Diskuze
Renault Twingo: spratek i mazel
Děkujeme za pochopení.
orangexx
Realita a srovnání Twingo, Citygo, Aygo...
1) bezkonkurenčně Twingo - rozhodně nejlepší interiér. Víc než solidní první pohled, tapecírung, tvar a tlouštka sedadel. Líbí se mi detaily v interiéru. Motor je v základu lepší jak ve škodovce ten dražší.
Za mne ( 180cm ) si sedne v klidu dospělý. Cenově uprostřed konkurence ( do 200t.)
Výtky - nemožnost 5ti dveří.
2) Citigo - dostatek místa vpředu i vzadu a solidní sedadla. Interiér je bohužel takový uni ( nemastný, neslaný, asi jako v čekárně u doktora ). Výtky - dveře bez tapecírungu jsou děs, ovládání oken rovněž. Motor jedině ten za příplatek. Nejvyšší cena, že bych přešel u jiné značky do většího modelu.
3) Aygo - ani cena, ani značka nemůže doběhnout konkureci. Je fakt, že nabízí v základu nejvíc doplňků. Ovšem místa je tu zoufale málo. Za mne si prakticky nikdo nesedne ( 180cm ). Sedadla jsou malá a nepohodlná. Opět chybí tapecírung na dveřích. Páté dvěře jsou výsměch ( otvírá se jen okno). Motor je ze všech nejslabší.
orangexx
Re: Realita a srovnání Twingo, Citygo, Aygo...
Vždy jsem samozřejmě chtěl auto S KLIMATIZACI...
Labia Majora Zemanova
Labia Majora Zemanová pro iDnes.cz
Ja ty auta s vulvou ve znaku mam docela rad
JavorMagor
Re: Labia Majora Zemanová pro iDnes.cz
Hraji s novym Mercedesem tridy A variaci na tema HNUSNY a HNUSNEJSI
Roderick Usher
Pockam si,
az zmeni ceskou vyslovnost nazvu z "renolt" na "röno" a pak do toho pujdu
syn truhláře
Přesně je to 1149 ccm.
V turbo provedení jej mám v Cliu Grandtour (Combi). Těch 100 k je znát. Má to dlouhou převodovku, na to je třeba si zvyknout. Ale je to velmi živé a dá se s tím úsporně jezdit. Při 2500ot/min. leze tachometr k 130km. Ale motor je pružný a vede si dobře. TAmuž je 6. kvalt zbytečný. Spotřeba v zimě 6,6 - z toho 70% po městě.
JavorMagor
Re: Přesně je to 1149 ccm.
No zive.. jak pro koho. Papirove ta nova 1.2 s turbem zrychluje 0-100 za 9.8 s
Ta stara sestnactistovka v predchozim modelu to davala za 8.7s a jezdila za 7l kombinaci, v meste za 9+-
Osobne bych si sice nekoupil ani jednu, ale pomer cena vykon hodnota v tomto pripade podle me mluvi spise pro starsi sestnactistovku. U tech malych turbobenzinu se jeste nevi, jestli to na neco netrpi..
petrolhead
z Renaultů si člověk moc nevybere
Ale projel jsem se Cliem a nechtělo se mi věřit že pod kapotou je jenom 1,2. A pokud vidím dobře tak základ v Twingu bude právě tahle 1,2 55kW. Mezi miniauty s litrovými tříválci to bude dobrá raketa.
JavorMagor
Re: z Renaultů si člověk moc nevybere
to tezko. To uz i ta stara verze Gordini RS se 133 konmi byla rychlejsi jak to nove 1.6 RS.
A nazyvat jakykoliv hatch s nahodem na predni raketou .. je trosku mimo.
http://www.renault.com/en/vehicules/renault/pages/twingo-gordini-rs.aspx
katano
Škoda CITIGO nebo VW-UP jsou lepší
Renault Twingo je bohužel jen 4 místné a předražené autíčko.
PS : to je - REALITA
petrolhead
Re: Škoda CITIGO nebo VW-UP jsou lepší
vždycky se těším na vaše přípsěvky, ale jsme rád že už nepropagujete Fóbie HTP...
František.Sokol
Ostuda.
V úvodním článku píší o spotřebě 5,5 litrů na 100 km jakožto o úsporném autě obsahu 1,2 litrů.
Citroen BX1,7 TD, mnohem staršího provedení měl spotřebu 4,8 litrů a nechvástal se úsporností. Úsporným byl označován Citroen AX atmosférický se spotřebou 4,2 lt ale nebývala vzácností auta se spotřebou pod 4 litry na 100 km. Tohleto je normální žrout, to Twingo.
Tak si myslím, že se vývoj automobilu zastavil někde před rokem 2000. Řek bych že vývoj automobilu jde pozadu od roku tak nějak 1996. Vyšší spotřeba, vyšší poruchovost, nižší spolehlivost. Nové auto koupí už jen trouba, který tomu nerozumí.
strasnej.prujem
Re: Ostuda.
koupi ho spis, kdo na to ma, Kdo na to nema, bude na nej jen nadavat a hledat duvody si to ospravedlnit.
Výron inteligence
Pročpak jste testovali jen benzíny?
Zajímal by mě ten dýzl, utáhne to valník nebo ruchadlo?
Achille Volfoni
uf
co ten interiér.....kdo přišel s tak blbým nápadem rvát budíky doprostřed
JavorMagor
Re: uf
v moderni dobe s tim pritahli japonci a samo se tez opici rencek
Z nejstarsich aut co znam to je to byva v Mini Cooper - ale ne ve vsech.
Ono se to spis celosvetove opousti, nicmene ti nejvetsi zoufalci to zkouseji znova a znova.
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Tip pro autaře, na Prvního máje je veteránský závod s devadesátiletou tradicí
Okruh Českobrodský, slavný závod s devadesátiletou tradicí odstartuje svůj jubilejní ročník už...
Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa
„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...
Analýza: EU by k zastavení ataku elektromobilů z Číny potřebovala 50% cla
K zastavení přílivu levných elektromobilů z Číny by Evropská unie musela na dovoz těchto vozů...
Hračka do terénu CFMOTO v akci. Novinku roku jsme zkusili jako první z Česka
Exkluzivně Největší novinka letošního roku je tady. Enduro CFMOTO 450MT jsme vyzkoušeli mezi prvními na světě....
Prodej stavebního pozemku č.2, Soběšovice.
Soběšovice, okres Frýdek-Místek
2 200 000 Kč