"Po dvou letech vydávání magazín MontyRich a jeho online verze web montyrich.cz mění grafickou podobu. Časopis přichází s novým logem i typografií. Inovacemi prošel i samotný obsah a skladba. Změny budou moci čtenáři posoudit 13. 12. 2016, kdy vychází zimní dvojčíslo. Na přelomu prosince a ledna bude také spuštěna nová online podoba webu," uvedla v dnešní tiskové zprávě Vlasta Holéciová, zástupkyně šéfredaktora magazínu MontyRich
„Doposud jsme měli ke změně grafiky konzervativní přístup, ale nastal čas posunout se dál, a proto nyní přicházíme s touto revoluční změnou. Nová image by měla nejenže zvýšit náklad ze současných tří tisíc výtisků, ale zároveň chceme čtenářům každý měsíc na 96 stranách přinášet v originálním a mladistvém designu to nejlepší byznysové čtení u nás,“ říká vydavatel a šéfredaktor magazínu MontyRich Milan Charvát.
Magazín MontyRich vychází již dva roky, v současné době hlásí 1 700 stálých předplatitelů, zbytek nákladu je distribuován adresně majitelům, střednímu a vyššímu managementu domácích firem a vybraným partnerům (např. Havel & Holásek, BH Securities, Cyrrus, Altman). Obchodní model je postaven na příjmech z inzerce a z předplatného. Inzertními partnery jsou nejčastěji společnosti ze segmentu financí, práva, investic, realit a lifestylu. Letošní průměrný měsíční obrat magazínu činil 400 000 Kč. Od nové podoby si vydavatelství slibuje pokoření hranice půl milionu korun měsíčně na příjmech z reklamy.
Redesign časopisu i webu ztvárnil grafický designér Jan Michoin. O fotografii na obálce se postaral fotograf Tomáš Železný.
Vedle redesignu se mění také obsahová struktura časopisu. „Přibudou nové rubriky zaměřené na každodenní byznysovou praxi. Naším záměrem není jen psát o úspěšných lidech, ale chceme sloužit i jako byznysový manuál. Přinášet praktické tipy a rady, které mohou lidé využít pro vlastní podnikání,“ doplňuje Milan Charvát. Do budoucna magazín plánuje pravidelné speciální suplementy z oblasti technologií, inovací, startupů a lifestylu.