Diskuze

Analýza trhu ojetin: Mladá auta čeká zdražení

Ojeté vozy do tří let stáří čeká zdražení. Důvodem je omezení nabídky krátkodobého operativního leasingu i růst cen nových aut. Zdražení se dotkne jak benzinového, tak naftového provedení mladých ojetin, a to zejména u vozidel, která se nejčastěji využívají v rámci operativních leasingů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak určitě, už si pro nějakou voňavku letím ...

0 0
možnosti

Mám pocit, že to bylo ve filmu "a zítra to roztočíme ...." . Aneb KUPUJTE,KUPUJTE NEBUDOU.

0 0
možnosti

Dle mého se zdražování dalo čekat. Když vezmu za kolik jsem kupoval svou teď už starší B6 u Áček a za kolik tam mají vozy teď, tak v poměru stáří/nájezdu a ceny to mají opravdu za hubičku.

0 0
možnosti

V78í34t 14K83o66u12b53a

25. 3. 2019 21:37

Dnes už je těžké stočit z auta 80 tisíc, protože 90% aut je při nájezdu 200 prakticky na šroťák, takže Vám prodej 8 let starého "málo jetého" prostě neprojde, když to kouří, nejede, svítí půlka kontrolek. Tříleté auto se 120 tisíci bude jediné možné řešení. A hurá do mne.

0 0
možnosti

Ono to tak hrozné není, ty najížděče km jsou stále stejné a najedou ty statisíce km bez problému. A ty co se sypou ve 200 zase zpravidla právě nenajíždí ty kvanta km takže to zas tak nebolí.

0 0
možnosti

Aut jsou stovky tisíc a fabriky stále chrlí další a další. Nic zdražovat nebude.

Osobně při současném růstu ekonomiky hádám, že naopak jetá auta půjdou dramaticky dolů. Nehledě na to, že za pár chvil čeká svět příjezd levných elektrických aut. Tzn. poptávka po těch klasických a navíc ojetých dramaticky klesne. S tím i cena. Zejména tedy právě o auta, která potkal jakýsi moderní nešvar - cenová optimalizace nákladů. Auta v dobrém stavu před rokem 2000 a zajímavé motorizace do 2008 budou na ceně naopak velmi stoupat, neboť po nich půjde klientela, která nechce z nějakého důvodu přejít na elektromobilitu a zároveň nemá peníze na nové auto. To všechno ale mohou ovlivnit přicházející regulace. Osobně věštím trhu s ojetými vozidly dramatický pád.

1 3
možnosti

Ono to tak jednoduché zdaleka není. Obecně cena aut poroste protože emisní cíle pro nejbližší budoucnost budou splnitelné jen díky určitým technologiím jejichž implementace se do ceny rozhodně promítne. Naopak žádná vlna levných eaut se ani zdaleka neblíží, jestli se dostanou v horizontu 10-15 let na úroveň dnešních běžných konfigurací (v rámci srovnatelných tříd a segmentů) tak to bude spíše zázrak.

Pak je potřebovat začít rozlišovat ojetá a ojetá auta. Mladá auta zdražení skutečně bez pochyby čeká, a to právě proto že budou obsahovat ty nové technologie které je prodraží. Naopak starší auta cenově spadnou na dno a to z prostého důvodu - jejih provoz začne být ekonomicky nebo legislativně neúnosný. Ekonomicky nikoliv ve smyslu technického stavu, ale různých forem zdanění a s tím souvisejících legislativních omezeních typu zákazu vjezdů, mýta atd. To je spirála která je už dnes funguje, byť třeba zatím u nás velice omezeně - tím větší spád ale nabere v čase. A to pochopitelně povede k poptávce po mladších ojetinách které budou alespoň papírově vykazovat lepší hodnoty, což jednoznačně podpoří růst cen.

0 1
možnosti

R47o17m20a27n 10H72a52n41u13s

22. 3. 2019 15:45

No myslím, že stoupat by měly především ceny na starší auta, co byly ještě kvalitní a měly pořádné motory, co vydrží půl milionu, protože dobrý auta už dělala. Dnešní požadavky na dodavatele jsou aby díl v autě vydržel nájezd 200 000 km. ;-D;-D;-D

0 1
možnosti

To je složitější téma... Naftový šestiválec mercedesu e klasse najede půl milionu dneska bez větších problému taky stejně jako před 20ti lety. Downsizingový litr ve fabii to pravda úplně bez problému nenajede, na druhou stranu s fabií nikdo půl milionu najíždět nechce, takže to není v nějakém rozporu. A dělat motor s životností co násobně převýší zbytek auta nedává ekonomický smysl nikomu. Tohle je zatím tedy vcelku ještě přijatelné. Jiná věc je že obecně systém bude nastaven tak že vás donutí koupit si novější auto dávno předtím než nějaké horentní km najedete... :-)

3 0
možnosti

1) V AAA ani koloběžku!!

2) Radši koupím 10 starou ojetinu do stovky, často i levnějc.

0 0
možnosti

J17a47n 29S58p50u68r79e71k

22. 3. 2019 15:18

Možná tak sen prodejců aut z operáku. Už teď se těch aut nemohou zbavit, protože si myslí, že dostanou za dva roky staré auto skoro stejnou sumu jako za funglovku.

Kor když je to auto, ke kterému se s velkou šanci uživatel choval jako prase, jelikož ho nevlastnil a bude tedy jevit známky vyššího opotřebení, než by odpovídalo stáří a nájezdu.

7 0
možnosti

To ano ne, prodejní ceny plně reflektují ten reálný úbytek hodnoty, auta jsou vesměs v dobrém stavu protože jsou skoro nová a plně v záruce, a případná poškození leasingovky vymáhají, takže v tom problém není. Problém je především v tom že těch aut je tolik že to trh prostě není schopen absorbovat.

1 0
možnosti

mladá auta? to jako auto pro novější lidi? ;-D

0 0
možnosti

mladé auto je takové auto, které je mladší než potencionální kupec :-)

1 0
možnosti

J78a25n 63D26l39o44u88h39ý

22. 3. 2019 13:20

Musim rict, ze aktualne je hlavne problem v tom, ze ojetych aut na trhu je prehrsel. Nevidim duvod proc zdrazovat. Je to jenom bububu. Oni totiz "normalni bazary" (tim nemam na mysli AAA nebo ESA) nechteji vykupovat auta, pokud si u nich nekoupite jine. A to se bavime jak o aute za 30k tak o aute za 250k [>-]

0 0
možnosti