Diskuze
Hromová Italka ujela ze startovního roštu, potřebuje dobrého krotitele
Děkujeme za pochopení.
R57u76d83i 77G36a31š47p67a60r
Kristepane, tohle si ta motorka nezasloužila.......
J40a32n 60M70r27á84z
Nevěřím nikomu, kdo si myslí, že 82 mínus 78 jsou 3...
T91o14m87á82š 46Š12e63n79a
A může mě někdo objasnit, když podle autora má elektronický plyn, proč z ručky trčí dvě lanka?
T20o54m43á19š 52M47a83š51e38k
Samotná jednotka ovládání plynu je schovaná až v motoru, většinou někde poblíž škrtící klapky, takže k ní z řidítek musejí vést lanka. Mám to na motorce stejně.
M86a52r25t31i54n 16L74a68c68o
Nemôžem brať vážne človeka, ktorý sa tvári, že rozumie motorkám a pritom si myslí, že "antihoppingová spojka napomáhá plynulým rozjezdům bez škubání". Alebo to spáchal Googletranslator a autor RSV videl len na obrázku?
J68a38n 13J65i53r24k31a
Motorkar nejsem, proto zadam o vysvetleni:
mohl byste mi nekdo rict, proc motorka, kterou tu oznacuji za supersportovni ma tak hrozne "nesportovni" siroky riditka...? Riditka u silnicek preci vypadaj uplne jinak...?
D87a64v12i42d 49J79i28n93d96r73a
na to je dvojí pohled. ano závodní/sportovní, by měli být poměrně úzké, nicméně s širokými řídítky se lépe jede, je lepší odezva a reakce, k tomu když vezmete nějaký hrbol, díru či tak (to se v Čechách stát nemůže :-D ) tak když máte širší řídítka, tak se to lépe vybalancuje - musíte rozhodit větší váha, tedy větší moment - těleso chce více setrvat ve stejné poloze. Pravda, že dřív běhěm závodů (doba F. Šťastného) ty řídítka byla mnohem užší, ale teď se na tom jede trochu rychleji
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Seat jede dál, přijdou facelifty a větší odlišení od značky Cupra
Evropské automobilky se možná až příliš shlédly ve velkých vozech, na kterých je větší marže, a...
Sdílení aut není jen doménou mladých. Zájem mají i padesátníci
Carsharing je alternativou ke klasickému vlastnictví automobilu, na kterou sází města i...
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...