Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

26. 6. 2003 10:16
0 0
možnosti

Olda

5. 6. 2003 17:44
nechapu vas ...
Tak mi pride, ze vetsina z vas co se tu ohanite pojmy jako ESP asi v novem CR-V nikdy nejela a nebo neumi ridit. Verte mi, ze ESP s auta lepsi vuz neudela, a ani neresi jiz spatne jizdni vlastnosti. Vse je dano konstrukci. Nove CR-V je pravy vuz kategorie SUV. Vyborny na silnici a stejne dobry v lehkem terenu. Pokud bude chtit majitel jezdit denne rozmoklym polem, koupi si Nissana Patrol. CR-V ovsem nabizi vysoky komfort jizdy, nizkou spotrebu a vynikajici motor, ktery tahne jiz od 2 tis. naprosto plynule az k 7tis. ot. Tzn., ze Vam nabidne rozsah 5 tis. ot, a je pouze na vas, jestli budete radit nebo ne (pokud budeme mluvit o manualu).
Autor asi v zivote neslysel o krivce tociveho momentu, protoze jinak by vedel, ze vsechny motory rodiny i-VTEC maji tuto krivku velmi plochou prave diky vyspele technologii promenneho casovani a zdvihu ventilu (pres 10 let zkusenosti v seriovych vozech).  Takze hodnoceni typu: nej. vykon a nej. toc. moment je dosazen az v xxx ot./min. je k smichu.
Proste si zajdete na zkusebni jizdu a uvidite, ze CR-V naplnuje veskere pozadavky na vuz kategorie SUV. A pokud se vam nezda nabidka pouze jednoho motoru, tak vezte, ze to auto jiny bezninovy nepotrebuje (2.0 je akorat) a diesel Made in Honda vyjde brzo. Pokud by jste radi videli i jiny test, tak mrknete treba sem: http://www.hondaclub.cz/base/default.asp?what=s&s_id=11" target="_blank" rel="nofollow">http://www.hondaclub.cz/base/default.asp?what=s&s_id=11 
 
0 0
možnosti

Petra

13. 5. 2003 17:29
Hnus
Nekdo tady pise ze tento automobil pouziva v terenu. Co tim terenem mysli,Prazske komunikace.Japonske nemehlo.
0 0
možnosti

Tom

5. 5. 2003 17:42
CRV je vážně dost mimo
Nmaj naftu, ESP, atd.. ale to už tady bylo řečeno. Diesel nemaj, protože ty Honda fakt neumí. Co se benzíňáků týče.... no jestli ´posuzujete dobrý motor podle toho, že např H S2000 točí až 9000 otáček... tak jooo dělaá dobrý motory, i když mně to připomíná rozzuřenou sekačku na trávu. Spolehlivost? Na tom něco bude.... to souhlas ..ale jsou hnusný !!!
0 0
možnosti

Olda

5. 6. 2003 17:48
Re: CRV je vážně dost mimo
Ale ale, "..Honda diesly neumi.." :) tak to zrovna neni. Jde o to, ze Honda se snazi pristupovat co nejohleduplneji k zivotnimu prostredi a proto diesly nevyrabela.
0 0
možnosti

pV.

30. 4. 2003 22:53
Proč ne ?
Měl jsem CRV první generace, myslím druhé auto v republice. Bylo fajn, najezdil jsem s ním za pět let 200 tisíc km bez jediné závady v terénu i na cestách. Zrušil jsem ho na ledě, v rychlosti přes 100 km jsem vletěl do stromu. Auto celé do vrtule, všechna okna rozbitá, ani jedny dveře nešly otevřít, sedačky urvané, a mě airbak jenom rozbil nos. To bylo vše. Kdyby nás už nebylo moc (manželka, tři děti a dva psi po padesáti kilech), koupil bych si ho zas. Teď sháním nějaký terénní kontejner :-))).
0 0
možnosti

Ondra

30. 4. 2003 13:59
CRV nové generace je dost mimo
Nabízet SUV na evropském, potažmo českém trhu bez moderního dieselu je hloupost. Stejně tak absence ESP a palubního počítače je dost zvláštní. Měl jsem možnost řídit předchozí CRV i v terénu a dost bída... no skutečně je to spíš kombík s větší světlostí, vhodný tak do města.
..... mimochodem palubní počítač nemá ve výbavě ani Accord což je ještě zvláštnější
0 0
možnosti

Milan

30. 4. 2003 14:55
Re: CRV nové generace je dost mimo
jo, to bych bral
0 0
možnosti

Bart

30. 4. 2003 12:10
CRV je nr. 1
Pokud jste si nevšimli, dle přiložené tabulky má nejlepší spotřebu (těsně v závěsu je toyota) a barvu čalounění si nelze vybrat u hondy snad pouze v ČR . Jinak dle mých informací se za 60 000 Kč dělá celokožené provedení v tmavé nebo světlé kůži . Cenu má vedle svých konkurentů rovněž nejlepší . A to, že se Vám na tomto vozidle něco nezdá je způsobeno že jste v tomto vozidle nejezdili. Rozhodně nejlepší jízdní vlastnosti, velmi tichý interiér . Na rozdíl od konkurence má interiér ve kterém nevržou všechny plásty . Ano, zakoupil jsem toto vozidlo po zkušenostech se starším modelem, kdy jsem jezdil 4 roky bez jediné reklamace a najel 180 tis. km. Nové CR-V s manuální převodovkou jsem koupil za 799 000 Kč u svého velmi ochotného dealera (narozdíl od pomyslně ochotných dealerů z VW se kterýma mívám tu čest u druhého auta). CR-V je prostě nadprůměrný vůz s dobrým designem a za dobrou cenu.
 
0 0
možnosti

Honza

30. 4. 2003 15:21
Re: CRV je nr. 1
..... o čemž svědčí i tabulka prodejnost, že? Viděl bych to tak na 489 místo hned před Ladou. A ten design taky musel zabrat hodně času.... V Itálii by za to ani neudělali příjmačky na strojárnu....
0 0
možnosti

zdeněk

30. 4. 2003 8:30
Hodnocení !!!
Tomu hodnocení nerozumím ! Volba motoru 4 body - vžtyť si zákazník může zvolit pouze jeden motor !! Takže proč 4 body? Absence dnes již základních prvků bezpečnosti u vozů za téměř 1 milion korun jako např. ESP ?? Není možnost vybrat si barvu čalounění, omezený výběr barev. Za to dostala Honda průměr 4 body ??
0 0
možnosti

STORM

1. 5. 2003 15:36
Re: Hodnocení !!!
Co je to za zakladni prvek bezpecnosti? Na suchu ti je pekne k hovnu a kdyz neumis jezdit rozumne kdyz prsi nebo je snih, tak za to nesedej. ESP je stejne jen pro dobrej pocit, osobne ho sice v aute mam ale je tam jen pro paradu a aby zvedal cenu auta
0 0
možnosti

petr

30. 4. 2003 8:25
Honda CR-V
Možná průměrný vůz s podprůměrnými jízdními vlastnostmi pohonu 4x4, bez alternativ výbavy, bez možnosti objednat dieselový motor, výbavu jako je například palubní počítač, ESP atd., Hondě v případě CR-V ujel vlak ( ne rychlík, ale courák). Tento model žije pouze z pověsti minulého modelu. Konkurence zatím Hondu předběhla. 
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně

29. dubna 2024

Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...

Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa

30. dubna 2024

„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Hračka do terénu CFMOTO v akci. Novinku roku jsme zkusili jako první z Česka

30. dubna 2024

Exkluzivně Největší novinka letošního roku je tady. Enduro CFMOTO 450MT jsme vyzkoušeli mezi prvními na světě....

Francouzský kodiaq se otočí na pětníku. Nabídne však milionové svezení?

3. května 2024

Vpředu tříválcová dvanáctistovka, vzadu větší „batoh“. Slavné jméno Renault Espace se vrací v nové...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Nová auta mají povinně černé skřínky, data jsou chráněna před zneužitím

3. května 2024

Od léta budou mít všechna nová auta černé skřínky. EU vyžaduje záznam důležitých informací vozidla...

Nejhorší je, když sháníte auto narychlo, varuje expert na ojetinový byznys

6. května 2024

Byznys s ojetinami v Česku stále roste. Po období, kdy ceny rostly a auta z druhé ruky šla na...

Autovideo týdne: Kupte si Sennův „služebák“. Japonské ferrari před 30 lety osiřelo

5. května 2024

První květnový den uplynulo přesně třicet let od chvíle, kdy Ayrton Senna přišel na okruhu v Imole...

Nadšenci nastartovali své poklady a pádí z Prahy. Cílem je dojet do Atén

4. května 2024  13:35

V druhém ročníku akce Oldtimer Express vyrazilo v sobotu ráno z Prahy 43 posádek veteránů,...

Po Okruhu Českobrodském uháněli autodědečci i veteránský dorost

4. května 2024

Okruh Českobrodský, slavný závod s devadesátiletou tradicí, odstartoval svůj jubilejní ročník ve...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!