"Mám slíbených asi třicet kilometrů testovacích jízd na pátek. Musí to stačit, nedávám si nějaké vysoké cíle. V Praze mně stačí, když pobavím diváky a spravím si chuť po letošní chmurné sezoně v rallye," říká závodník.
"Dvěstěšestku WRC", odborníky považovanou za nejlepší soutěžní náčiní současnosti, chtěl pro Pražský Rallyesprint už před rokem. Nakonec se ale vydal na trať s Toyotou Corollou WRC.
"Vloni jsem se o pronájem peugeota začal zajímat pozdě a nakonec jsem skončil u Corolly WRC. Peugeotů není k pronájmu moc k mání, ale letos mně pomohli lidé od francouzské stáje Solution France. S nimi splupracuji už dlouho, stáli v pozadí mých startů třeba s citroëny či malými peugeoty. Ale tím hlavním, kdo má zásluhu na 206 WRC, je můj sponzor. Jeho zástupce, Libor Joska, usedne v Praze stejně jako vloni na sedačku navigátora. Bez něj bych na startu nebyl," doplňuje Josef Peták.