- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já měl dva, limuzinu mi ukradli v lázních Kundratice u Osečné, koupil jsem si pak stejné kombi, s tím jsem byl dost dlouho spokojený. Čas však běží, můj diesel 2,5l měl jenom 72 koní, na dálnici byl už při pouhých 150 velmi hlučný a na plyn moc nereagoval. Rezavěl na něm ale jenom výfuk.
Později jsem přešel na W210, to byl E270CDI, ten měl už 170 koní a docela jiné jízdní vlastnosti. Tichý a při 200 km/h jako přišitý na dálnici. Jenomže měl sklon k rezavění, i když jsem jej ošetřoval. Po najetí něco přes 300 tisíc jsem ho vyměnil za Yeti 2,0 TDI 4x4 se 110 koňmi, s tím jezdím dodnes a nemohu se s ním rozloučit. Kde jsem s tím Mercedesem každý rok zůstal viset a museli mne vytahovat, projede Yeti jako nic.
Poctivý kus automobilové techniky. Na těchto youngtimerech je neuvěřitelné, jak nadčasový je jejich design, taková auta jsou krásná na věky.
Pánovi gratuluji a přeji mnoho šťastných kilometrů
Jeden takový krasavec s pražskou RZ, se toulal i u nás v Ostravě. Pohled na to úžasné dílo lidských rukou a je krásněji na tom světě. Více takových zpráv!!!
jo, docela by se mi líbilo mít doma "devadesátkové Porsche made trio" - Porsche 911/964, Mercedes 500E, Volvo 850 T-5R. Zatím je tam jen to nejméně "Porsche" z tohoto tria. Akorát to fakt chce vyhrát Sportku . 911 je za 30-35t €, 500E za 20t €, T-5R za 20t €
Jinak majitelé E500 se scházejí (probírají svoje miláčky) zde:
Kdyby Mercedes a BMW dneska vyráběly svoje auta ve stejné kvalitě jako tehdejší modely W124, resp. E34, tak to ostatní prémioví výrobci můžou zabalit.
mercedes i BMW vám dokáží vyrábet svá auta ve stejné kvalitě jako tehdejší modely, není však na straně poptávky o takové auta zájem, třeba si uvědomit, že tehdy si tyto kvalitní auta kupovalo pár vyvolených, dnes s nimi jezdí i čeští instalatéři
Jinak to auto je skvěle vyvážené mimo jiné díky koncepci motor vpředu,pohon vzadu, ne navzdory tomu....
no, jako žigulík je to vyvážený
Sorry jako, ale Mercedes a youngtimer nejdou moc k sobe. Zato takovy E38, E39 a E46 uz zacinaji rust na cene.
Sehnat treba E38 740i v nezhuntovanym stavu za normalni penize je zazrak. Vetsina jich ma prasacky upravy typu LPG a zatmaveny zadni svetla.
Tak oproti E39 je w124 defacto ryzí veterán (což u prvních ročníků je i de jure), zbytek vyjde na stejno - sehnat současníka E38 w140 mamuta S500 nebo S600 v původním stavu je také čím dál složitější...
Dneska s timhle jezdi nedotknutelni po parkovistich u marketu nebo stopuji u silnice :)
Jj, rumunský čísla na čtyřce a stopující čmoud v obleku je záruka výhodné nabídky na odkup zlatého rodinného klenotu
Radeji novejsi auta. Sam si porizuju auta na 2-3 roky. Ne takoveto stare sroty.