Kramára nařkli ze sexuálního obtěžování. Je to nafouklé, říká jeho oběť

• 450
Herec Maroš Kramár je jedním z porotců pořadu Inkognito, který vysílá slovenská televize JOJ. Tvůrci na konci dílu v pondělí zveřejnili sestřih z příprav natáčení a na záběrech je vidět, jak herec prstem pohladil maskérku na pozadí. Podle některých jde jednoznačně o sexuální obtěžování.

Mezi kritiky hercova chování patří například novinářka Deníku SME Zuzana Kovačič Hanzelová, která se dlouhodobě věnuje mimo jiné otázkám rovnoprávnosti žen.

„Ve kterém vesmíru je normální se takto chovat, prosím vás? Maroš Kramár už zaregistroval, že nejsou 90. léta? Co si to dovoluje? A když to někdo stříhal, vysílal, režíroval, schvaloval, to se tam z těch desítek lidí nenašel jediný, co by řekl – lidi, jste normální?“ napsala novinářka na Facebooku k příspěvku, který sdílela oběť sexuálního obtěžování v táboře Chachaland Katarína Danová.

„Já se nemám za co omlouvat. Nejsem pro obtěžování. Proti obtěžování bojuji dlouhá léta. Jsem pro to, aby měly ženy stejná práva, příležitosti, platy, pro mě je člověk jako člověk, vůbec to nedělím, jestli je to žena, nebo muž. Takže tyto různé úvahy a zhrzené ženy, které jsou nešťastné, že na ně nikdo nesahá, mě absolutně nezajímají,“ cituje hercovou reakci slovenský deník SME.

Nicméně televize JOJ se divákům, kteří se cítí dotčeni, omluvila. „V Inkognitu se ženám opravdu neubližuje. Za sestřih po skončení relace se televize omlouvá,“ uvedla mluvčí Katarína Gajdošíková.

Za přehnanou reakci na sociálních sítích označila údajná oběť, maskérka Martina Glaser. „Výrobu pořadu Inkognito mám ráda, protože je během ní vždy zábava a máme mezi sebou dobré vztahy. Možná proto si hádající občas dovolí udělat něco, co ve skupině kamarádů je považované za veselý žert. Nechci tím teď znevažovat otázku diskriminace, ale myslím si, že celá situace je zbytečně nafouklá,“ cituje maskérku Martinu Glaser TV JOJ

Šlo podle vás o sexuální obtěžování?

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 0:00 neděle 6. června 2021. Anketa je uzavřena.