- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
NW TL4
Tatra sloužila už rakousko-uherským vojákům.
auto a jakákoliv jiná věc nemůže být hrdina
Díky rozvoru 365 cm, rozchodu kol 365 cm, by z toho auta byla krabice, která nikde a nic neprojela. Nemá tam být takhle náhodou 165 cm
Kdepak zase udělali soudruzi v iDnes.cz chybu
Moc pěknej náklaďáček...je vidět jak dlouho vydrží původní pneu. Jinak když vidím tem objem motoru...a na to výkon 38 koní.....řekl bych, že dneska se tu neobjeví věty typu...objem ničím nenahradíš....protože tohle auto má neskutečně velkej objem a výkon minimální. Někdo může říct, že i po sto letech ale pořád funguje..ano..když x desítek let byl někde skladován a zakonzervován. A pak se objem zmenšoval a zmenšoval...to by mne zajímalo co by lidé z té doby říkali na objem 2.0 které jsou tak opěvované a to sice s výkonem třeba 136 kw. A tak se technologie posouvají a dneska tu je 1,2 s výkonem 96 kw...takže ono to tak úplně o tom objemu nebude že? Že by to bylo spíš o technologiích?
Tohle je nákladní auto, tak proč sem motáš motory z osobáků? Tohle auto nemá neskutečně velkej objem, dnešní nákladní auta ho mají podobný. A ani výkony nejsou tak vyhoněné jako osobáků. Třeba 4.6l MAN záčíná na výkonu 118 kW a 6,9l má "jen" 184kW.
Italskému majiteli patří dík za jeho solidní jednání. Je příjemné si občas přečíst, že jsou i lidé, kteří i v obchodu jednají čestně, i když jsou ze zahraničí. O tom, jak to chodí u nás by mohly řady veteránistů vykládat hodiny a hodiny.
Jinak úlovek je to pro Vojenské muzeum obzvlášť vzácný, to se musí nechat.