Diskuze
Toyota RAV4 – dRAVec na silnici
Děkujeme za pochopení.
emigrant
5 ventilů na válec
Gratuluji Toyotě! Jako první značka na světě má ve čtyřválcovém motoru 20 ventilů. Jinými slovy: opravte tabulku páni redaktoři, máte tam chybu.František Dvořák
auto@idnes.cz
ProdejkaCZ
TOYOTA
Roman
Ravík
Nevim, jak vy, ale ja nevidim rozdil ve vzhledu 1. a 2. generace RAV4.David
nic moc jsem se nedočetl, tohle jsou moje zkušenosti
Ravku- už tuhle novou máme 3 roky. Zatím žádná porucha-to je v pohodě. Auto funguje jak má.Je pravda, že když jedu 160 po dálnici, tak je spotřeba 12, jinak 10.Je fakt, že šlápnutí na plyn probobudí VeVerky a akcelerace je slušná a zvuky to vyluzuje takový ty vyšší.Ten pohon 4x4 se mi zdá úplně stejnej jako u Legacy.V zatáčkách se trochu naklání, ale to je dáno těžištěm, zdá se mi to dobrý.Vadí mi, že nemůžu mít pořád zapnutý tlumený světla a aby se zapínaly jen otočením klíčku. První vyndání zadních sedaček jsme študovali v manuálu asi hodinu, sedačka se musí dát dozadu a trhnout nahoru za páčku.Když tam máte DPH mžížku, tak se to skoro nedá najít.Ty sedačky by zasloužily předělat, jsou ještě takový,no jako ve felícii,možná že ta nová RAVka už je má lepší.Měřím 175cm a je to akorát, větší lidi by to měli asi nepohodlný.Střední sloupek je zbytečně velkej a tím se zmenšuje prostor i pro spolujezdce.Pořád mám pocit, že musím mít kolena u sebe.Guma na zadních dveřích nemá zamykání, a když si tam dáte vlastní zámek, tak je potřeba ho často promazávat, aby nezreznul.Ten výlisek na kryt gumy by taky zasloužil přepracovat, při sundavání mám pocit, že to není za co vzít a ani to extra nesedí.Radim
Re: Přestavba
Ahoj Kluci uvažuji o Rav 4 protože dost jezdím do hor co by jste řekli pa předěláni na LPG?Dan
RAV 4 je úžasné auto.
Ravku jsem měl možnost testovat jeden týden. Sám vlastním sportovní auto jiné značky, než je Toyota a jsem s ním spokojený. K vozům kategorie SUV jsem neměl vyhraněný názor, hlavně proto, že jsem si myslel, že ani nemůžu pořádně "říznout zatáčku". Tento názor mi ještě umocnila zkušenost s konkurentem RAVky a to s SantaFe. K tomuto autu se nechci ani vyjadřovat, to byla děs a hrůza. RAV 4 byl pravý opak. Na sinici se tento vůz choval jako normální kombi a především jsem ocenil sportovní jízdu na úzkých komunikacích, kde jsem se musel v rychlosti vyhýbat protijedoucím autům částečně mimo silnici. Co se týká jízdích vlastností, tak to auto nemá chybu. Především bych chtěl vyzdvyhnout 2,0 dieselový motor, který je skutečná perla. A co se týká designu, tak to absolutně nesouhlasím s autorem. RAV 4 měla nadčasový design a přesto, že je o něco dražší oproti konkurenci, pořád se prodává fantasticky právě díky designu. Tolik můj názor, kdo má jiný, nechť si tento vůz vyzkouší....Tomik
Re: souhlas
Testoval jsem ji pouze dva dny, s motorem 2.0 VVTi 110kW a automatickou prevodovkou a take jsem byl naprosto spokojen. Prumerna spotreba kolem 11litru pri hodne razantni jizdeThyronx
Ceny
2004 Toyota RAV4 18,450-20,900 USD (500-600,000Kc) 2004 Honda CR-V 19,000-22,550 USD (513-607,000 Kc) 2004 Nisan X Trail se tu neprodava ale Xterra stoji 18-28,000 USD.(486-756,000Kc) Muj Ford Escape (3litrovy sestivalec) s kopmletnim vybavenim vcetne 6CD prehravacem a stresnim okenkem,4X4, XLT,stal 22,000 USD (600,000Kc)k tomu nulovy urok na 5 let,zaruka samozrejme 3 roky nebo 54,000km. Kvalitou jiste ale vykonem na neho nema ani jeden z tech tri z Japonska.Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...