- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Se zavřenou závěrkou zadního diferenciálu se opravdu špatně zatáčí. A do opravdového terénu tohle není. Tam potřebujete něco, co se nenechá zahanbit vétřieskou.
Pěkný vůz... tady pod okny z něho zrovna vystupuje Vietnamka se 2 dětmi...
Malá kufr. Beru jen nový Discovery s třílitrovým motorem a 7 sedaček.
Nádherné auto.
Na ježdění cestou-necestou např. po D1 dum-dum
Na výherní automaty místo přístrojové desky moc nejsem, takže tohle svým způsobem vítám:-). Ovšem limit představuje nová Tesla 3. Ta už je i na mě moc:-)
Vypadá dobře. Snad bude spolehlivější než předešlé modely.
Na pohled celkem velký dojem budící auto, ale vzadu jen 2,5 sedačky. Se třemi malými dětmi (tj. autosedačkami) má člověk smůlu
To skoro u všech aut, co si budeme povídat. A ono zas tolik těch lidí, co potřebují 3 autosedačky, není.
Já jsem zvědav, jestli někdo zvedne hozenou rukavici od Dacie, tzn jednoduchá auta s rozumnou kvalitou a cenou. Podle mě nelze pořád špičkovat boj o auto nejvíce nabité novinkama a elektronikou. Proto jsem si redukcionalismus vykládal trochu jinak.
Soudě podle toho, že automobilový trh stále roste, tak není důvod vyrábět laciná auta, když se ta drahá prodávají dobře.
krásný. jen mě napadá - proč dnes, při všech těch možnostech, musí auta stále mít středový tunel, který omezuje vnitřní prostor? Proč se neuchytilo to, co mívala C5 nebo auto bez předního středového tunelu?
Protože se většina ráda opře o opěrku. A dává to takový větší pocit soukromí.
Za chvíli nás Ratan Tatanové koupí všechny .