Diskuze
První jízda: Nový teréňák asfaltu BMW X5
Děkujeme za pochopení.
P15e37t82e86r 23N70o73v21á74k
Fuj, vidím tam dobre v interiéry lesklé plasty? To by som si ja nekúpil. Keby som chcel v interiéry lesklé plasty tak si kúpim francúzske auto.
Aj tak si teraz nemôžem kúpiť žiadne auto pretože mám novú Octaviu takže to je jedno.
T54o90m43a33s 65A11p56l
teda ze by to byl neaky krasavec se rict neda :/
Š67á49r63k93a 25S21t60a71ň32k68o15v97á
Nejhorší investice je investice do auta!
P26a34v32e45l 61O85d83r63a60z68i59l
Kdepak, do jídla. Takovej stařenej stejček za pětistovku a co z toho ráno máte?
M44i67r97o79s93l80a71v 81S39t54e30i20n26e58r
X5 jsem si v Mnichově také vyzkoušel, ale mám problém s nastupováním- rámy předních dveří jsou příliš nízké. To třeba neměl Range Rover, ani starý Opel Frontera. Nakonec jsem si koupil malou Škodu Yeti, 4x4 má slušný výkon i ve sněhu a blátě a nastupování je ideální, jsem jenom 178 cm vysoký. Anglickým nebo švédským vozům bych nevěřil výdrž.
J78i59ř13í 14P61e79l72n92á14ř
To co sis koupil jsme tu už četli asi tisíckrát.
M87a89t91ě23j 84K86o98m74á84r24e47k
Ta maska chladiče je naprosto otřesná.. Při pohledu zepředu je to auto fakt nepovedené.. Vždyť vzhledem k velikosti celého auta je ta přední maska strašně poddimenzovaná.. vypadá to jako xsicht po ráně pěstí.. Minulá generace je mi teda sympatičtější..
J74a44n 21J67a49n42e31č48e54k
Původně jsem to chtěl taky napsat, ale pak bych schytal spoustu mínusů a poznámky o závisti.
J36i16ř42í 33L64i64b74i25c14h
Máte tam chybku... max. výkon: 190 kW (158 kW) jakej je tedy skutečný výkon? 190 hp mi nesedí ani číselně na hodnotu kW závorce.
P85e93t57r 54F75e52i64g55l
Ten zadek mi nějak víc seděl v předchozí verzi...jinak BMW paráda..
P77a98v68e85l 59J49e86ř27á30b50e59k
Nazvat jakékoliv SUV tereňákem je urážka tereňáků. Terénní auto má obě nápravy tuhé, protože i ty zesílené polonápravy na SUV v terénu silně trpí. V tereňáku je minimum elektroniky, a řidič si může sám podle stavu cesty volit. K čemu je mi v dnešním autě redukce, když se mi automaticky připojí předek a "přiškrtí " diferák. Na couvání na zpevněném povrchu s těžkým přívěsem do "rohů" to je přímo cesta ke zničení převodů. To, že mi elektronika "sveze" auto z kopce je také barbarství - z řidičů se stávají jen točiči s volantem co ztrácejí životní zkušenosti, které z terénu mohou přenést do běžného provozu.
Dnes ve své podstatě rozdíl mezi klasickým autem a SUV je v tom, že klasika se třeba ze sněhové závěje vytahuje lépe - není tak daleko. Stejně tak z polí. S ohledem napočet SUV na našich silnicích je již mimo mísu i bezpečnost osádky SUV. Protože za každým rohem na nás nějaké SUV číhá.
M91i46c42h96a47l 78B81r24e71š50k39o42v58e21c
Já si myslím, že oblíbenost těchto aut v Česku má jasné důvody - na ty naše tankodromy se nic jiného nehodí. Sám jsem to řešil Volvem XC70 a od té doby je mi celkem jedno jestli jedu po D1 nebo polňačce - ostatně kvalitou povrchu je to prakticky totéž.
V69á46c60l97a90v 56Z21e71l42i62n61k93a
To není špatná volba. Akorát ten kufr necelých 500l není vzhledem k velikosti auta nic moc. Ale na druhou stranu je jako u klasického kombíku hromada místa nad roletkou.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...