r52i 40R26u77s43n75o78k
Ale zas na druhou stranu diky tem valcum, a padakum samozrejme, se ta tezka masina daleko snadneji zveda, nez in-line reseni.
V91l89a36d53i52s41l25a52v 75N80o64h62e13j41l
jinak ta vacka je zajimavy reseni, ale u radovyho ctyrvalce to asi bude zcela jiny orisek nez tady u jedne hridele na kazdy valec. kazdopadne dobry napad.
V72l67a49d73i60s35l60a64v 75N37o26h94e11j76l
mam ZX10R 04 uz 11 let k plne spokojenosti, a GS bylo mimo muj zaber, ale tohle novy co muze jet i 235 vypada vyrazne zajimaveji, protoze kamosi co maj R 1100 GS a na dalnici se boji jet pres 140 aby jim to nezralo olej me moc nebavi... akorat nevim co zena, protoze tu nebavi sedet nizko za mnou (kdyz sme treba zkouseli GS nebo Busu) a naopak Ninja s vysokou zadni sedackou je pro ni temer idealni (a i potrebuje sviznejsi jizdu), tam zas ma jen skrceny vic nohy nez by chtela. idealni univerzal asi neexistuje a nejbliz je Ninja, ale GS se zacina blizit.
D33a54v10i89d 31R88y40c27h84e32t27s29k43ý
Ti magoři už řeší i emise u motorek?
V75o33k27o23u73n 49V98l52a19d93i12m27i45r
Nechapu opravdoveho motorkare, ktery si porizuje extra masinu na dalnice. Opravdovy motorkar se dalnicim vyhyba jako cert krizi.
V16l37a24d98i37s56l40a47v 29N31o80h74e41j23l
me dalnice bavi, nejlip to nejak nakombinovat. ale strihnout si obcas 280+ na dalnici je taky zazitek a me osobne blizsi nez treba teren.
J82o27s55e40f 90K83u40b57e23š
Když jsem jel přes Rumunsko do Moldavska, na Ukrajinu, tak mě překvapilo množství motorkářů a světe div se - naprostá většina měla GS nebo Hondy... Těch GS bylo tak 80 - 90%. Možná tuctovka, možná předražený, ale nedá se tomu už pohledu upřít kvalitní vymakaná konstrukce. Kdykoliv se na ní podívám, říkám si "jo, takhle má vypadat pořádný enduro"....
M51i55r11o33s23l59a97v 71J85e81l13í13n85e93k
Výhoda je právě v tom masivním rozšíření GS. Jak je jich moc, musí to umět opravit skoro každý servisák motorek po celém světě a díky tomu je i mnoho náhradních dílů velice rychle dostupných. Tedy ta "tuctovost", je z mého pohledu jedna z hlavních výhod GS :-)
M70i88r95o56s12l46a48v 42J35e96l97í36n75e55k
Jsem takový motoristický úchyl, mám doma asi všechny kategorie motorek a musím říct, že stejně minimálně 80% času jezdím na R1200GS ADV na chlupatých pneu. Dostanu se s tím prakticky kamkoliv, kam vyjede traktor, tam vyjedu i já... na asfaltu je to do 150ti v cajku, přemýšlím, že mě asi nikdy žádná motorka nepředjela :-) Když je to špinavý, je to víc "sexi", tedy úspora času čištěním :-D Díky velkým hliníkovým kufrům do toho naložím jak do malého auta, co se nevejde do kufrů, to někam přivážu... Zadeklovaný proti počasí jsem tam dokonale, blastery, vyhřívaný hevty... do -5st v komfortu... Mám najeto 74tis km, ještě nikdy jsem neřešil podstatněší závadu. Jen ta pořizovací cena je dost nevýhoda a moc elektroniky u současných modelů... Za mě ale palec nahoru
T85o53m31á95š 65M84a84š10e38k
Já teda jezdím na XT1200 (GS je na můj vkus drahé a tuctové), ale jinak s Vámi souhlasím. Z mého pohledu je ještě jeden argument pro, a to, že jsem "velkej a vošklivej" a na všem menším vypadám přinejmenším komicky a posez bývá taky dost nepohodlný.
J23i15ř70í 81D12o54l41e97ž51a96l
Takž asi jediná nevýhoda je v tom že je to už tuctovka.
T32o84m51á94š 37H38o21r74s19k30ý
Bohužel můůžu potvrdit, jsou dvě sorty motorkářů: ti co toužej/maj GS, a pak ti co na něm ještě nejeli. Mít na něj, už je v garáži a 07 by zůstala jako skútr do města.
Z14d35e85n83ě51k 85M41á59č16a46l10a
To je sranda aspoň za 600.000 Kč. Já jsem velmi spokojen se svoji fungl novou Hondou NC750X.
Kamion před nehodou vůbec nebrzdil, moderní tahač by tragédii zabránil
Policie obvinila řidiče za smrtelnou nehodu na D1. Litevský kamioňák narazil do osobního auta a...
Silničářští popletové pobavili Mohelnici. Zpackaný nápis zaujal každého
Zpackaná dopravní značka pobavila Mohelničany. Silničáři při stříkání nápisu na asfalt otočili...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž
Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...
Nejhorší je, když sháníte auto narychlo, varuje expert na ojetinový byznys
Byznys s ojetinami v Česku stále roste. Po období, kdy ceny rostly a auta z druhé ruky šla na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Daytona je zpátky! Hi-tech fosílie Ferrari má 12 válců bez turba i elektřiny
Novinka z Maranella nepokrytě křičí do světa: „Mám dvanáct válců!“ A navíc nemá žádné přeplňování...
Módu SUV odstartovala před 30 lety Toyota, dnes městské teréňáky frčí
Japonská automobilka Toyota představila 10. května 1994 model RAV4. Tři písmena ve jménu jsou...
OBRAZEM: Plejáda superkár gaučových pilotů. Znáte speciály světa videoher?
Virtuální závodiště jménem Gran Turismo, do kterého nově vyrazila i Škoda, umožňuje i bez řidičáku...
Piruety i slalom. Machři na policejních motorkách předvedli své umění
Jako ladné akvabely se proplétali mezi sebou a kuželkami. Policisté z motocyklové jednotky na svých...
Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž
Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...
Jak předejít syndromu náhlého úmrtí kojence?
Syndrom náhlého úmrtí kojence (SIDS – sudden infant death syndrome) je doslova noční můrou všech rodičů. V současné době lze tomuto zbytečnému...