- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Docela nerozumím té nesmiřitelné diskusi. 5 let jsem jezdil s octávií combi 1,9 TDI - v pohodě. Nyní mám Karoq 2.0 4x4 - v lepší pohodě. Soused a kamarád má Duster - a je také v pohodě. A věřte, stále jsme přátelé.
Báča by se za takového kamaráda (s Dusterem) styděl a přerušil by s ním okamžitě veškeré styky. Ostatně ani ty bys jeho kamarádem nebyl.
75% kupuje 1.6 v benzinu a idnes musi zkouset sekacku na travu
a jak bys nazval "něco" co nestačí ani "sekačce na trávu"....
Rozumím tomu, že si to koupí někdo komu je buřt jak to vypadá, jak je to hlučný a ošklivý uvnitř. Jsou to jeho prachy a on v tom bude jezdit. Nerozumím tomu proč ale všem ostatním tito lidé vysvětlují jak jsou všechna ostatní auta předražený křápy a oni jsou blbci že to kupují.
Vážení diskutující. Podívejte se třeba do Německa, kolik tam jezdí Dacií, a nejenom Dustrů. Ono vypálit za auto milión a za pár let ho prodat sbídou za pár desítek tisíc?
Není lepší koupit si dvakrát po sobě levnější auto, které z bodu "a" do bodu "b" dojede o pár minut později? Pro lidi, kteří najedou 5 - 10 000 km ročně?
A ušetřené peníze použít na bydlení, vzdělání dětí,......
Lidi nekupujte to. Vemte raději 3x tolik a jděte si koupit nějakýho toho Qokota, nebo Qarotku. Fakt.
Když pomineme fakt, že móda SUV znamená hromadu polořidičů v autě které nikdy nevyužijí a se kterým navíc neumí zaparkovat a budeme předpokládat že lidé co si koupí DUSTER ho také využií, tak mi přístup Dacie přijde jako hodně sympatický. Benzíňák od Renaultu který se osvědčuje už asi 35 let je velkou šancí na spolehlivý motor, minimum zbytečných kravin znamená minimum zbytečných problémů s nimi, Krátká jednička... můj sen a né kvůli terénu, ale kvůli dálnici, kde v pomalinku ploužících se kolonách s rychlou jedničkou furt jen mačkáte spojku. 'Jen tam mohli nechat hydraulický posilovač, který je taky léty osvědčená klasika. Jen holt zhoršuje spotřebu. Co naplat. Ale proč tam cpali rádio s dotykovým ovládáním, to fakt nepochopím. Ono je naprosto nepraktické a k ničemu, ovládat dotykem rádio v jakémkoli autě, protože se na to člověk musí dívat a taky se trefovat. Nejde to po paměti a už vůbec né bez poutání zbytečné pozornosti, ale proč ho dali navíc do auta částečně pracovního a částečně teréního, to asi fakt moc mozek nepoužili. Možná je tam ve skutečnosti jen laciný plackafoun s androidem, přilepený do díry na rádio. to by pak smysl dávalo, bo šetřit se musí. Fujhnus.
Jinak mi to přijde jako docela sympatický stroj a kdybych potřeboval SUV, DUSTER by byla asi první věc na kterou bych se šel podívat.
Ten elektrický posilovač se lépe opravuje - Při poruše se prostě vymění. Hydraulika se dá opravit , což nezapadá do dnešní módy.
Kdo nemá na SUV a chce ho, tak si koupí dustra.
Ta věta nedává smysl, když Duster je taky SUV...
Pánové, z vašich příspěvků je vidět že tomu rozumíte. Mohl by někdo z vás vysvětlit časování ventilů u čtyřválce Renault ??
Do 100 tisíc km je to jedno...a víc už neujede...
já se mám rád a raději si připlatím za bezpečnější vůz, ne Dustera se 3* v EURO NCAP testu , zvláště boční náraz na sloup je hrůza , auto se bortí jako z papíru, nechtěl bych to vyzkoušet na vlastním těle !!
az vam dohori svicka je uplne jedno v cem ci kde budete sedet/lezet.
SUV fakt nechápu, co na tom všichni mají... Dle mého názoru Octavie kombi nebo třeba Roomster odvedou mnohem více muziky za poloviční cenu...
Teď každý druhý má SUV, na silnici jede pomalu až za prostřední čárou, zaparkovat to neumí, jede v tom sám a jen zabírá spousta místa...