Pojišťovna úspěšně propojuje osobní kontakt a digitální služby

– KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Generali Česká pojišťovna se dlouhodobě etabluje jako klientsky nejdostupnější pojišťovna a klade důraz na to být pro své klienty celoživotním partnerem. Kombinace osobního přístupu a digitálních technologií umožňuje poskytovat profesionální poradenství na míru, a to nejen v oblasti pojištění.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Pojišťovna úspěšně propojuje osobní kontakt a digitální služby | foto: Generali Česká pojišťovna a.s.

Generali Česká pojišťovna má více než 195letou tradici, žije však novinkami – zejména těmi technologickými, které jí pomáhají neustále se rozvíjet a zdokonalovat zákaznický zážitek. Zároveň má v Česku největší sít poboček s 526 kontaktními místy i největší počet profesionálně vyškolených poradců, kterou tvoří 4 337 odborníků. To dohromady zajišťuje, že klienti mají svého poradce, ať už jsou kdekoliv, vždy na blízku.

Snadná a rychlá komunikace díky digitalizaci

Největší domácí pojišťovna doplňuje lidský rozměr svých služeb o vysokou úroveň digitalizace, která klientům usnadňuje přístup ke všem službám. Klientská zóna, dostupná non-stop online a využívaná více než půl milionem klientů, přehledné a rychlé hlášení škod přes web, možnost podepsat smlouvu na dálku pomocí běžné SMS nebo komunikace s pojišťovnou přes chat na jejím webu, kde odpovědi s vysokou úspěšností vyřizuje chatbot s prvky umělé inteligence – to je jen pár příkladů inovací, které zlepšují zákaznickou zkušenost. Digitální nástroje poskytují klientům pojišťovny kontrolu a snadný přístup ke všem poskytovaným službám.

Odbornost poradců jako záruka kvality

Je to právě vysoká odbornost poradců, kterou Generali Česká pojišťovna považuje za záruku kvalitního servisu. Každý poradce prochází na začátku i v průběhu své kariéry náročnými testy a školeními, aby dokázal, že svému oboru nejen rozumí, ale také se v něm rozvíjí.
Základem je přitom přísná certifikace České národní banky, bez níž nemohou poradci služby v pojišťovnictví poskytovat.
„Tato certifikace je však jen nutným základem. Poradci se mají možnost během své praxe dále rozvíjet a řada z nich to také úspěšně dělá,“ vysvětluje Jan Marek, mluvčí Generali České pojišťovny. Podle jeho slov mezi čtyřmi tisíci poradci je šest stovek těch, kteří mají certifikát Lifetime Partner. Další stovka expertních poradců disponuje certifikátem evropských finančních poradců a 40 VIP poradců má za sebou absolutorium studia Finančního poradenství na Masarykově univerzitě. Certifikovaní poradci zároveň dokážou – díky tomu, že jejich mateřská skupina má v Česku i dceřiné společnosti – zajistit, spravovat nebo jakkoliv aktualizovat nejen pojištění, ale také penzijní spoření a investice pod značkou Generali. Výhoda? S jedním poradcem mohou lidé vyřešit to, co by jinak dost možná znamenalo množství dlouhých a opakovaných schůzek s různými lidmi.

Celoživotní partnerství

Kvalitní pojišťovací poradci se svými klienty mnohdy uzavírají partnerství na celý život. Jejich role je poradit, pomoct v případě jakýchkoliv pochybností a předcházet potenciálním problémům. Dávno neplatí, že pojišťovací poradci volají klientům hlavně proto, aby jim něco prodali.
V Generali České pojišťovně je běžnou součástí servisu každého poradce také udržovat klienty v obraze – co se týče jejich smluv, situace na trhu nebo třeba kvůli aktualizaci kontaktních údajů. Když jde o pojištění, jsou to právě poradci, kteří se klientům ozvou, aby něco nepropásli. Například aktualizovat pojistné smlouvy v souvislosti s inflací, která se v letech 2022 a 2023 utrhla ze řetězu, napadlo málokoho. „Dobří pojišťovací poradci dnes fungují jako někdo, kdo se stará – mají náhled do systémů, vědí, kdy je na čase znovu se na smlouvy podívat a překontrolovat je. Od toho tu pro klienty jsou, aby jim hlídali důležité věci a nabízeli řešení na míru,“ doplňuje Marek, mluvčí největší domácí pojišťovny.

Klientská spokojenost a ocenění

Sázka na důsledné vylepšování služeb s cílem rozvíjet lidský rozměr pojišťovacího poradce i dalších pracovníků pojišťovny se odráží v rostoucí úrovni klientské spokojenosti nebo v prestižních anketách, jako je titul VISA Klientsky nejpřívětivější životní i neživotní pojišťovna 2023. Tyto úspěchy jen potvrzují, že kombinace dostupnosti, osobního přístupu, odbornosti a sázkou na inovace v českém poměrně konzervativním prostředí pojišťovnictví dokáže zaujmout a především funguje. „Tím spíš, když jako univerzální pojišťovna nezapomínáme ani na ty klienty, kteří stále využívají tradiční řešení a digitalizací nežijí,“ uzavírá Jan Marek z Generali České pojišťovny.

  • Nejčtenější

Když stres ochromuje naše zdraví, pomoci může magnézium

25. dubna 2024

Komerční sdělení Magnézium je minerál, který je mimořádně důležitý pro správné fungování našeho organismu v různých...

Tisíce úspěšných Čechů znají tajemství spoření bez háčků a hvězdiček

29. dubna 2024

Komerční sdělení Objevili efektivní způsob, jak mít své úspory kdykoli k dispozici, bezpečně je zhodnocovat každý...

Zaostřeno na Karvinsko. Z čeho bude v budoucnosti těžit?

25. dubna 2024

Komerční sdělení Území pohornického Karvinska se po ukončení těžby uhlí připravuje na nové projekty. A nebude jich...

Sjednáním pojištění práce poradce nekončí, ale teprve začíná

24. dubna 2024

Komerční sdělení Kvalitní pojišťovací poradci se svými klienty mnohdy vytvářejí partnerství na celý život. Jejich...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Jak zavěsit WC?

30. dubna 2024

Komerční sdělení Pryč je doba nevzhledných kombinovaných záchodů, z jejichž nádržek a připojovacích hadiček se tak...

Chorvatsko – dovolená na míru

30. dubna 2024

Komerční sdělení Na téma „proč Češi milují Chorvatsko“ by se daly psát diplomové práce. Plné vzpomínek na prosluněné...

Jak z běžného týdne udělat týden netradiční

30. dubna 2024

Komerční sdělení Čeká vás další běžný týden a vy nevíte, jak jej ozvláštnit? Naučíme vás, jak perfektně prezentovat...

Dokonalý požitek pro všechny smysly v srdci Karlových varů!

30. dubna 2024

Komerční sdělení Zažít opravdové jaro v krásném centru Karlových varů je dokonalé když využijete služeb...

Jak zavěsit WC?

30. dubna 2024

Komerční sdělení Pryč je doba nevzhledných kombinovaných záchodů, z jejichž nádržek a připojovacích hadiček se tak...

Bývalý fitness trenér Kavalír zrušil asistovanou sebevraždu, manželka je těhotná

Bývalý fitness trenér Jan Kavalír (33) trpí osmým rokem amyotrofickou laterální sklerózou. 19. dubna tohoto roku měl ve...

Horňáci versus dolňáci. Víme, čemu muži dávají přednost, a je to překvapení

Ženské tělo je pro muže celkově velmi atraktivní a nabízí jejich očím mnoho zajímavých partií. Největší pozornosti se...

Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není

Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu. Taková je Hello Kitty,...

KOMENTÁŘ: Z Davida Černého se stal parazit. O umění už dávno nejde

Premium Když se David Černý v televizi pohádal s kurátorkou Marií Foltýnovou, spory o jeho plastiku na obchodním domě Máj...

Muž má recept na dlouhověkost, v jednašedesáti je ve skvělé formě

Dave Pascoe chce dokázat světu, že i v důchodu můžete vypadat jako za mlada a také se tak cítit. Stačí dodržovat pár...