"Společnost se přestěhuje ze svého sídla v Jihlavě do nových, větších administrativních prostor v Praze, aby byla schopna zajistit odpovídající pracovní prostředí rostoucímu počtu zaměstnanců," řekla za společnost Tchibo Eva Kadlecová.
Nabídku na převedení do nové centrály dostanou i současní zaměstnanci v Jihlavě. Jejich počet ani zájem ze strany zaměstnanců však společnost Tchibo neuvádí. "Jde o vnitřní záležitost firmy, kterou nebudeme uvádět," konstatovala Kadlecová.
Odhadem je zaměstnanců asi šest desítek. "Společnost má enormní zájem převést své stávající zaměstnance do nového sídla, a proto jsou pro zaměstnance připravené speciální motivační balíčky," dodala mluvčí.
Jihlavanku zkontroluje Česká potravinářská inspekce
Ačkoliv značka Tchibo přestane mít s Jihlavou cokoliv společného, kávu Jihlavanka chce pražit i nadále. To po upozornění MF DNES hodlá prověřit Česká potravinářská inspekce.
"Bereme tyto informace jako podnět ke kontrole a budeme se tím zabývat. Je třeba se na případ podívat z širšího hlediska," tlumočila slova ředitele České potravinářské inspekce mluvčí Romana Kadaňková.
Nařčení z klamání spotřebitele se ovšem firma Tchibo brání. "I po převedení výroby do dceřiných závodů v okolních zemích před šesti lety se Jihlavanka vyrábí podle stejné, osvědčené receptury," poznamenala mluvčí Tchiba Eva Kadlecová.
"Jihlavanka je nejprodávanější značka kávy na českém trhu a byla jí už před rokem 2005. Této celonárodní značce se daří velmi dobře a přijde mi velmi zvláštní spojovat odchod společnosti z Jihlavy s místem výroby kávy Jihlavanka," naznačila mluvčí společnosti Tchibo.