„Společně s vámi, fanoušky, bychom rádi přešli od slov k činům. Chtěli bychom podpořit Fakultní nemocnici Olomouc,“ uvedl v tiskové zprávě marketingový manažer Sigmy David Holly.
Klub vyzval fanoušky, aby se pokusili přiblížit tehdejší rekordní návštěvě 14 213 diváků. Příznivci si mohou virtuální vstupenku kupovat v síti Ticketportal měsíc, jednotná cena je 100 korun. Zapojit se mohou i firmy a organizace, počet lístků není omezen.
Jedním z prvních, kdo si vstupenky zakoupil, je opora Slavie Vladimír Coufal. „Sice jsem ještě nebyl na světě, ale Real jsem chtěl vždy vidět. Díky, Sigmo Olomouc,“ vzkázal na Twitteru s obrázkem dvou zakoupených lístků.
Fanoušci jejich koupí získají také poloviční slevu ze vstupného na filmový dokument ke 100 letům vzniku klubu. „Sigma v utkání s Realem podala srdnatý výkon a s favoritem remizovala 1:1. Se stejnou vervou, s jakou hráči utkání odehráli, teď chceme pomoci. V této složité době musíme táhnout za jeden provaz,“ uvedla Sigma na webu.