Redakční test ojetiny Subaru Forester | foto: Jan Zátorský, MAFRA

Forester je nejoblíbenější ojetina Subaru. Variátorová převodovka vydrží

  • 2
  • Premium

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Ojeté Subaru Forester z let 2012 až 2018 má překvapivě robustní techniku a je poměrně levně opravitelné. Ceny se však stále drží vysoko.

Subaru Forester čtvrté generace z let 2012 až 2018 dozrál do oblíbené ojetiny – v českých bazarech se nikdy dlouho neohřeje. Toto subaru umí překvapit spolehlivostí i třeba výbornou „servisovatelností“, solidními cenami dílů i trvanlivostí mnoha lidmi obávané automatické převodovky CVT.

Nač si dát při výběru ojetého kousku pozor, to nám prozradil největší český expert na techniku Subaru Jaroslav Salamon, který je už od roku 2004 hlavním servisním školitelem značky. A všechny modely zná ještě lépe než své boty.

Když k těm autům proniknete, zjistíte, že se na nich dělá dobře, všechno je totiž logicky vymyšlené.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se