- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud se skutečně jednalo o tak vyjímečný trhák, nabízí se zcela přirozená otázka. Proč není žádný nástupce ??
Jinak souhlas ve většině informací. Brácha má Vengu 1.4 LPG a v podstatě jenom jezdí. Pokud se majitel smíří s naprosto otřesnou korejskou palubkou a nic moc jízdními vlastnostmi, bude si moct užívat velmi pohodlného posazu za volantem. Z hlediska pohodlí a nastupování opravdu super.
Dobře, že článek zmiňuje Ford Fusion - to bylo první "předokolkové SUV" - vyšší stavba i světlá výška, možnost "plastových" nárazníků, dokonce jsem viděl i s malým rámem na předním nárazníku. Jen se tomu neříkalo SUV a tak na to lidi nenadávali.
Prostě ideální náhrada za Felicii.
Na první Fusion si pamatuji velmi dobře. Kolega jej dostal jako náhradní auto, tak mi ho půjčil a projel jsem se s ním po menších serpentinách. Nic horšího jsem do té doby neřídil. Neskutečně tvrdý podvozek a to jsem byl na tvrdý podvozek zvyklej ze svého vozu, který jsem v té době vlastnil, stejně tak tragické sedačky a celkově to auto na silnici drželo velmi špatně. Nevím, jak jiné generace, ale ta první na mě udělala dojem jízdně naprosto otřesného auta.
Proc? Ja teda uvazoval nad obema - cilova skupina chci levne auto, kterym odvezu 4 lidi a nejaka zavazadla. iX 20 byla tehda o kus levnejsi pri podobne uzitecnosti.... nakonec teda nemam ani jedno z nich...
S ix20 1,6 benzín se dá jezdit město/venkov pod 6,5 l/100 s lehkou nohou na plynu a včasným řazením.
vidite a ja s lehkou nohou jezdim sice za 7.5l / 100km, ale mam vykon 215 koni, tocivy moment 440 Nm a maximalni komfort... a to prosim me auto vazi o dobrych 500kg vice nez ix20.... tim chci rict, ze tim padem spotreba ix20 neni zadna vyhra, s ohledem na vykon a na maximalni objem prepravenych osob a zavazadel/zbozi
Mám ho již 7 let a jsem spokojen,souhlasím plně s tetsem.
Je to smutný, jako běžný články jsou tu už jen PR zprávy cokoli s náznakem obsahu (nemohu posoudit, nechci platit AB) je Premium
Včera PR škodovky na ochranu cyklistů v rámci její kampaně videoreklam, dnes Hyunda
Mám od r.2008 Hyundai Matrix (předchůdce ix20), kdy jsme si jej kupovali jako nové malé rodinné auto. Děti měly pár let a užitná hodnota pro naši rodinu byla supr s ohledem na pořizovací cenu.
Nyní děti už jsou velké, Matrix ustoupil do pozice druhého vozu v rodině, nicméně nedám na něj dopustit a hlavně naše babička, kterou v Matrixu vozíme k lékaři, tak si nemůže vynachválit nastupování a vystupování.
Za mě velmi funkční a spolehlivé vozidlo, i když vizuálně spíše nepovedené :).
Já mám staršího Seata Alteu - což menší MPVčko, defakto ekvivalent iX20ky a nechápu, proč tento druh aut úplně vymizel. Je to vyšší auto s velmi pohodlným nastupováním, vyšší posaz a přitom to není tak robustní a obrovský tank, jako dnes moderní SUVčka, takže se s ním dá i ve městě projet a zaparkovat. Moc nechápu, proč se s tím křížencem MPV-hatchbacku a crossoveru automobily loučí
Altea XL se mi i líbí a pro rodinu ideální auto
i30 a ix20 nemaji spolecneho vubec nic. Zkratka Hyundai se rozhodl vyradit kompletne jeden svuj model a laka na nakup jineho na ktery jede akce pred planovanym zdrazovanim od pristiho roku.
ix20 je urcite dobrym autem za rozumny peniz, ale je to proste jen priblizovadlo. To auto opravdu nicim nenadchne.
Ta auta nemají kromě znaku na kapotě společného nic. Hodi se říci naštěstí . Ale chápu ze se Hyundai snaží marketingové nahradit podíl v segmentu bývalé ix 20.
Jinak je ovšem aktuální I 30 setsakra dobrá nabídka
No me tu skace reklama na Auto ESA... s nabidkou ix20... spis bude foukat odtud...