Diskuze

Poslední kachnu postavili před 30 lety v Portugalsku. Vyráběla se 40 let

Z dlouhé řady citroënů, které jsou většinou od konkurence snadno rozeznatelné neobvyklou karoserií či originální technikou, je patrně nejslavnějším lidový model 2CV zvaný kachna. Výroba vozu, který se stal třetím nejvyráběnějším autem historie, byla ukončena 27. července 1990.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

J89a68n 65H47i34r55š

27. 7. 2020 10:59

Naprostá klasika, krásné a nadčasové, škoda, že nemá osud třeba Mini co vzkřísil a zkazil BMW nebo fiátku 500, protože tuhle "ošklivku" v moderní podobě bych rád viděl a klidně si i pořídil. Ale francouzský styl dnešní doby je hodně jiný a dost ošklivý.

Zkratkou vyjádřeno, ženská nemůže řídit automobilku - a to jsem docela feminista.

0 0
možnosti
MN

Upřímně řečeno, nedokážu si představit New Kachna , jako New Beetle nebo New Mini a New 500.

Udělat něco ve střihu 2CV ,co by splnilo Euro NCAP

a přitom to bylo něco jako kachna, považuji za nemožné.

Jinak to,co ve Francii dokázali vytvořit z kačenky

a pojmenovat Ami , bylo neskutečně ošklivé.

Kačena byla alespoň roztomilá.

0 0
možnosti
JS

Jednoduše legendární auto, které zná snad každý. Docela se divím, že Citroën nevyrábí nějakou reedici, podobně jako VW nebo Mini. Sice jsem už několikrát zaregistroval informaci, že něco chystají, ale pokud vím, tak stále nic.

3 0
možnosti
JZ

J31i75ř34í 36Z15ý12k31a

27. 7. 2020 6:52

C3 pluriel měl být nástupcem, ale moc se to neprodávalo. Takže další asi nebude.

0 0
možnosti
RS

No nic ale ja bych radsi Volkswagen Type1. Bylo by zajimave porovnani techto dvou aut ??

0 0
možnosti
MN

Brouk je oproti Kačence příliš auto, stejně jako Mini.

Na 2CV bylo vždycky zajímavé,

že vypadala, jako by si ji zručný kutil vyrobil z rolety od garáže

a campingových křesílek.

1 0
možnosti