Michael Schumacher vstoupil do sezony v Austrálii technickou závadou a v Malajsii vypadl z desítky nejlepších po kolizi. Ale jeho týmový kolega Rosberg podobné potíže neměl. Přesto nebodoval. Přesto kroužil daleko za nejlepšími a časy na kolo měl o téměř dvě vteřiny horší.
"V kvalifikaci se nám daří, ale v závodě nás opět čekají problémy," předpokládá Nico Rosberg a přiznává, že na okruhu poblíž Šanghaje, který je proslulý extrémně drsným povrchem, by to mohlo být i horší než v předchozích závodech. "Na této trati jsou pneumatiky vždy problémem. Obzvlášť ty přední hodně trpí. Musíme být opatrní a najít co nejlepší nastavení. Ale velké naděje si nedělejme."
Tým Mercedes nedokázal v třítýdenní pauze od Velké ceny Malajsie problém vyřešit. Vůz je na pneumatiky příliš agresivní a jedinou cestou je změna jeho konstrukce. To chce čas. "Nemůžeme čekat, že sem přijedeme a vyhrajeme závod. Náprava bude trvat ještě několik týdnů," dobře ví Rosberg.
Michael Schumacher ovládl v Číně páteční volné tréninky a na stejném okruhu vybojoval v roce 2007 své poslední vítězství při Velké ceně formule 1 vůbec. Jeho šance na výhru v nedělním závodě jsou však velmi malé... "Nejdříve musíme přesně porozumět tomu, jak naše auto pracuje s pneumatikami," předpokládá šéf stáje Ross Brawn.
VIDEO: JAK MOC TRPÍ PNEUMATIKY PIRELLI PŘI VELKÉ CENĚ ČÍNY