Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Audi TT RS na okruhu: koncert pro pět válců a výfuk

Uslyšíte rošťácký zvuk výfuku přeplňovaného pětiválce, který táhne s razancí pitbula a už nevynecháte jedinou příležitost k polechtání plynu. Nejdříve dvě zkušební kola po okruhu a pak se jde "do plných". Audi TT RS není čistokrevný závoďák, ale sakramentsky dobré nářadí na vyřádění se o sobotním odpoledni.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

3. 7. 2009 9:53
Predrazene Audi jako vzdy

Za 1,5 mega (hola verze) nebrat, lidi probudte se, navic je to kostitras na ceske silnice. Je to spis na okruhy a ruku na srdce, kdo si bude kupovat karu jenom na okruhy? S turbem budou casem problemy, tudiz narocny servis, musis po ukonceni jizdy dochlazovat etc. Radsi pridam 300.000 Kc a za 1,8 mil. pujdu do Mercedesu C 63 AMG (atmosfera, 8 valec, objem 6,3!! - 457 PS) anebo do zbrusu noveho Nissana 370 Z ( 6 valec, 3,7 litru, 331 PS) - v temer plne japonske vybave (alu kola, xenony, CD-MP3 atd.) za neuveritelnych 999.000 Kc. A technicka poznamka pro naseho irskeho cisnika-setrilka: jezdil jsem jak se Skodou Octavie RS (2,0 TFSI - 147 kW), tak i s Audi A4 ( 1,8 TSI - 118 kW). Jednoznacne je lepsi Rska, navic v plne vybave stoji cca 700.000 Kc, takto vybavena A4 (xenony, salon v kuzi, CD-MP3, lita kola 17"" atd.) se slabsim motorem 1,8TSI bude stat cca 1 mil. A taky se panacek prohne u servisu sve audinky.  Proti gustu zadny disputat, za 3/4 mega bych sel radeji do RS nebo Golfu GTI. 

0 0
možnosti

Host

12. 8. 2009 15:44
Re: Predrazene Audi jako vzdy

No já bych zůstal u toho Nissana,pokud bych tak dlouho vydržel čekat na dodání;-D

0 0
možnosti

Host

6. 6. 2009 18:42
ha ha

tak to nerozumim. proc hanis octavii a chces si pritom koupit A3. Vzdyt je to to samy auto. Ty taky hodne vis vid... :))

0 0
možnosti
ČP

českej Pepik

30. 6. 2009 16:30
Re: ha ha

s tím bych nesouhlasi Octávie je A4 nikoli A3. Navíc exkluzivita Oktávky a A3 nebo A4 se nedá na českých silnicích púorovnávat....to je hlavní rozdíl, proč ji zřejmně čtenář haní, exkluzivita auta na českých silnicích

0 0
možnosti

revo

1. 6. 2009 21:34
nazdar lidi a vomluva že tu s váma nesmrdím

Už rok a půl vydělávám v Irsku na nový fáro. Moje A-3, 1.6  pomaloučku dosluhuje a šetřim / vydělávám na novou A-3 jako pingl v Irsku !!!!!!!!!!!!!

Teď  to vypadá na AUDI A-3 , Cabriolet, 1.8 TFSi Canno-Sport-Edition 118 kW . R^R^ Tady to stojí bez dph 19.000,- €uro a už mám slušnej základ 12.000,- €. Tak vydržte do půl roku sem doma s novým fárem a budu chodit zas pokecat na IDNES.  V AUDI - NÁSKOK DÍKY TECHNICE !!!!!!!!!!! V

0 0
možnosti
DP

dívenka prostá

1. 6. 2009 23:45
Re: nazdar lidi a vomluva že tu s váma nesmrdím

na internet v ircku sis ještě nevidělal? Abis mohls bít s námis*

0 0
možnosti

icmek

1. 6. 2009 19:14
turbo... achjo

teď jsem koukal na krásnej Cadillac 7,7 litru... to je kára, né tohle ;-D

0 0
možnosti

revo

1. 6. 2009 21:40
Re: turbo... achjo

Cadilac je v krachu ty jelimane. Kdo jednou ochutnal AUDI - nechce nic jinýho !!!!!!! R^R^ A kupovat nějakou ameriku jako je ten Cadilac v krachu ????????? :-©:-©

      Já mám jasno.  V AUDI - NÁSKOK DÍKY TECHNICE !!!!!!!!! V

0 0
možnosti

bohus

1. 6. 2009 18:33
tt

zase nemec s turbem, fuj hnus....................

0 0
možnosti

revo

1. 6. 2009 21:43
Re: tt

Dej si facku , nasedni do SKODA-SHADE a zmiz !!!!!!!! :-©:-© Tady v Irsku sou Škodofky furt luzrrrrrrrrr auta který si kupujou taxikáři a lidi na podpoře.

         V AUDI - NÁSKOK DÍKY TECHNICE !!!!!!!!! V

0 0
možnosti
DP

dívenka prostá

1. 6. 2009 10:59
ja teda nevima mislim siže,

za ti prachi mužu mit 2 oktavki RS a to je panečku jina kategorije* Má to velki kufer, navic je to v metalize, což asi u volsfwagnu neumi* A navic jestli to ma problemi na německe dalnici, tak ledničku na chatu bich stim taki asi neodvezla* Auto kničemuRv

0 0
možnosti

prostě dívenka

1. 6. 2009 13:12
Re: ja teda nevima mislim siže,

Za ti prachi?Misliš?8-oProboha ty se radši vrať do školy..(Y)

0 0
možnosti

.

1. 6. 2009 8:18
TTRS

Radši bych si teda koupil třeba takovej Nissan 370Z, než tuhle koncernovou plečku.

0 0
možnosti

fastdriver

1. 6. 2009 11:16
Re: TTRS

hm...a čím jezdíš teď?

0 0
možnosti

Judas Priest

1. 6. 2009 8:03
Nuda

Nevím co na původním TT může kdo vidět. Aerodynamická koncepce byla podřízena designu, tedy auto nejen vypadá jako krabička od mýdla, ale má i její aerodynamické vlastnosti. Přidáme-li k tomu podprůměrný podvozek a sociální motor 1.8T kterým byl od počátku vybaven jako hlavní jednotkou, nenabízí tento vůz za peníze kupujícího nic než rádobyprestižní značku na kapotě. Porovnejte třeba s mnohem staršími auty se sportovně luxusním střihem například od Saabu. Nové TT sice nabízí silnější motor a asi lepší podvozek, ale designově je to stále krabička od mýdla.

0 0
možnosti

Danny_Kay

1. 6. 2009 8:54
Re: Nuda

Presne tak...na pohled je prvni generace TT po designerske strance naprosta nuda. Jizdni vlastnosti nic moc, co se tyce vykonu, tak zaostava i za mym Mitsubishi...Druha generace TT se mi uz ale libi, je po vsech strankach mnohem lepi, tady bych nemel vyraznejsi vyhrady.

0 0
možnosti
OP

panzic

1. 6. 2009 7:19
video=děs

To video je hrůza!! to už nebyl k mání horší kameraman???....

jinak audinka je nádherná, jen si nemůžu pomoct, ale ty zadní světla mi připomínají oktávku II

0 0
možnosti

revo

1. 6. 2009 1:33
krasavice !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Audi TT RS je lahůdka a vrchol sportovní techniky v praxi !!!!!!!!!

To není jako usmolená Škodofka která vyrábí plečky jako Fóbia RS a Koktávia RS :-©:-©

             VAUDI - NÁSKOK DÍKY TECHNICE !!!!!! V

0 0
možnosti

Chocholoušek

1. 6. 2009 8:15
Re: krasavice !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nejsem zrovna zastáncem škodovek, ale ne nadarmo se říká: Audi, to je DIAGNÓZA.:-©

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily

27. dubna 2024

Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...

Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování

27. dubna 2024

Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...