- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dvěstěšestka je fakt krásné auto, nejhezčí Peugeot všech dob. Obecně se dá říci, že devadesátá léta byla zlatý věk designu. Ty hranaté krabice z osmdesátek ani extravagantní škatule z nového milénia (resp. soudobé vozy) vypadají vedle devadesátkových aut dost uboze. Čest výjimkám.
Devadesátá léta byly zlatý věk všeho, od té doby to jde už jen do kopru
206 je dodnes krásná?? ona někdy byla krásná?? :D :D
206 je pěkná, i když vevnitř mě přijde menší, než třeba Clio II. A taky na tu nešťastnou zadní torzní tyč. Pokud je k.o., tak jezdit v tom autě je doslova utrpení. Dá se sice i repasovat, ale je to chuťka, tak je lepší to svěřit někomu, kdo se tím profesně zabývá, ale i tak to vyjde kolem 6 000 - 8 000 kč, což na zůstatkovou cenu auta není zrovna láce a v článku o tom není ani slovo.
Tak pokud si koupite auto za 30k, date do nej v horizontu 4 let minimalne stejnou castku . V tehle cenove relaci auto kupuji lidi, kteri ho zhuntuji do srotu a nebo lidi, kteri si to daji dohromady a pak s tim X let jezdi jako s "novym". Obecne auto pod 100k je vzdycky spis popelnice, co je potreba dat dohromady, nez spolehlivy vuz
Zvenku pekne i dnes, pak jsme mel tu "cest" tim jet a troufam si rict, ze i blba felicie je o dost prostornejsi vuz
206 byla pěkné auto. Zvláště v provedení SW - to byl takovej pěknej sportovní malý kombík.
Ale z pohledu techniky to taková sláva nebyla - celkem nízká kvalita a spolehlivost, na výběr zastaralé motory (menší benzínové) a naftové motory také žádná výhra (první HDI byla tragédie).
206 je designově opravdu jedinečná a kdysi se mi hrozně líbila ta indická reklama na ní.
Nedávno jsem v tom párkrát jel, zvenčí je to furt stejně pěkný, uvnitř ale není žádný místo a technicky ta reklama sedí vlastně taky
Tenhle model bych doporučil tchýni, pokud bych se jí chtěl pomstít. Při koupi 206ky se zrovna zeptejte jestli k tomu nepronajimaj mechanika.
Popravde, starsi 306 a 406, hlavne faceliftovane verze vypadaji mnohem lepe a i dnes pusobi krasne a elegantne v te zaplave kosmickych lodi
406 coupe pininfarina byla fakt pěkná
Stačilo mě přečíst názor AAA. Pokud je pravda, že spolu s výměnou páčky je nutné měnit i další elektroniku, tak ruce pryč od takovýho auta. Takto postavená ojetina se může hodně prodražit na servisu
Ona to neni takova hruza. Ta "prislusna elektronika" znamena, ze obe dve packy jsou spojene v jednom modulu, ktery obsahuje i otocny konektor pro airbag volantu.
5000 Kc za novy se mi pred lety za opravu davat nechtelo, tak jsem se podival dovnitr.
Cely problem je v tom, ze se opotrebuji kontakty, nebo se v nejhorsim pripade ulomi dratek. I obycejny bastlil si s opravou takove veci poradi. ...jen prosim pozor po oprave na spravne navinuti kabelu airbagu.