Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

První jízda: Nový teréňák asfaltu BMW X5

Je to pojem a jedna z nejdůležitějších novinek letoška. Mnichovská značka se sice proslavila svými tradičními modely, už skoro patnáct let však těží ze zlaté žíly SUV. Auta, která vypadají jako příbuzní teréňáků, jdou totiž skvěle na odbyt. A BMW X5 je jedním z nejznámnějších z "teréňáků asfaltu".
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PN

P15e37t82e86r 23N70o73v21á74k

13. 10. 2013 8:57

Fuj, vidím tam dobre v interiéry lesklé plasty? To by som si ja nekúpil. Keby som chcel v interiéry lesklé plasty tak si kúpim francúzske auto.

Aj tak si teraz nemôžem kúpiť žiadne auto pretože mám novú Octaviu takže to je jedno.

0 1
možnosti
PS

;-D. Věcný příspěvek.

0 0
možnosti
Foto

T54o90m43a33s 65A11p56l

11. 10. 2013 23:53

teda ze by to byl neaky krasavec se rict neda :/

2 0
možnosti
ŠS

Nejhorší investice je investice do auta!;-D

1 0
možnosti
PO

Kdepak, do jídla. Takovej stařenej stejček za pětistovku a co z toho ráno máte?

1 0
možnosti
Foto

X5 jsem si v Mnichově také vyzkoušel, ale mám problém s nastupováním- rámy předních dveří jsou příliš nízké. To třeba neměl Range Rover, ani starý Opel Frontera. Nakonec jsem si koupil malou Škodu Yeti, 4x4 má slušný výkon i ve sněhu a blátě a nastupování je ideální, jsem jenom 178 cm vysoký. Anglickým nebo švédským vozům bych nevěřil výdrž.[>-]

0 0
možnosti
JP

To co sis koupil jsme tu už četli asi tisíckrát. ;-)

1 0
možnosti
MK

Ta maska chladiče je naprosto otřesná.. Při pohledu zepředu je to auto fakt nepovedené.. Vždyť vzhledem k velikosti celého auta je ta přední maska strašně poddimenzovaná.. vypadá to jako xsicht po ráně pěstí.. Minulá generace je mi teda sympatičtější..

3 3
možnosti
JJ

J74a44n 21J67a49n42e31č48e54k

11. 10. 2013 13:59

Původně jsem to chtěl taky napsat, ale pak bych schytal spoustu mínusů a poznámky o závisti. ;-)

1 0
možnosti
JL

J36i16ř42í 33L64i64b74i25c14h

11. 10. 2013 12:28

Máte tam chybku... max. výkon: 190 kW (158 kW)  jakej je tedy skutečný výkon? 190 hp mi nesedí ani číselně na hodnotu kW závorce.

0 0
možnosti
PF

P85e93t57r 54F75e52i64g55l

11. 10. 2013 10:39

Ten zadek mi nějak víc seděl v předchozí verzi...jinak BMW paráda..

0 0
možnosti
PJ

Nazvat jakékoliv SUV tereňákem je urážka tereňáků. Terénní auto má obě nápravy tuhé, protože i ty zesílené polonápravy na SUV v terénu silně trpí. V tereňáku je minimum elektroniky, a řidič si může sám podle stavu cesty volit. K čemu je mi v dnešním autě redukce, když se mi automaticky připojí předek a "přiškrtí " diferák. Na couvání na zpevněném povrchu s  těžkým přívěsem do "rohů" to je přímo cesta ke zničení převodů. To, že mi elektronika "sveze" auto z kopce je také barbarství - z řidičů se stávají jen točiči s volantem co ztrácejí životní zkušenosti, které z terénu mohou přenést do běžného provozu.

Dnes ve své podstatě rozdíl mezi klasickým autem a SUV je v tom, že klasika se třeba ze sněhové závěje vytahuje lépe - není tak daleko. Stejně tak z polí. S ohledem napočet SUV na našich silnicích je již mimo mísu i bezpečnost osádky SUV. Protože za každým rohem na nás nějaké SUV číhá.

1 7
možnosti
Foto

Já si myslím, že oblíbenost těchto aut v Česku má jasné důvody - na ty naše tankodromy se nic jiného nehodí. Sám jsem to řešil Volvem XC70 a od té doby je mi celkem jedno jestli jedu po D1 nebo polňačce - ostatně kvalitou povrchu je to prakticky totéž.

3 1
možnosti
VZ

To není špatná volba. Akorát ten kufr necelých 500l není vzhledem k velikosti auta nic moc. Ale na druhou stranu je jako u klasického kombíku hromada místa nad roletkou.

0 0
možnosti
BM

Velký prase musí mít velký kotec.

4 7
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit

Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...