- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Z venci pekne, ale zevnitr, ten pochromovany plast - vypada to jak nablejskanej smuk pro sejky bez vkusu.
"Je to čistokrevné gentlemanské kupé, nic na propocení trička v horských serpentinách. Ne že by je Continental nezvládal, nepasuje to však k jeho nátuře". Hm, proto existuje GT3 varianta.
Ujišťuji vás, my zastánci elektřiny vzteky pukat nebudeme. Vy si vyměníte poslintané triko (protože na tohle auto mít nebudete) a všichni půjdeme dál. Auto je to jistě moc hezké, ale myslím, že by mělo vzbuzovat jiné emoce než nafoukanost a nesnášnlivost. Podstata autombilismu je v pestrosti. Někdo má rád silné kupé, někdo jiný zase naleštěný kabriolet, někdo raději opulentní SUV a jiný obratné miniauto. Někdo limuzínu, jiný kombíka. Vůči všem těmto jste se zbytenčě vyhranil a tím hned na úvod zabil text o bezesporu zajímavém autě. Přeji vám, ať vás ta zášť do budoucna opustí, svět je hezký ve své rozmanitosti, víte?!
"Správné auto má vypadat takto" - řekl kdo a na základě čeho? Je to malá dvoumístná hračka pro pozéry a né auto. Stejnou roli zastane i 10× (!) levnější Mazda MX5.
Pod kapotou sameček, vymazleny interiér. Jen ten čumák se mi zdá odflaknuty.
je to hezke, az na ten chrom v interieru. je ho tam proste moc
Je to rozhodně hezčí a lepší než ta nestvůra Bentayga. Předevčírem jsem si ten jejich SUV nesmysl prohlédl naživo a málem jsem se u toho pozvracel.
ano SUV taky nemusím.. Ale prostě se to prodává a generuje zisk. Viz třeba Porsche. Cayenne automobilku vlastně zachránil a nebejt jeho, tak asi nejezdí takový skvosty jako GT2RS, GT3RS, 911R a nebo relativně obyčejná T-čka - puristická auta pro radost - s manuálem, minimální výbavou (i rádio bez příplatku na přání) a maximální radostí s řízení.
Jen taková technická do redakce... ZF určitě není 2spojka, ale hydroměnič, navíc 2spojka by ten kroutící moment dlouho nezvládla
ZF ma dvouspojku na 1000 Nm a do podobnejch aut se dava. Proc myslite ze tam nemuze bejt?
Je to pěkné a netrpí to komplexem bmw - nové auto pro nabubřelé zoufalce, ojeté pro kikány a divné týpky s kšiltem dozadu.
Možná to jenom, pane Stašku, není váš typ auta. Každopádně BMW si primárně z větší části kupují řidiči, kteří chtějí pokrokové technické řešení. S ojetinami (ne do čtyř let) více méně souhlasím, jisté etnikum ovšem preferuje Mercedes.
Troufnu si tvrdit, že "správné auto" má vypadat úplně jinak