„Kromě ředitelství, administrativní a technické přejímky tady najde prostor i servisní zóna. Ta bude v areálu společnosti Deza,“ poznamenal předseda organizačního výboru Jaromír Tomaštík.
V uplynulých šesti letech se servisní zóna nacházela v areálu společnosti Tatra v Kopřivnici, kde se také jezdívala rychlostní zkouška.
O mistrovské body se opět bude bojovat na silnicích Zlínského a Moravskoslezského kraje. Ve hře byl dokonce test v Ostravě, konkrétně v areálu Dolních Vítkovic. Ale nakonec zůstalo jen u plánů.
„Vše bylo domluveno, ladily se pouze detaily. Ovšem nejistá situace v průběhu ledna a obavy z případných kvót návštěvníků sportovních akcí rozhodly za nás,“ vysvětlil Tomaštík. „Bez příjmu ze vstupného bychom nepokryli finanční náročnost stavby a zabezpečení speciálky v atraktivním prostředí.“
Jubilejní Valaška bude součástí nejen tuzemského, ale také slovenského šampionátu, je zařazena do Středoevropské rallyové trofeje a závodit tady budou také historické vozy.
Účastníky čeká šest klasických úseků - Rybí, Lešná, Choryně, Juřinka, Poličná a Bystřička a superspeciálka v ulicích Valašského Meziříčí. Celkem absolvují 150 ostrých kilometrů na 14 rychlostních zkouškách. Na seznam posádek je zatím brzy, uzávěrka přihlášek je na konci března.