Ceny ostatních nabídek včetně prémiových kanálů a připojení k internetu se nezmění.
"Zvýšená cena je kompenzována zařazením řady televizních programů během posledních dvou let. V roce 2002 šlo například o sportovní Galaxii Sport, hudební Stanici O, zpravodajství Euronews, dokumentární National Geographic či o dětský program Fox Kids," uvádí Malina.
Největšímu poskytovateli kabelové televize v České republice konkurují společnosti Intercable se základní nabídkou za 329 korun a TES Media, jehož klienti platí od října 399 korun měsíčně. Všechny základní nabídky čítají přes třicet programů.
UPC zkoušela v pražských Ďáblicích a Ústí nad Labem cenový experiment. Nabídla nižší cenu za balík programů v očekávání, že se výrazně zvýší počet odběratelů. To se ale nestalo, a tak tamní obyvatelé budou platit standardní ceny.
Kabelové televize využívá v tuzemsku podle ČTK asi 800 tisíc domácností a služby jim nabízí 90 firem. Tři jmenované největší ale ovládají 80 procent trhu.