- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Gorvette od GM byly vždy ikony amerických sporťáků.. Ženu jsem ale držel při zemi a tak začínala u Forrda Thunderbirda, pak Pontiac Firebird, a po něm 2012 Camaro a teď opět Chevy Camaro 2018. Corvetty jsou pro dobré řidiče. A ženě je 69 let a už tak skvěle jako kdysi nevidí. Auta jsme kdysi kupovali jednou za 3 roky a jen nejetá.
Teď v důchodu to nejde častěji než jednou za 5 let.
Za mládí jsem chvíli jezdil v Camaru, r.v. nějak 71-73, což bylo něco podobného pro lidi, kteří měli peníze. A ke svému překvapení jsem na německých dálnicích zjistil, že to fáro mělo poddimenzovaný chladič, protože konstruktéři nevycházeli z toho, že by jel někdo řekněme hodinu rychlostí 160 km/h.
To se ani moc nedivím, když vidím na fotce č. 14 ten chladící ventilátor coby důkaz, s jakou pečlivostí řešili amíci chladící soustavu u první Corvetty
Líbí se mi ta první generace. Jeden kus jsem našel. Stojí dva míče, tak se teda jen kouknu na obrázky.
Ta zadní dělená okna mi připomínají Tatru 603. Jinak nejhezčí byla asi ta 3. a 4. generace.
Pro mě zase ta druhá gen.(na první fotce) a ty současné. Ale nechtěl bych ani jednu...
Krása i na obrázku. A co teprve ji vidět a hlavně slyšet naživo ...
Nádherná byla i Corvette Manta Ray a úžasný Mako Shark.