I přesto, že balancuje na okraji bankrotu a dědici slavné značky jsou rozhádaní, designstudio stále funguje. Marie-Jeanne Bertone - dědička slavné firmy - trvala na tom, že jméno Bertone nesmí v Ženevě na začátku března chybět.
V klubu La Sip v centru Ženevy se tak představil před čtyřsetčlenným publikem světových top designérů a dalších celebrit automobilového průmyslu BAT 11.
Nejnovější kreace vznikla na objednávku amerického sběratele Garyho Kaberleho, který kdysi vlastnil jedinečného předchůdce od Bertoneho z roku 1955 označeného BAT 9.
Exteriér křídlatého konceptu vytvořil Valery Muller, interiér má na svědomí Gwen Pennarun a celý projekt vedl David Wilkie, šéfdesignér studia Bertone.
BAT 11 stojí na základech jedinečné Alfy Romeo 8 C Competizione. Je 4,9 metru dlouhý, 1,9 metru široký a metr dvacet vysoký, spočívá na jedenadvacetipalcových ráfcích. Při jeho stavbě se nešetřilo uhlíkem.
BAT 11 ctí myšlenku původních studií Berlinetta Aerodynamica Tecnica (B.A.T.), které v letech 1953−1955 namalovali Franco Scaglione a Nuccio Bertone pro Alfu Romeo.