Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Diskuze

Najeto do 160 tisíc km: za stočené tachometry si mohou Češi sami

Ojetá auta se mají v Česku dobře. Jakmile dosáhnou deseti let věku a najedou 160 tisíc kilometrů, jejich majitelé je odstaví a nechají je odpočívat. Tak by to alespoň vypadalo, kdyby kupující věřili počtu kilometrů natočených na tachometrech prodávaných ojetin.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PM

nejen kilometry, ale i používání plynu, náklad... vše nechá stopy, ale publikum zvyklé na zázračnou sociálku kdy bez práci si může užívat i bydlení zdarma čeká i od aut zázraky, když čeká, tak je dostane, a spláče nad výdělkem stejně jako kdo platí daně na lumpárny pod záštitou státu..ojetina je možná, ale třeba letištní land rover je hotovej po 3O OOO, stejně když s ním někdo jezdí podobně mimo letiště..řešení až černéí skřínky, dnes něco v paměti je, ale to se maže hravě

0 0
možnosti
PO

... proto zásadně kupuju auta přes 200tkm. To je poznat, že prodejce nelže ;-D

0 0
možnosti
RB

No... Měli jsme tu pána, auto koupil jako tříletou ojetinu se 120 tis km. Jezdil, jezdil, a když měl na tacho cca 550 tis km, rozhodl se koupit jiné a tohle prodat. Před prodejem nás napadlo ještě prověřit historii a ejhle, auto bylo už předtím stočené a mělo ve skutečnosti o 100 tis více. Pán toto všechno přiznal do inzerátu, tedy celkový nájezd 650 tis km, takže celkem pochopitelně šlo do světa za naprosto minimální cenu. A koupil to kdo jiný než nějaký bazarista, který to stočil na 250, přeci jen už to trochu ojeté vypadalo a 160 tis by tomu lidé nemusel věřit...

0 0
možnosti
JU

J82a34n 30U12l57m

2. 5. 2013 20:49

Počkejte až za 2-3 roky budou všechny bazary zaplavený korejcema - to bude tepr kino! ;-)

0 0
možnosti
JK

Taková porce kilometrů nemusí být vůbec znát, obzvlášť pokud byla dosažena nakvalitníchdálnicích

Tak se podívejme, kde máme v ČR kvalitní dálnice a pojedeme si koupit auto tam, kde kvalitní dálnice mají. Úsek Olomouc - Lipník nad Bečvou a Vyškov-Kroměříž to na Moravě nevytrhne, jekolik návazné úseky jsou o utrhnutí nápravy.

0 0
možnosti
JU

J75a68n 95U79l46m

2. 5. 2013 20:43

podle mě autor mínil německé dálnice...

0 0
možnosti
Foto

Koupily jsme Fábii 1,4TDI nájezd 170 000 a nějaké drobné, kromě výměny spojky, opravy brzd není potřeba na vůz šahat, vozidlo ježděno tři roky na trase Plzeň- Hannover tam a zpět .... Vzhledově vypadá jako nové, motor ve stavu jak po nájezdu 50 000 km. Výbava Sport a podvozek jak nový.Za 120 000 no nekupte to.

0 2
možnosti
Foto

vůz je tři roky starý.

0 0
možnosti
LV

Vše je o tom, že auta mezi 100-150tis.km potřebují výměnu opotřebovaných částí a tato výměna může přijít na více jak 40% celkové ceny automobilu. Jedná se třeba o rozvody, vstřiky, spojku, dvouhmotový setrvačník, pneumatiky, žhavící svíčky, filtr pevných částic atd. To by se samozřejmě mělo projevit na ceně vozu. Jenže to původní majitelé nechtějí akceptovat a auto před prodejem opravit také nechtějí. Naopak, jakmile se objeví problémy, auto chtějí prodat. A protože chtějí prodat za draho, tak stočí km, aby to vypadalo, že auto ještě problémy nemá. Po výměně opotřebovaných součástí zase auto slouží v pohodě dalších 100-150tis.km. Třeba v USA není možné, aby auto šlo do prodeje, pokud by mělo nějakou závadu. Tam všechny problémy před prodejem opraví a díly vymění. Prodejce by jinak auto do prodeje nevzal a nezaručil se za něj. v mnoha státech totiž platí, že prodejce přebírá záruku za prodávaný vůz. A to by podle mne mělo být dané zákonem i v ČR. Tedy, že prodejce (autobazar) odpovídá za najeté km a za technický stav vozidla. Cena ojetin by sice lehce stoupla, ale automatiky by se vyřadily podvodné vozy. Kdysi se jeden můj kamarád snažil v ČR vytvořit databázi vozů, kam by prodejci, servisy, pojišťovny a dopravní inspektorát zapisovaly změny. Narazil ale na obrovský nezájem a nechuť ze strany všech a dokonce mu bylo vyhrožováno. Tak to stopnul. Ale zažil jsem případ, kdy v takovéto databázi Forda v Belgii zfalšoval oficiální dealer zápis.

0 0
možnosti
LV

Nedávno jsem v MamaCar koupil naftové auto. Mělo najeto lehce přes 100tis.km. Během krátké doby odešla spojka, dvouhmoťák a žhavení. Auto bylo koupené v ČR, mělo servisní knížku, kontaktoval jsem prodejce a zkontroloval zápisy v servisní knížce a vše sedělo. Podle člověka, co mi auto opravoval, musel prodejce při pravidelné kontrole závadu spojky i dvouhmoťáku zjistit a zřejmě to musel vědět i autobazar. Přesto auto do prodeje vzal. Takže já bych doporučoval zvýšit odpovědnost bazarů za prodávaný vůz a pak by možná ubylo spekulantů.

0 0
možnosti
VN

U takovýchto článků si vždycky říkám, že bych byl asi výjmečně pro, kdyby EU nařídila nějakou "autodatabázi", kde by byly informace od policie, registru vozidel, STK, pojišťoven, výrobců, prodejců, servisů ... (i kdyby měl být přístup do ní rozumně zpoplatněný).

1 0
možnosti
ZJ

třeba elektronická knížka u Toyoty by měla být teoreticky neojebatelná, protože při každé návštěvě servisu do ní zapisují kilometry. Maximálně můžou stáhnout kilometry za poslední rok, ale nesmí to prodejce přehánět

1 0
možnosti
KV

Měly by být trojí Autobazary: Jedny pro lidi jezdící svými vozy se členy své rodiny tedy pro ryze SOUKROMÉ účely ;-) ...  druhé pouze pro služební vozy a vozy manažerů používaných jen 1 řidičem - tedy pro auta, které toho za 1 rok najezdí opravdu HODNĚ, ale ještě nemusí být v tak špatném stavu (při dobré údržbě) :-/

... a třetí pro služební vozy jsoucí z ruky do ruky - ty bývají zhuntované jistě ze všech nejvíce! ;-€ ... no, ony už by se už takové bazary asi ani nevyplatily - páč takové vozy by se asi měly rovnou ŠROTOVAT! ;-D

1 1
možnosti
ŘK

Takže "za stočené tachometry si mohou Češi sami", protože chtějí koupit ojetinu s nízkým počtem najetých kilometrů a chudáčci překupníci aut musejí jen kvůli nim stáčet tachometry. Hmmm, zajímavá úvaha. Tak dle stejné logiky za prodej prošlých a zkažených potravin v obchodních řetězcích si mohou také Češi sami, protože chtějí koupit čerstvé potraviny a chudáci prodejci musejí kvůli nim přelepovat data spotřeby, oplachovat maso v octové vodě apod., aby uspokojili své zákazníky.

10 2
možnosti
  • Nejčtenější

Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně

29. dubna 2024

Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...

Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa

30. dubna 2024

„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Hračka do terénu CFMOTO v akci. Novinku roku jsme zkusili jako první z Česka

30. dubna 2024

Exkluzivně Největší novinka letošního roku je tady. Enduro CFMOTO 450MT jsme vyzkoušeli mezi prvními na světě....

Francouzský kodiaq se otočí na pětníku. Nabídne však milionové svezení?

3. května 2024

Vpředu tříválcová dvanáctistovka, vzadu větší „batoh“. Slavné jméno Renault Espace se vrací v nové...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Nová auta mají povinně černé skřínky, data jsou chráněna před zneužitím

3. května 2024

Od léta budou mít všechna nová auta černé skřínky. EU vyžaduje záznam důležitých informací vozidla...

Nejhorší je, když sháníte auto narychlo, varuje expert na ojetinový byznys

6. května 2024

Byznys s ojetinami v Česku stále roste. Po období, kdy ceny rostly a auta z druhé ruky šla na...

Autovideo týdne: Kupte si Sennův „služebák“. Japonské ferrari před 30 lety osiřelo

5. května 2024

První květnový den uplynulo přesně třicet let od chvíle, kdy Ayrton Senna přišel na okruhu v Imole...

Nadšenci nastartovali své poklady a pádí z Prahy. Cílem je dojet do Atén

4. května 2024  13:35

V druhém ročníku akce Oldtimer Express vyrazilo v sobotu ráno z Prahy 43 posádek veteránů,...

Po Okruhu Českobrodském uháněli autodědečci i veteránský dorost

4. května 2024

Okruh Českobrodský, slavný závod s devadesátiletou tradicí, odstartoval svůj jubilejní ročník ve...