Poté, co se z průměrného pilota změnil minulý rok v nejlepšího z nejlepších, rozhodně prý motivaci neztratil. Naopak.
"Věřte mi to nebo ne, jsem hladový po úspěchu jako nikdy. Přišel jsem do jiného týmu, abych ukázal, co umím. Mám nový, opravdu vzrušující cíl a chci všem dokázat, že minulý rok jsem nezískal nejvíc bodů jen proto, že jsem dostal nejlepší auto," rozpovídal se třicetiletý Angličan.
Zároveň však vysvětloval, že není ze svých nových mabicí nervózní, a že se velmi na sezonu 2010 těší.
"Jsem hodně nabuzený na závody. Ale ne v negativním slova smyslu. Vážně se těším. Když se podíváte na startovní pole, vypadá hodně zajímavě. Jako fanoušek formule 1 bych byl před letošní sezonou opravdu nadšený a u mě to je stejné, i když jsem jeden z aktérů."
V dopoledních jízdách Button Hamiltona porazil a byl rychlejší i většinu odpoledne. Jen v závěru se šampion sezony 2008 dostal před něj. "Na trati to nebylo jednoduché, kvůli velkému množství aut na trati jsem měl problémy zajet čisté letmé kolo," vysvětlovala loňská hvězda stáje Brawn.
S novým monostem stáje z Wokingu je Button spokojen, i když tvrdí, že technici budou mít přes noc ještě hodně práce.
"Základ je dobrý, ale co se týká nastavení, potřebujeme ještě hodně zlepšit. Bude to dlouhý večer, musíme se pokusit najít nějaké řešení přetáčivosti. Na zdejších hrbolech bylo navíc auto trochu nervózní. Ale to je asi stejné pro všechny," popisoval.
V neděli odstartují vozy formule 1 po letech s plnou nádrží. Nová pravidla zakázala tankování a jezdci se budou po startu prát s autem těžším, než byli zvyklý v minulých letech.
"v té chvíli je moje auto tak trochu líné... Zní to bláznivě říct o formuli 1, že je líná, ale tak to cítím. Je těžko ovladatelné, každý manévr vyžaduje větší preciznost a po startu se s tím bude dost jezdců prát. Já jsem také radši, když v autě není tolik benzinu. Ale je to stejné pro všechny," dodal obhájce titulu.
Výsledky volných tréninků najdete ZDE