- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nemusí být pravda. Žena si svého půjčeného autíčka tak váží a už dopředu brečí, že ho bude muset vrátit.
To je ještě v pohodě.
Větší blbost je iPhone na operák u jednoho mimozešťana :-D
no nevim koukal jsem na Rapida a to co bych vzal stoji cca 360000. A OL na podobneho Rapida je 5800. To znamena ze na cenu 360000 se dostanu za 5 let, navic k OL mam servisy a gumy v ceně. To může udělat kolik 100000 za 5 let. Ovšem zustatkova cena Rapida za 5 let může být kolik? Kolem 150000 cca. Takže za 5 let jsem 50 tis plus a kazdym dalsim rokem o dalsich cca 50 tis. Jediná výhoda je co 2 roky nové auto, nic víc
když bude někdo nabízet službu, že vás nechá jeho autem jezdit za nějakou měsíční splátku, tak za to určitě něco bude chtít, divil bych se, kdyby to dělal jen tak, vycházet z ceníkových cen se nedá, protože auto se dá koupit daleko levnějí, podle propočtu výjde auto na OL zhruba na 2x tolik peněz, jako když si ho koupíte sám, nepočítám do toho havarijní pojištění, které je u OL povinné, ale u koupi vozu do vlastnictví bych ho nepotřeboval
Ty ceny v článku jsou nesmyslné. Já jsem ochoten platit cca 12 tis. měsíčně za OL a nic slušného nemůžu najít. Nájezd cca 30 tis. ročně.
Za 12 mate slusne vybaveny passat 2,0 TDI s automatem, cca 2 minuty hledani....
Nejak tu nemuzu najit napis, ze je to reklamni sdeleni. Nebo to uz se nepise?
To jsou zase haluz cisla. Kdyz spocitam sve naklady na auto, ktere jsem koupil pred 8 lety za malinko pres 300 tacu ( cenikovka pred slevou 420) jako nove, absolvoval za 8 let prohlidky v autorizaku, 2x sada zimnich pneu, oprava motoru, vymena tlumicu, oprava centralu, oprava posilovace, a pojisteni. Dostavam se na cenu 4050kc/mesic k dnesnimu dni. Auto nepovazuji vzhledem k zavadam za nejakej super stroj, ale i u takoveho strepu jsem furt pod cenou operaku. Vybava, barva atd vse dle me predstavy na miru.
No, OL bude asi pro lidi, co prostě těch 300 litrů nemají.... nebo je mají, ale investují je někde jinde, takže jim to ty poplatky za OL o nějaký ten litřík v konečném součtu sníží.... nebo to mají dokonce skoro zadarmo, když jsou to dobří investoři.
Hlavně je důležité si uvědomit, že krom měsíčního nájmu, vám při vrácení napočítají sebemenší poškození... Nakonec bude z 60 tisíc 90 a nebude to taková trefa, jak se tu píše...
To jsou akorát hospodské řeči, ve smlouvě je jasně vyjmenované co se považuje za poškození neodpovídající běžnému opotřebení, nehody se řeší z pojistky, a i ten blbec co v tom kouřil a propálil sedačku zaplatil pár tisíc za nový potah, 30 tis je nesmysl a normální člověk není schopen to auto takto zníčit.
Ja to chapu tak ze odkouit to musi zpet dealer
Vzhledem k počtu uzavřených smluv a tedy evidentně velkému zájmu je až s podivem jak dlouho tato díra na našem trhu vydržela, když pro firemní zákazníky to běželo již roky. Každopádně dobře že to je, pro mnoho lidí velice zajimavá možnost provozování auta
Zajímavé. Ale asi zůstanu u své 15 staré německé šunky... pečlivě servisované a spolehlivé, doveze, kam potřebuju, po umytí vypadá pořád docela ok. Na co je vlastně dobré nové auto? Tedy kromě honění vody....