- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Rozmohl se nám tu po Evropě takový nešvar..
Dle te archivni fotky uz byla nektera vertikalni lana drzici silnici takova, rekl bych, zlomena.
Podle předběžných zpráv na most vjel náklaďák z nedaleké firmy, chtěl si zkrátit cestu. Vážil cca 38 tun, tudíž dvojnásobek povolené hmotnosti. Řidiče ještě pořád hledají na dně.....
To mi pripomina jak v Česku chteli zborit most pretazenim, most pretizeni ustal, dosky oytle s piskem,....
Clovek by rekl ze po Janovu sjontrolovali mosty poradne, ale ne....
Oni je možná i zkontrolovali, ale jestli je to všude tak, jako u nás, tak by museli zavřít 90% stávajících mostů. Takže se to řeší výjimkami, úpravou předpisů, podpěrami, snižováním rychlosti...
Je zajímavé, kolik mostů má své problémy a to nejen u nás.
Mimochodem, auta jsou čím dál těžší. To kupodivu omezovačům automobilek nevadí.
Povodně jsou nedílnou součástí skoro všech řek. Proto každý most potřebuje občas opravu a údržbu.
I u nich ,,pracuje,, obdoba Tsk Praha.
Všude pracuje obdoba TSK. Jen si to neuvědomujeme protože tam nežijeme.
Doporučuji tento typ vozidla :
https://www.autozive.cz/wp-content/uploads/2018/10/amphicar-1110x577.jpg