- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jsem stastnej ze jsem ji mel v roce 2000.Koupil jsem ji v Zatci v hospode na Baterce za 9000.Bez koroze jen chycenej zadni podbeh.Bohuzel musela do sveta.Teda spise do fa.garazevltava.Co s ni udelali je ve hvezdach.Jo a baterka byla klekla ,tak pan vyndal kliku a po par protoceni capla.
"Na startu jsou vidět i opravdové rarity, třeba majestátní volvo.." (obr. 17)
Můžu vědět, jak k tomuhle pan redaktor došel? Podle encyklopedií bylo Volva 164 vyrobeno asi 46 000 kusů, to mi teda fakt nepřijde jako vzácnost. Je to víc než dvakrát tolik co Tater 603, například.
Vůbec mám podle těch komentářů pocit, že to psal někdo, kdo o autech moc neví.
Nádherný stroj.
Ale když Tatraplán tak černý.
Oranžová šestcettrojka je něco strašnýho, k důstojnosti toho auta se vůbec nehodí
603 je naše nejhezčí auto,tenhle pomeranč je brutální,rád bych ho měl v garáži
Druhé (třetí) nejhezčí.
Felicii roadster a "eRko"nepřekoná
Ten výfuk...ble. Designér 603 se obrací v hrobě...
To není výfuk, ale takzvaný ejektor, díky kterému se auto uchladí bez ventilátorů. Výfuk je uvnitř ejektoru a vypadá úplně normálně. A designér 603 to velmi pravděpodobně viděl na vlastní oči, tohle je dobová závodní technologie. Trochu jste se ztrapnil, ale to nevadí, komentujte dál
krásný ,ale veteráni jsou hodně drahý koníček i startovný stojí od 3000 kč , ale úplně nejhorší že si snobové nechají renovovat veterána ale o tom autě vůbec nic nevědí jsou ale nadšenci kteří když se člověk u jejich auta zastaví tak povídají technické zajímavosti i historii toho vozu
Parádní, foto perfektní ale autora by asi trefil šlak kdyby ty stroje popsal, nebo neví co to bylo? Nemusí u každého psát stejný komentář jak pro dementy
Nádherné stroj, pěkně udělané fotky. Ta Tatra 603 je prostě paráda. Ale i ta Volha 21 je tedy něco.
Pro pána fotografa palec