Diskuze
První svezení s vylepšenou fabií. Má nový motor 1,2 TSI
Děkujeme za pochopení.
Host
Sjezd odborníků
S velkým zájmem, jsem si přečetl několik stran této diskuze. Patrně se tu sešlo
ohromné množství odborníků. Osobně si ale nemyslím, že motor 63 kW ( 77 kW)je pro lehkou Fábii málo. Taky si nemyslím, že je to auto pro socky - mě se nelíbí a tak jí nemám ale nepomlouvám druhé. Určitě plně poslouží pro pojížďky po městě nebo malou rodinu. Bohužel dneska se hodnotí podle auta a tak se tu prohánějí naleštěný šunky
Host
Re: Sjezd odborníků
Já nevim, pro rodinku do města to nejspíš stačí. Já nějak nemusím auto, kde když sedím vzadu, musím mít skloněnou hlavu. Jako majitel bych tedy jezdil spíš vepředu, ale je to zvláštní.
Host
škodovka nebo jiné
Ach ty machři, co mají peugeoty, fordy a vw, všechno jsou to stejný spotřební auta jako škodovky, žádnej rozdíl...
Host
Pokud motor vydrží víc než 150 000 km
tak je to v pohodě, auto mám max 5 let a najedu do 30 000 km ročně, 1,6 motor je nesmrtelný běžec a přežije auto, toto asi nevydrží tolik, ale je to levné a mohu auto častěji vyměnit. Bude to horší pro druhé a třetí majitele, ale to kupující nové vozy moc nezajímá. Jestli prodám auto za 120 000 nebo za 100 000, to mne nezabije. Kdybych se chtěl předvádět, tak si fábii nekoupím, ale na moje skákání každý den kolem bydliště to stačí. Někdo raději veterána s pořádným motorem.......................já si raději koupím nové menší auto
Host
POKUD,POKUD,POKUD,.........
tolik zbytečných slov na okecání této přitroublé koupě.
Host
je to dobré auto pro chudé
konečně si nezaměstnaní a lidé s nízkými přijmy mohou dovolit nové auto, samozřejmě kvalita vozu odpovídá ceně a slabý motor a vrzající plasty jsou daní za nízkou pořizovací cenu.
JeFFik
Re: je to dobré auto pro chudé
Ohledně těch vrzajících plastů si nepleť novou Fabku se svým Loganem
Host
1.2 Tdi
pru tissi .... jakpak by ne, novy diesel je vzdy tissi, nez diesel po 200.000 km ... co k tomu dodat.
John_Matey
Zkuste se svést
Mám 1.2TSI v Octavii liftback a spokojenost. Šel jse do toho motoru místo staré 1.6 na doporučení známého a myslím, že jsem udělal dobře. 1,9TDi to samozřejmě není, ale chtěl jsem něco většího kvůli kočáru s nájezdem 15 tisíc ročně. Motor jede na můj vkus dostatečně i v plném obsazení, do kopců na 6. kvalt zkoušeno ve třech lidech, taky není problém. A co se týká vzhledu octavie, taky se mi líbila víc ta verze před faceliftem, ale už jsem přišel na chuť i té nové. Ale pravda, fabie a roomster, to je vzhledová tragédie, za to bych designéra na hodinu vyhodil. Ze životnosti motoru bych strach neměl, zníčí ho jen "závodníci", kteří mu budou dupat furt plnej kotel ale takový lidi zníčí asi každý motor
Host
Re: Zkuste se svést
nemáš ani páru jakou životnost má turbomotor, na auto váhy Octavie to nebude ten nejlepší motor,ale uvidíš sám. Záleží i na tom od koho je to turbo co máš v autě, ale nečekej že Ti to auto vydrží 10 let, pokud najedeš 20-30000km/rok.
Host
prodejte jich hodně
aspon bude dost práce v servisech .životnost toho motoru??? 100000 a ko.
Host
Re: prodejte jich hodně
O to přece jde,práce ve škodě a práce v servisech TT
Host
k čemu turbo?
Tak nějak nevím proč do toho motůrku (krom papírových hodnotemisí) cpou turbo, když srovnatelný výkon má motor Hyundai i 20 s atmosfrerickým plněním a tedy dost možná bezproblémovější z hlediska oprav.
Host
Re: k čemu turbo?
Taknějak nevím, proč sem bliješ, proč si neuděláš řidičák a proč si nekoupíš hjůndaj
Host
krouťák
1,2 HTP táhne již "od nízkých otáček"? To jsem nevěděl, že to "od nízkých otáček" je ve 3000. V nižších otáčkách se to skoro dusí.
Host
Re: krouťák
Kdyby sis místo jalového mudrování našel průběhy točivého momentu, nemusel by se tady tak blbě ztrapňovat.
Kromě toho, zde jde o jiný motor, tvoje HTP není totéž co TSI
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...