- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ukázalo se, že plánované hospodářství nedokáže držet krok s tržní soutěží. V Československu byla situace v automobilovém průmyslu přímo zoufalá. Zastaralé modely, naprostý nedostatek náhradních dílů, a podobně.
Súčasní rozmazlení vodiči už nedokážu oceniť kvality ruského auta...
Ano, dnes již nikdo nedocení kvalitu vozu tesaného z jednoho kusu. Bohužel...
Otec mal VAZ 2103 / Lada 1500. Keď sa objavia Samara, veľmi po nej túžil, ale prehovoril som ho na Favorit. Pol roka po jeho kúpe sa so mnou prestal rozprávať a za nejaký mesiac dva na to som sa mu začal úmyselne vyhýbať, aby ma nedobil ako hada..
Fotka z profilu pěkná. Z ostatních pohledů hnusné auto.
to mi jen připomíná, že nebýt roku 1989 u nás, tak se ještě vozíme ve favoritu...
Fuj, to je hnusny auto.
Nepochopitelné , že země která má pokročilý zbrojní a vesmírný program. Musí nakupovat licence na výrobu zámků do aut.
Je to zázrak ... většinou kopírovali aniž se nějakou licencí zaobírali .. caty co jim dodali amíci za války sekali ještě v sedumdesátých letech ,, o studebakerech či dodge ani nemluvím..
Co budou nyní dělat? Samara byl docela spolehlivý vůz, žádný přepych, ale spolehlivost. Levný vůz. Co bude u nás náhrada za levný a spolehlivý vůz pro již nyní střední třídu, která je také chudá! Ano, moc se nových neprodalo, chudí kupují většinou ojetá auta, máme také hodně stará auta na silnicích, ale když na nová není a z vesnice se bez auta již nikam nedostanete, ani na nákup, co se dá jiného dělat.
S timhle bezte na seznam, Pane.
Byl bych rád, kdyby mi říkala Pane.
Máte-li zájem o mluvící vůz, doporučuji Pontiac Firebird