Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

VIDEO: Jak se sedí v kufru. Zkoušeli jsme třetí řadu ve Škodě Kodiaq

Figuríny, se kterými se provádějí nárazové zkoušky, jsou „padesátiprocentní“ lidé. To znamená, že dělí populaci podle výšky na půl. Půlka lidí je větších, druhá půlka menších. Tyto figuríny jsou vysoké přibližně 175 centimetrů a „kolem nich“ se stavějí auta.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Možná jsem to přehlédl, ale co to prostřední sedadlo v druhé řadě? To je nějak odklápěcí, nebo co? Na fotkách to vypadá jako dvě plastové desky.

0 0
možnosti

Škoda stále není na špici, osobně bych si jí nekoupil, nedodělané auto

0 3
možnosti

P16e46t64r 67B46á87č45a

17. 11. 2016 14:12

Ani nikdy nebude.

0 0
možnosti

Jo jo kdyby nebylo toho simply clever řešení, tak si to ani ty český patrioti nekoupí ..... ;-D;-D;-D

https://www.youtube.com/watch?v=Px77jf84IVU

0 0
možnosti

no tak by prodej klesl o "famózních" cca 5%.....

0 0
možnosti

Neměla náhodou Lada Niva kdysi vzadu sklápěcí lavici?

0 0
možnosti

zkusím se na to podívat z člověka co by to využil. SUV je pro mě symbol člověka co neumí pořádně řídit a bojí se na silnici. potřebuje se zviditenlit nebo cokoli jiného. Praktičnost SUV dle mého názoru postrádají. Pokud chci 7mi místné auto půjdu například do Smaxe. Nádherně se řídí a je rozhodně prostornější. V případě potřeby se vyhází sedačky a může se v něm spát. V SUV se nevyspim. Jízdní vlastnosti bych řekl, že MPV bude mít též mnohem lepší. Spotřeba to stejné. Ale nejsou módní to je pravda, tam vede SUV.

Kodiaq není vyloženě ošklivej, ale jako sportovně založenej člověk bych si ho prostě nepořídil. když už tak třeba toho smaxe kam dám surf, kolo, nebo se v něm vyspim...

0 0
možnosti

T10o91m25á22š 91M85á79c48a

17. 11. 2016 15:31

Nevím jak v novém S-maxu ale ve starém se sedačky vyházet nedaly. Sklopit do roviny ano, ale to snad půjde i u Kodiaqa. Každopádně místa ve třetí řadě mi přijde víc ve škodovce než u Fordu. Ovšem jízdní vlastnosti S-maxe, tedy hlavně myšleno podvozek, jsou vynikající (vzhledem k velikosti auta), tak jsem zvědav, jak na tom bude tento stroj.

0 0
možnosti

Myslím, že s tým Škoda silne zaboduje na našom trhu. Klasická potreba: veľký kufor (alebo veľa sedadiel) i za cenu menšieho komfortu. U nás to má váhu.

0 0
možnosti

P94e17t87r 30B31á27č65a

17. 11. 2016 10:40

jako na Slovensku?

1 0
možnosti

Osobně bych na třetí řadu sedadel nikoho neposadil, ještě jsem neviděl crashtest zezadu když někdo nedobrzdí. A nedejbože aby to bylo něco větší než jen osobák...

1 0
možnosti

Já bych měl hlavně problém s tím uzavřeným prostorem kolem. Úplně stejně špatně se cítím v druhé řadě u 3-dveřového auta.

0 0
možnosti

Zajímavé názory. Já mám Galaxy a pravidelně těch 6 dětí ze školy vozím a tahle řada sedaček je důvod proč o Kodiaqovi mohu uvažovat. Takže za mně ano. Děti v Galaxině třetí řadu milují. Předpokládám, že podobné to bude v jakémkoliv autě.

A ano v vesnici se s odvozem střídáme a všech 5 rodin 7mi místná auta máme, takže bych řekl, že nějaká část trhu jsme. ;-)

3 2
možnosti

P74e75t12r 94K81l16e71i49n

17. 11. 2016 9:40

Jasný, potom pro vás je takové auto potřeba, využijete opravdu jeho velikost. Na druhou stranu by bylo lepší, kdyby mělo zadní dveře šoupačky.

0 0
možnosti

Tohle mel mercedes w124 uz v 80. letech. Ale jinak proc ne. Jako nouzovka dobry.

0 0
možnosti

J56a90n 29S75l74a72d79k74ý

17. 11. 2016 3:01

Já jsem byl v šoku při nasedání na místo řidiče u nejnovějšího Passatu. Tohle auto není pro mě. Sloupek a nízká střecha byl pro mě nemilé překvapení,

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

Prodej domu Suchdol nad Odrou
Prodej domu Suchdol nad Odrou

Záhumení, Suchdol nad Odrou, okres Nový Jičín
4 799 000 Kč